Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1057
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Hei.
Jeg driver en relativt stor MineCraft server.
Helt siden 1.7.2 Bukkit kom ut, har jeg slitt med at spillere plutselig disconnecter, uten grunn.
I loggen står det ikke noe spesiellt (samme melding som når de logger ut vanlig).
Klientene viser feilmeldingen: "io.netty.handler.timeout.readtimeoutexception".

Dette skjer flere ganger daglig. I perioder kan alle falle ut samtidig, uten at det logges feil, og uten at CPU/RAM bruk går noe opp/ned. Så det er ikke ett ytelses problem.
Nettlinjen er en 100/100 Mbit fiber linje, med fast IP adresse.

Er det noen andre freaks som opplever samme problemet?
Har googlet dette i flere dager, og ingen av forslagene har gjort det noe bedre.

Setter stor pris på all hjelp!

Her er en fix: forums.bukkit.org - HELP PLEASE!!!

I fixed it. I deleted my player data
Vis hele sitatet...
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Trådstarter
Har prøvd det. Etter at folk begynte å klage på problemet, slettet jeg alle player data, men problemet er der enda
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Trådstarter
Ja, var det jeg trodde først. Så for 1 uke tok vi en full map restart. Men dessverre, samme problemet er der enda

Her er en dump av /timings
Kanskje noen her klarer å tolke noe ut i fra dette?
http://aikar.co/timings.php?url=7136532
Sist endret av djxfade; 22. mars 2014 kl. 17:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Trådstarter
Ville bare informere om at dette løste seg nå, når jeg oppgraderte til Dev build av 1.7.5 server