Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1236
Hei
E3 messen er for full gang .
Det jeg lurer på er hva folk gleder seg til , og hva de har blitt skuffet/overasket av det som har blitt vist fram ? Jeg gleder meg iallefall sykt til PS Move , og crisis 2 så jo bare helt rått ut !" ;D
Har allerede sett en del Halo Reach. satt faktisk oppe og så den live på stream.

ellers så ser jeg frem til info om AC: Brotherhood og Crysis 2
Shady Banana
Quix's Avatar
Er nok Crysis 2, AC:Brotherhood og Halo Reach som står på min liste.

Ellers så synes jeg at EA Games og Ubisoft hadde bedre pressekonferanser enn MS, Sony og Nintendo. Men Ubisoft sin var jo klart best^^
Kinect/Natal!
Trådstarter
fikk ikke sett så mye av sony og nintendo sin presentasjon så har nettopp lastet den ned Kinect ser jo ganske digg ut da ! må kanskje investere i en xbox en gang :P lurer bare på om MS klarer å holde Kinect under 1000 lapp grensen som planlagt

Er også ganske digg at det har komt release date på grand turismo 5 da :P (igjen ) satser på at denne blir overholdt kommer 5 november i USA , å da blir det vel ikke lenge til den kommer ut i Europa heller !
Portal 2, Portal 2 og atter Portal 2 her i gården. Hadde et svakt håp på HL2:EP3/HL3, men jeg ble igjen skuffet av VALVe.
Gler meg mest til å sjå meir frå Bethesda. Så langt har eg blitt heller skuffa av det alle dei store har komt med. Crysis, Killzone, Fallout, GoW 3, CoD, MoH, jaudå.

Er ikkje tråden feilplassert? Skal den ikkje ligga under "Spill"?
Sist endret av Basement; 16. juni 2010 kl. 20:31.
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Kinect/Natal!
Vis hele sitatet...
Blir spennende å forsøke dette.

Ser for meg at det kan bli en skikkelig fÅrspill slager
jeg gleder meg til medal of honor!
Spillet Twisted metall(?) til ps3 så også kult ut
Shady Banana
Quix's Avatar
Sitat av Jani_ Vis innlegg
Portal 2, Portal 2 og atter Portal 2 her i gården. Hadde et svakt håp på HL2:EP3/HL3, men jeg ble igjen skuffet av VALVe.
Vis hele sitatet...
Hvor presenterte de Portal 2? Har ikke fått det med meg
Portal 2 ble presentert på Sony sin pressekonferanse.
Sitat av Franklin Vis innlegg
Portal 2 ble presentert på Sony sin pressekonferanse.
Vis hele sitatet...
Av sjølvaste Gabe Newell, som påstod at han ikkje likte PS3 for ikkje så lenge siden. Var litt av ein overraskelse det, ja.
Gabe Newell har vel uttalt at han hater å utvikle for alle denne generasjonens konsoller, men at PlayStation 3 er ekstra kjip fordi det er ekstra vanskelig å oppnå samme resultat der.