Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  53 12635
Sitat av Sjanten Vis innlegg
Spiller det litt, men begynner å bli frustrert over ubalanse. Som feks Priest. Spawn et monster med litt health, for eksempel Shieldbearer, Divine Spirit, Divine Spirit, Inner Fire, BANG. 16 skade på 6 mana.
For ikke å nevne enkelte av de alt for overpower Legendary kortene.
Vis hele sitatet...
Polymorph/hex/biggame/silence BANG, 1 kort mot 4.
Sitat av ClosetotheEdge Vis innlegg
Polymorph/hex/biggame/silence BANG, 1 kort mot 4.
Vis hele sitatet...
Jo men hvis du lar den leve ett turn, så kan du deale veldig mye damage. Jeg klarte med en injured shieldmaster å gjøre 25 damage med ett slag.
ArbeidsledigProletar
Batabusa#2824

Spiller nå og da, bare rop om jeg er in-game.
Er dog ikke kjempeseriøs som nevnt, så ikke gidd om du er seriøs try-harder, da finnes det mye morsommere motstandere enn meg, som du kan lære mer av.
Sist endret av Batabusa; 7. mars 2014 kl. 13:46.
▼ ... noen uker senere ... ▼
HS har kommet til iPad i Australia.

Hvordan laste ned HS på iPad før EU-release.

1. Logg deg av iTunes på din iPad (generelt -> itunes).
2. Gå til appstore, søk opp heartstone, last ned. Du får da beskjed om å logge inn med appleID eller opprette en. Da oppretter du selvsagt en. VIKTIG: Er veldig viktig å gå denne veien, pga når den spør om ID pga man prøver å laste ned noe "free" slipper man oppgi kortinformasjon. Prøver man bare lage ny konto fra padden eller pcen må man oppgi kredittkort.
3. Velg AUSTRALIA som land, er vel første spørsmål.
4. Resten er jo plankekjøring, må ha en fungerende mail selvsagt for verification. TIPS: når man kommer til punktet man må velge adr. gikk jeg bare inn på google maps, søkte på sydney, zoomet inn på hus og høyreklikket og valgte hva er det her. Får da opp adresse, brukte den. Tlf nr søkte jeg på yellow pages australia og bare pella et random nr derfra.

PROFIT!