Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1249
hvor er meg sjæl
alltidvandrer's Avatar
Hei, hei!

Jeg og kompissen min sitter her og har det kjedelig. Derfor lurer jeg på om dere har tips til et enkelt, men jævlig morsomt co-op spill som funker til min MacBook Pro? Vi har sittet og spilt Counter Strike Source ganske lenge nå, så vi begynner å gå lei.

Spillet må helst ikke ta veldig lang tid å laste ned, og være dritgøy å spille co-op. Vi har gamet mye i barndommen, men gamer ikke lengre.

Noen tips? <3
Tetris battle er jo sykt bra!!
hvor er meg sjæl
alltidvandrer's Avatar
Trådstarter
Takk for forslaget, men jeg vil heller drepe meg selv enn å sitte og spille tetris.

Tenker egentlig på litt mer kompliserte spill, som man må laste ned.
Portal 2 har en Co-op del i hvertfall - og det burde funke på mac. Dog må dere nok ha hver deres maskin.
Sist endret av etse; 16. april 2014 kl. 00:06.
hvor er meg sjæl
alltidvandrer's Avatar
Trådstarter
Sitat av etse Vis innlegg
Portal 2 har en Co-op del i hvertfall - og det burde funke på mac. Dog må dere nok ha hver deres maskin.
Vis hele sitatet...
Vi har hver vår maskin, og skal sjekke det ut!
Sitat av Obster Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Nå ville det vel vært bedre å søke på "Lokalt samarbeid" med tanke på at de bare har en Macbook
hvor er meg sjæl
alltidvandrer's Avatar
Trådstarter
Sitat av Obster Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Tror du ikke jeg har bladd igjennom listen 100 ganger allerede? Jeg spør om dere anbefaler noe, og vet at det er maaange dritbra spill som ikke er så lett å finne. Smart-ass.
Sitat av alltidvandrer Vis innlegg
Tror du ikke jeg har bladd igjennom listen 100 ganger allerede? Jeg spør om dere anbefaler noe, og vet at det er maaange dritbra spill som ikke er så lett å finne. Smart-ass.
Vis hele sitatet...
Med den klysete holdningen der, så burde du vel ikke forvente all verden av anbefalinger.
Du vet det er dritmange spill som ikke er lett å finne? Det hørtes meget rart ut
Dritbra spill blir spilt av mange og blir diskutert rundt i forum. For ikke å snakke om artikler med anmeldelser av disse. Nå er det ikke drøssevis av co-op spill til Mac heller. Derfor linka jeg til Steam sin oversiktlige side.

Gå og luft en hund du nå. Kos.
hvor er meg sjæl
alltidvandrer's Avatar
Trådstarter
Beklager min klysete holdning. Jeg hater klysete folk så det var veldig dumt av meg å være klysete. Jeg skal prøve å følge ditt eksempel neste gang.

Vi får sitte og game portal 2 resten av natta. : )