Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1371
Håper inderlig noen kan hjelpe.

Jeg mistenke kona har noe på gang på nettet. jeg konfronterer henne og spør om hun holder på med dating- og flørtesider på nettet men hun benekter alle anklager. Men det forklarer ikke hvorfor hun sletter loggen hver gang hun har brukt pc'en uten at jeg er tilstede...

Hun har tidligere vært "utro" på samme måte, til og med verre, da jeg fant ut hun hadde vekslet nakenbilder med flere ukjente menn. Ifølge henne har hun aldri vist musa si, og hun har aldri oppsøkt eller møtt noen av disse hemningsløse, single, kåte mennene, og jeg tror henne, ihvertfall etter funnene jeg har gjort av bilder. og jeg har gitt henne en siste sjanse til å legge fra seg den nye "hobbyen" hvis hun ikke ville skilles, for det ville hun ikke.

Nå har det gått halvannen måned siden jeg ga henne ultimatumet, dvs. kanskje en uke og to, har hun begynt å slette loggen etter hun har hatt pc'en for seg selv. Og det uroer meg. Hjelp en stakkars lidende ektemann enten å komme videre i livet eller legge kjøl på mistankene mine, fjerne min mistillit og gjøre meg mindre paranoid.

Tilbake til spørsmålet; og gjentar: Jeg har Google Chrome browser, og ser etter en mulighet til å kunne kopiere loggen "live", dvs. for hver ny entré som bli lagd, for så å kopiere det til et sted hvor jeg i all hemmelighet kan inspisere senere når jeg er alene?^

Hvis noen har en god løsning på dette er jeg for evig takknemlig!
Du kan installere en keylogger
Do not get dis heartened. You can get your history back. Here are the steps

1. You have to use Index.dat Analyzer to recover deleted history. First you have to download an an application and install it in your computer. See the link below.

2.Now run Index.dat Analyzer and then click on Search button.

3.Now press OK to continue process.

4.Now try to swap different index.dat files to look out for needed website.

5.You have to use Filter to search quickly.

6.Now choose the item that you want to recover. If you want to recover all entry then select all items.

7.Click on File and select the Save Selected Items option.

8.Now type the name for your file and press Save button.

9. The history is recovered.


Find the recovery tool here.
http://www.systenance.com/download/indexdat-setup.exe


- Ask.com

Har tidligere erfaringer med dett og funker supert
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
http://www.ardamax.com/keylogger/
Installer denne og sett den i hidden mode. Så sjekker du loggen senere.
Det kan jo hende hun for eksempel er på jakt etter en julegave til deg, men vil ikke at du skal finne ut hva? Men da burde hun vel nesten ha sagt det om du konfronterte henne med loggslettinga. Julegaver er tross alt mer uskyldig enn datingsider.
Du kan jo berre synkronisere chromen hennar med den du har på maskina di? Då får du opp loggen hennar, passorda hennar, ect., ect.
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
Du kan jo berre synkronisere chromen hennar med den du har på maskina di? Då får du opp loggen hennar, passorda hennar, ect., ect.
Vis hele sitatet...
Synkronisering?
Du vet vel at det nok innebærer at når man sletter noe fra en node, slettes den sentralt også, og deretter fra andre noder også?
Sitat av Legevakten Vis innlegg
Synkronisering?
Du vet vel at det nok innebærer at når man sletter noe fra en node, slettes den sentralt også, og deretter fra andre noder også?
Vis hele sitatet...
Det har eg rett og slett ikkje tenkt over...

Då ville eg nokk ambefale keylogger ja :P
Sitat av FatMan Vis innlegg
http://www.ardamax.com/keylogger/
Installer denne og sett den i hidden mode. Så sjekker du loggen senere.
Vis hele sitatet...
Takk for tipset! har du brukt den? Er den noe god? Har lett etter tilsvarende program på nettet, og fant denne sida.
http://monitoring-software-review.toptenreviews.com/

Der testes forskjellige "spion"-program. Har prøvd en stund å finne piratversjon av programmet som ligger på topp; SpyAgent, men det er vanskelig å få tak i en piratversjon som fungerer. Svært fristende å få fatt i den som ligger på topp. Men... Ardamax v3.9 fant jeg på TPB umiddelbart. try before buy...

