Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1679
Hei, dette er umulig å finne ut selv, så jeg spør dere; Hvem er kongen over pizza på døra i Oslo? Ting som jeg setter pris på; Pris, Smak, Størrelse og generell kvalitet.
M72
Ambivalent bruker
M72's Avatar
Personlig så holder jeg knappen på Pizza- og Kinaekspressen. Synes at deres pizzaer smaker best ved take-out. Peppes på restaurant!
Ikke så ekstremt mye brukbart meg kjent på drive-out delen.

Men en god del pizzaer som er sick god på take-away området =)
Jeg foretrekker pizzabakeren. God smak og grei pris. Det er dessuten ofte tilbud hvor man får en stor pizza og n cola for 200,- eller noe sånt
Flamenco og Spice byr henholdsvis på feit, billig og adekvat søndagspizza og dyr og litt bedre pizza man sikkert kan spise en hvilken som helst aften.
Holder en knapp på pizzabakeren. Sinnsykt god pizza og brukbare priser. Kan få en stor pizza til halv pris av hva en stor pizza hos Peppes koster.
Støtter opp under Flamenco, men spice (pizza) har jeg aldri prøvd, så den kan jeg ikke uttale meg om.
hot tips er Golden Pizza syntes hvertfall pizzaen der er smooth, koster bare 99kr og for en stor pizza, utkjøring koster 49kr

tlf 22362800

nr 13 er gull
Dolly eller Flamenco!