Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  44 6133
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dealer ga meg valget her nå men har prøvd rivotril så lite at jeg kan egentlig ikke si noe om det. Xanax gir grei rus og veldig god søvn i min erfaring da. Noen som har erfaring med begge?
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva vil du oppnå? Rivotril gjør deg mer junkie og jævlig lang liste i angreboka med mongoting sagt og gjort. Xanax gir omtrent samme beroligende effekten og kan gjøre deg mongo i større doser men rivotril kan du banne på å gjøre mongo ting av selv i lav dose.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
God rus og god søvn. Er det bare sånn at rivotril er en sterkere type benzo?
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
God rus og god søvn. Er det bare sånn at rivotril er en sterkere type benzo?
Vis hele sitatet...
Gå heller for xanax da.
Rivotril er du rusa på i mange dager
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva vil du oppnå? Rivotril gjør deg mer junkie og jævlig lang liste i angreboka med mongoting sagt og gjort. Xanax gir omtrent samme beroligende effekten og kan gjøre deg mongo i større doser men rivotril kan du banne på å gjøre mongo ting av selv i lav dose.
Vis hele sitatet...
Det går faktisk ant å bruke Rivotril på en forsvarlig måte uten å bli helt mongo i hodet og våkne naken i en busk i Sarpsborg som mange skal ha det til. Om du ikke klarer det så sier det mer om personlighetstypen din enn legemidlet egentlig imo.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gå heller for xanax da.
Rivotril er du rusa på i mange dager
Vis hele sitatet...
Det er bare tull at man blir rusa i mange dager.
Sitat av Munin369 Vis innlegg
Det er bare tull at man blir rusa i mange dager.
Vis hele sitatet...
er ikke helt feil, men heller ikke helt riktig, riv har jo evig lang halveringstid, ca 30-40t, så du vil føle det lenge,
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Eneste bra med rivotril er smaken. for real! Har tatt masse oppigjennom tiden uansett dosen om det er 0.5 eller 4mg gjør du fucked opp shit. Med xanor kan du gjøre fucked opp shit, men føler at man alltid har en bedre grunn for det en på rivotril, men når jeg har tatt normale doser xanor (0.25-2mg) har jeg aldri gjort noe jeg angrer på (0.25-2mg er normale doser for meg! 2mg kan føre til blackout om du ikke har toleranse!)

