Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3628
Hei, pr dagsdato bruker jeg LRT service fra liveu. Men har et prosjekt der liveu ikke fungere til (grafiske oppgaver). Da skal jeg bruke en laptop, men har testet ut speedify bonding med telenor og telia, ikke fornøyd hvordan det fungerte.

Noen tips til hva jeg ska se etter?
Hva ønsker du å oppnå?

Redundans i tilfelle ei linje går ned?

Hvis det er målet så finnes det router med dobbel wan port, da kan du koble til 2 stk 4g modem og bruke det ene som failover.
Trådstarter
31 6
Sitat av Rosander Vis innlegg
Hva ønsker du å oppnå?

Redundans i tilfelle ei linje går ned?

Hvis det er målet så finnes det router med dobbel wan port, da kan du koble til 2 stk 4g modem og bruke det ene som failover.
Vis hele sitatet...
Direktesending.
Redunensy er akkurat hva jeg ønsker, men løsningen du presenterer der er veldig uaktuelt.

Da denne streamen er fullstending avhengig i null kutt når vi kommer til områder der feks Telenor ikke har dekning, eller Telia får problemer ect.. LRT servicen vi bruker i LiveU er perfekt.

Dessverre, treng jeg grafisk arbeid. Da blir liveu ikke lengerer praktisk,
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Kas trafikk kjører du? Kor viktig er pris? Har du skyinfrastruktur e.l. som kan brukast?
Sitat av bilstream Vis innlegg
Direktesending.
Redunensy er akkurat hva jeg ønsker, men løsningen du presenterer der er veldig uaktuelt.

Da denne streamen er fullstending avhengig i null kutt når vi kommer til områder der feks Telenor ikke har dekning, eller Telia får problemer ect.. LRT servicen vi bruker i LiveU er perfekt.

Dessverre, treng jeg grafisk arbeid. Da blir liveu ikke lengerer praktisk,
Vis hele sitatet...
Skjønner, jeg tolket det som om du skulle holde deg mer stasjonær når du streamet fra PCen.

Det er vel forsåvidt ikke noe stort problem da 4g routere med dobbelt simkort støtter samme funksjonalitet.

https://www.komplett.no/product/1157...601g-4g-ruter?