Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3864
Det er riktig, det er et nytt år, men jeg har enda ikke tatt meg sammen.. Så beklager, til alle som er villig til å ta seg tid til å sjekke ut, kanskje den mest personlige låta pr. dags dato.. Hva kan vel være morsomt med å høre om andre liv? Vel, ikke vet jeg, må også beklager for å prøve å gjøre en hook med et snev av sang, men det var på sin plass...

Uansett da, så ville det vært informativt for å høre hva dere syns, ja det er no yo greier som vanlig

https://soundcloud.com/kloakk/01-klo...d-scott-styles
Liker det
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Liker det
Vis hele sitatet...
Takker så mye ass, betyr alltid utrolig mye når noen kan få noe ut av oppgulpet mitt.. Setter enormt pris på det
Rappa på beat +
behagelig rap stemme +
Rim er veldig enkelt oppsatt -
bakgrunsstemme var langt under gjennomsnittet og litt ubehagelig og høre på -
Sangen har et interessant tema og holder på oppmerksomheten +
Beat`en komplementerer sangen på en god måte, og hever den enda et hakk +
lydmiksingen er gjort feilfritt og lydnivåene er der de skal +
Når jeg tenker på navnet "Kloakk" får jeg assosiasjoner om bæsj og det er ikke dette her, vurderer deg sterk og bytte navn.

Konklusjonen
Du har stort potensiale og overrasker meg ikke om Nmg huset fanger deg opp. 7,5/10

PS: bare hørt på sangen 2 ganger så det er sikkert ikke lagt merke til alt.

Har du en insta konto så jeg kan følge musikken?
Sist endret av BensinErGodt; 12. januar 2019 kl. 22:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Seriøst bra. Dette skal du drive med. Det eneste jeg kicker på er navnet "Kloakk". Er det artistnavnet ditt? I så fall virker det helt umotivert og forteller ingen som helst historie. Ditt fremtidige jeg vil nok takke deg hvis du finner noe litt mer sympatisk ...
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Sitat av BensinErGodt Vis innlegg
Rappa på beat +
behagelig rap stemme +
Rim er veldig enkelt oppsatt -
bakgrunsstemme var langt under gjennomsnittet og litt ubehagelig og høre på -
Sangen har et interessant tema og holder på oppmerksomheten +
Beat`en komplementerer sangen på en god måte, og hever den enda et hakk +
lydmiksingen er gjort feilfritt og lydnivåene er der de skal +
Når jeg tenker på navnet "Kloakk" får jeg assosiasjoner om bæsj og det er ikke dette her, vurderer deg sterk og bytte navn.

Konklusjonen
Du har stort potensiale og overrasker meg ikke om Nmg huset fanger deg opp. 7,5/10

PS: bare hørt på sangen 2 ganger så det er sikkert ikke lagt merke til alt.

Har du en insta konto så jeg kan følge musikken?
Vis hele sitatet...
Takk for en utfyllende og bra tilbakemelding, setter pris på det Om du mener bakgrunnstemmen på hook'en er jeg enig, men sånn måtte det neste bli for å høres greit ut når man har den kråkestemmen jeg har, noen tips til hvordan den kunne vært mindre ubehagelig? Er det i miksen eller i stemmen du syns det er verst?

Har ikke noe insta konto nei Men du kan jo følge på soundclouden, men der har kanskje ikke du en konto, om ikke så er jo det meste av musikken min på spotify og alt havner der til slutt

Sitat av SteadyEddie Vis innlegg
Seriøst bra. Dette skal du drive med. Det eneste jeg kicker på er navnet "Kloakk". Er det artistnavnet ditt? I så fall virker det helt umotivert og forteller ingen som helst historie. Ditt fremtidige jeg vil nok takke deg hvis du finner noe litt mer sympatisk ...
Vis hele sitatet...
Tusen takk for å ta deg tia til å sjekke ut låta og de gode ordene varmer godt i vinterkulda For å svare dere begge angående navnet så ja det er artistnavnet mitt og det har det vært siden 2011, så toget for å endre det har nok gått for lengst, men uten historie er det ikke, noe man finner i tekstene mine om man leiter.

Jeg har siden tidlig tenårene vært opptatt av mennesker, noe som resulterte i at jeg endte opp som en såkalt "huspsykolog" for mange av de rundt meg. Videre så har jeg alltid følt meg mer hjemme i det skitne mørket enn i det rene lyset. Og jeg føler ofte at jeg sitter i undergrunnen å observerer livet der oppe.. Som et resultat så føles det ofte som om jeg bor i kloakken, av fritt valg og trives best der, men også fordi mange kommer med sin "drit", tømmer seg og stikker videre når de er ferdig, noe som også er frivillig og greit for meg, så kloakk er egentlig veldig passende navn for min del

Og til syvende og sist, er ikke kloakksystemet en svært genial ting? Utrolig greit å ha en plass man kan kvitte seg med all dritten og pissen i livet sitt, legge det i rør og filtrere og rense det før det slippes tilbake i verden, det er meg ass, tar all dritten livet gir meg, gjennom sila og lager musikk og prøver å spre gode vibber av det