Men er dette strictly en keylogger, eller kan du gjøre slik jeg ønsker med programmet?
Nesten like galt å spionere på kona/dama som å være utro...
Fingerleddsoperatør
Heffalompen's Avatar
Festlig at alle gir tips om keylogger, men ingen nevner at et godt forhold bygger på tillit, og hvis du ikke har tillit til kona di så tror jeg neppe deres problemer vil løses med et keylogger program.

Good luck, Chuck
Sitat av Heffalompen Vis innlegg
Festlig at alle gir tips om keylogger, men ingen nevner at et godt forhold bygger på tillit, og hvis du ikke har tillit til kona di så tror jeg neppe deres problemer vil løses med et keylogger program.

Good luck, Chuck
Vis hele sitatet...
Vet du hvorfor? Fordi TS spurte etter en keylogger, ikke råd.
Sitat av sh0rtie Vis innlegg
Vet du hvorfor? Fordi TS spurte etter en keylogger, ikke råd.
Vis hele sitatet...
Vet du hvorfor han skrev som han skrev?
Fordi TS spurte om råd ang. hvordan han skulle slappe av og slippe mistankene sine.
Sitat av Echodius Vis innlegg
Vet du hvorfor han skrev som han skrev?
Fordi TS spurte om råd ang. hvordan han skulle slappe av og slippe mistankene sine.
Vis hele sitatet...
"Tilbake til spørsmålet; og gjentar: Jeg har Google Chrome browser, og ser etter en mulighet til å kunne kopiere loggen "live", dvs. for hver ny entré som bli lagd, for så å kopiere det til et sted hvor jeg i all hemmelighet kan inspisere senere når jeg er alene?^"
Sitat av sh0rtie Vis innlegg
"Tilbake til spørsmålet; og gjentar: Jeg har Google Chrome browser, og ser etter en mulighet til å kunne kopiere loggen "live", dvs. for hver ny entré som bli lagd, for så å kopiere det til et sted hvor jeg i all hemmelighet kan inspisere senere når jeg er alene?^"
Vis hele sitatet...
Sitat av sh0rtie Vis innlegg
Vet du hvorfor? Fordi TS spurte etter en keylogger, ikke råd.
Vis hele sitatet...
Det er veldig stor forskjell på å logge absolutt alle tastetrykk og å kun kopiere nettleserloggen, så det er jo faktisk heller ikke en keylogger TS spør etter.
Sist endret av zorro; 13. desember 2012 kl. 13:08.
http://www.chromium.org/for-testers/enable-logging

"Before attaching your chrome_debug.log to a bug report, be aware that it can contain some personal information, such as URLs opened during that session of chrome."

Det er vel ment for noe anna, men har et biprodukt av den typen du leter etter.

Evt så lagres jo loggen på en fil på PC'n din Går det da ann å finne en måte så datamaskinen kopierer denne fila til et annet sted på datamaskinen med visse tidsintervall og fikse unik navngivning?
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av KaKistoZ Vis innlegg
Takk for tipset! har du brukt den? Er den noe god?

Men er dette strictly en keylogger, eller kan du gjøre slik jeg ønsker med programmet?
Vis hele sitatet...
Bruker den selv, har den installert på min egen PC av forskjellige grunner. Den kan brukes på flere måter, du kan infisere noen andres maskin og få loggen tilsendt på f.eks email eller lastet opp på en server, eller du kan installere den på din egen maskin og lese loggen senere, på den samme PC'en. Sistnevnte vil nok fungere best for deg, sålenge madammen ikke er hjemme når du sjekker loggen.

Det er strictly en keylogger, men du kan sette opp så den tar screenshots blant annet.