Min beste tur på rivo var faktisk denne! :Jeg var på apoteket skulle hente medisinen min, jeg så mange pfizer pakker bak kassen med reseptene når jeg snakket med hun som skulle finne meg i registeret, ene pakken klarte jeg å lese hva som sto (neurontin), så når hun damen ikke fulgte med gikk jeg rett bak kassen og fikk med 2x100 pakninger på 600mg og la de i lommen på jakken, ble aldri tatt. Men har ikke vært på senteret som jeg stjal det fra siden det, det var jo kamera der og hun som jobbet der visste hva jeg het så rart jeg ikke fikk brev eller noe. Men eneste positive med den turen der var at jeg slapp unna med gratis drittdop.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av TrippyPippi Vis innlegg
Det går faktisk ant å bruke Rivotril på en forsvarlig måte uten å bli helt mongo i hodet og våkne naken i en busk i Sarpsborg som mange skal ha det til. Om du ikke klarer det så sier det mer om personlighetstypen din enn legemidlet egentlig imo.
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig er det mulig, det er også mulig å drikke 25 halvlitere uten å spy men de fleste kreker lenge før det, og det har ikke noe å gjøre med at de har bulimi eller anoreksi at de spyr. Akuratt som ikke alle tingene man gjør og sier i kraftig uforsvarlig rus har noe med personlighetstype å gjøre heller.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Munin369 Vis innlegg
Det er bare tull at man blir rusa i mange dager.
Vis hele sitatet...
Halveringstiden er 30-40 timer dvs halve effekten er ute etter 30-40 timer ca to døgn, og enda to døgn til før hele effekten er ute.
At man ikke føler seg rusa på dag 2 eller 3 betyr ikke at man ikke er rusa, man FØLER seg heller ikke rusa når man spiser de heller og det er den kjente årsaken til at folk ender med å ta en til og ta en til og ta en til fordi man tror man ikke er rusa selvom alle andre ser deg med narkisknekken i beina og blodrusa øyer og stemme.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av TrippyPippi Vis innlegg
Det går faktisk ant å bruke Rivotril på en forsvarlig måte uten å bli helt mongo i hodet og våkne naken i en busk i Sarpsborg som mange skal ha det til. Om du ikke klarer det så sier det mer om personlighetstypen din enn legemidlet egentlig imo.
Vis hele sitatet...
Sorry men du er in the wrong. Det er legemiddelet i seg selv og det står også i pakningsvedlegget.
Legemiddelhåndboka virkning/bivirkning av rivotril: upassende atferd og andre uønskede atferdseffekter forekommer ved bruk.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har fått i dag Rivotril pga angstlidelser. Er det sånn at "alle" blir fucka i hodet av det selv i Terapautiske doser?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har fått i dag Rivotril pga angstlidelser. Er det sånn at "alle" blir fucka i hodet av det selv i Terapautiske doser?
Vis hele sitatet...
En kompis brukte det for epilepsi da vi gikk på vgs men måtte slutta da han ble helt fjern å jævlig amper.
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
En kompis brukte det for epilepsi da vi gikk på vgs men måtte slutta da han ble helt fjern å jævlig amper.
Vis hele sitatet...
Oi. Ikke bra. Er heldigvis vennligsinnet av meg. Men hvis det tuller med hodet ditt, så vet jeg ikke om det er verdt det.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har aldri hørt om noen som har fått det forskrevet pga angst, tror heller ikke det er indikasjon lenger. Er i utgangspunktet tenkt brukt for epilepsi. Har du prøvd alt annet av sobril, valium osv? Det der er det siste jeg ville hatt i kroppen.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har fått i dag Rivotril pga angstlidelser. Er det sånn at "alle" blir fucka i hodet av det selv i Terapautiske doser?
Vis hele sitatet...
Nei, selvfølgelig ikke. Det er spesielt hvis man kombinerer det med alkohol at man blacker ut. Også er terapautisk dose ganske ulikt fra en freakdose.
Rivotril er egentlig ganske likt Valium, litt mer Head-High, problemstillinga er at det er så jævlig mye sterkere, like sterkt som Xanor og varer 3-4ganger så lenge. 2mg Rivotril er det samme som 20mg Valium ca. så selv en enkelt tabelett med Rivotril er en ganske høy dose spesielt uten toleranse. Og jeg som mange andre tar flere enn 1 Rivotril, kanskje 3-4stk da er man oppe i 10-12stk 5mg Valium og da sier det seg selv at det blir kluss. Å blande Rivotril med Alkohol eller ta mer enn en terapautisk dose er oppskriften på blackout og tullete oppførsel. Det gjelder kanskje ikke ALLE men flesteparten av dem jeg kjenner som har brukt/missbrukt Rivotril har gjort noe dem angrer på i rusa tilstand.

En annen ting er at man ikke bestandig føler seg rusa, spesielt på Rivotril som har veldig lang halveringstid(36t+). Tar man en Rivotril har man nesten like mye virkestoff i kroppen dagen etterpå og det tar en og en halv dag før virkestoffet er halvert.. Har ved flere anledninger intatt store menger og vært rusa i en uke og mere i di værste tilfellene så, er jævla skumle greier IMO og jeg holder meg laaaangt unna. All respekt til di som klarer og bruke det uten å missbruke, kjøper jeg et glass med 100 Rivotril spiser jeg 3først og etter det husker jeg ikke noe og kommer til meg selv et parr uker etterpå uten minne om hva eller hvordan ting har skjedd også fri for piller.

