Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  37 2800
her har dere 3 bilder av deathwing toget!

http://homefree.freewave.no/~s1331543/wow/
Pretty Princess
Freaken's Avatar
: D
dumt jeg ikke har WoW da
Haha, jeg har aldri interessert meg i wow og det der, og har ikke lest en eneste tråd om det der skikkelig. Så jeg trodde dette skulle skje "i virkeligheten" :P

Fikk meg et lite latterutbrudd der, gitt.
Sist endret av Gitarfreaken; 17. mai 2005 kl. 18:54.
Her er noen bilder fra Silvermoon-toget. Fjortisfaktoren var høy, og mange fra andre land prøvde å ødelegge litt. Ble få bilder som ikke hadde no "kult az" i seg.

http://www.stud.ntnu.no/~henrikmo/wow/

edit: ser nå at jeg ikke egentlig hadde noen bilder av hvor mange som egentlig var med. det var nok til en del raidgrupper for å si det sånn. ingen av bildene viser halvparten av folka engang.
Sist endret av vell; 17. mai 2005 kl. 19:35.
har nettop laget en film fra toget om noen vil se =) men den er på 250MB så noen som har en plass jeg kan publisere den?
Fra burningblade toget, og som kjent er det der det er flest norske, og desverre mest lagg
17 mai toget i wow var jo sjef Først var det å gå i tog til kongen for å fortsette med raid i booty bay til crossroads. WoW er livet
ja driiiit feeet for alle dere som ikke fikk oppleve dette =) send en P; så skal vi se om jeg kan få uppet en film av selve toget til deg
Noe så utorlig genialt
Dette varmet skikkelig i hjertet ass, fikk liksom frem noe av nasjonalitetsfølelsen...

Men hva syntes de andre landene om dette da? Forsto de hva det var eller trodde de bare at det var skikkelig kåling på gang?
var noen som stod å ropte: "what is this?" og "may i join the raid?" hele tiden :P så tror de missforstod litt
Hehe det er ikke så rart det da, (eks.) hvis det hadde kommet en haug med turbanfolk masjerende utenfor huset mitt så hadde jeg vel også tenkt: Hva faen er dette.
Hehe, det var mye "wtf is so special about 17. May? you must be retarded.", "may i join the raid? where are you going?", "norbaggar kan dra åt helvete", "återenstell unionen" etc etc. Vi ba dem holde kjeft før vi marsjerte videre.
Var jo noen jævla svensker som plent skulle ødelegge. Men det greide de ikke Ler meg jo skakk av alle som spurte om det var raid
var et ganske så stusselig tog på Bloodfeather, men men, funnay enough
Meget stilig! Noen som vet hvor mange som deltok?
Pretty Princess
Freaken's Avatar
etse. jeg har plass du kan laste opp på
msg meg for login-info? if ya wanna da.
Herregud det så bra ut =)
er det ingen som kan legge ut en url til en film frå tåget. skulle jerne ha set det. det iriterer meg at jeg ikke fikk vert med.
foresten er det noen som vet om det var noen som gjik tåg på arathor serveren?
Sist endret av wk3zq; 17. mai 2005 kl. 23:10.
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
Tragisk
Genialt, greit nok av Norge er enestående på å gå rundt i tog på nasjonaldagen, men at vi gjør det i spillverdenen òg. Genialt
Her er to bilder av toget på Shadow Moon. Og festen etterpå, i en bar. Hvor et geni slapp løs en Infernal (for de som ikke spiller WoW. En Infernal er en stor og farlig demon).

Bilder
(Beklager om det er dårlig host, men det er alt jeg har for hånden.)
Jeg gikk glipp av toget
Har sett filmen nå og må si at jeg som en nordmann og spillentusiast sitter med tårene i øyekroken. Vakkert
fikk ikke med meg toget fordi jeg var hjemme til foreldrene mine og der finnes hverken WoW eller internet ( knapt strøm også )
Men forhåpentligvis kan jeg breife med litt høyere enn lvl15 når neste års tog går av stabelen
hehe, hvor mange var det som gikk??
det er bare å telle det =P
Tror på burning blade var det ca 200 stk. Here comes the lagging train of death, var det noen som sa
Denne filmen er nå lagt ut på nett
Vil takke freaken for hosting *kosemose*
Dere vil finne filmen på www.mentalsyk.net/wow/togtur.zip
Vil bare beklage litt dårlig grafikk, fant ikke noe bra codec :P og lagg, men hva forventet man av Burning Blade? Filmen er 15 minutter og man får et lite intrykk av hvor mange som faktisk deltok i dette toget =)
Genialt, men allikevel patetiskt. Må være dødskjedelig å sitte foran skjermen og styre en karakter gjennom et 17.Mai tog
nei det er faktisk noe av det gøyeste kvarteret på WoW :P
Sitat av Siegfreud
Genialt, men allikevel patetiskt. Må være dødskjedelig å sitte foran skjermen og styre en karakter gjennom et 17.Mai tog
Vis hele sitatet...



/follow


Eller num lock og / på numpaden
hva sier dere folks? hva med å lage enda en parade på 24. mai? syns jeg trenger en hyllest for den filmen så kunne dere gi meg in-game presents... f.eks epic items
Pretty Princess
Freaken's Avatar
Bæh. den linken funker ikke lenger. http://mentalsyk.net/togtur.zip
bildene fra BurningBlade:
http://gefx.net/wow
Hehe på BB var det danceparty@Thrall's etter toget^^
Fikk ikke vært med på raidet, fordi jeg dro til feil sted etterpå *furte*.
Meget stilig dette her
næh har du sett på faen? dagbladet

Jeg årna så vi fikk 5 min på p3morgen 18.mai også det var stas!