Sist vil jeg bare påpeke at når man først er blitt avhengig av benzodiasepiner så er det et helvette å seponere, rebound effekt med masse angst, lite søvn, depresive tanker mm..
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har aldri hørt om noen som har fått det forskrevet pga angst, tror heller ikke det er indikasjon lenger. Er i utgangspunktet tenkt brukt for epilepsi. Har du prøvd alt annet av sobril, valium osv? Det der er det siste jeg ville hatt i kroppen.
Vis hele sitatet...
Ja, ser at mange mener det. Har du egne erfaringer med Rivotril?
Dette skal jeg ikke gå på daglig. Ved behov. Liker ikke tanken på og ha null kontroll.
Om du skal bruke Benzo som angstmedisin er det EN ting som gjelder, og det er å jobbe med angsten når du er medisinert. Regner med du har pratet med lege om dette og har lagt en plan, hvis ikke bare la vær. Greit nok at angsten blir bedre når du tar benzo, men det varer så så lenge til du har opparbeidet deg tolleranse, når du har fått toleranse blir du bare normal når du inntar stoffet og uten blir du værre, mere angst, dårlig selvbilde, dårlig søvn osv. Og når du slutter helt blir ALT mye værre da man får som jeg nevnte over en rebound effekt med masse angst og di greiene der.

Hvis du ikke skjønner hva jeg mener eller ikke har peiling råder jeg deg bare sterkt til å la være.. Ikke for å være kjip, men du får ha en solid plan for hva du skal gjøre i den tiden du er medisinert og helst etterpå også. Å Bruke benzo som angstmedisin er egentglig bare tull, såfremt det brukes av og til feks ved flyreiser hvis man ikke takler det, eller ved tannlegebesøk om man har tannlegeskrekk. Bruke det ukentlig er bare å drive faenskap med seg selv da 2 inntak i uka er nok til at du er påvirka hele uken om du bruker benzo med lang halveringstid.
Skriver jeg mer nå blir jeg sikkert bare usaklig, men jeg har rusa meg MYE i 15år og er idag rusfri. Så jeg virker kanskje litt bestemt og sånt, men jeg ver va jeg prater om. Lykke til
R.i.p 23.04.2021
Hva er best?hva er du ute etter?personlig er rivotril noe dritt. Får hukkomelsestap og gjør mye faen. Xanax kan jeg hive inpå15 om dagen og føle meg like fresh dagen derpå. Styr unna rivotril.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Litt interessert i å vite hvorfor du fikk rivotril for angst, og ikke sobril, vival/valium/stesolid eller xanor? Alle de tre skulle jo dekke behovet vesentlig bedre, og uten potensielt grusomme bivirkninger. Sjelden man får utskrevet oxynorm for hodepine liksom.
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Om du skal bruke Benzo som angstmedisin er det EN ting som gjelder, og det er å jobbe med angsten når du er medisinert. Regner med du har pratet med lege om dette og har lagt en plan, hvis ikke bare la vær. Greit nok at angsten blir bedre når du tar benzo, men det varer så så lenge til du har opparbeidet deg tolleranse, når du har fått toleranse blir du bare normal når du inntar stoffet og uten blir du værre, mere angst, dårlig selvbilde, dårlig søvn osv. Og når du slutter helt blir ALT mye værre da man får som jeg nevnte over en rebound effekt med masse angst og di greiene der.

Hvis du ikke skjønner hva jeg mener eller ikke har peiling råder jeg deg bare sterkt til å la være.. Ikke for å være kjip, men du får ha en solid plan for hva du skal gjøre i den tiden du er medisinert og helst etterpå også. Å Bruke benzo som angstmedisin er egentglig bare tull, såfremt det brukes av og til feks ved flyreiser hvis man ikke takler det, eller ved tannlegebesøk om man har tannlegeskrekk. Bruke det ukentlig er bare å drive faenskap med seg selv da 2 inntak i uka er nok til at du er påvirka hele uken om du bruker benzo med lang halveringstid.
Skriver jeg mer nå blir jeg sikkert bare usaklig, men jeg har rusa meg MYE i 15år og er idag rusfri. Så jeg virker kanskje litt bestemt og sånt, men jeg ver va jeg prater om. Lykke til
Vis hele sitatet...
Ment til bruk som du nevner: flyreiser, flyplasser og også møter (panikkangst) Der jeg ikke har noen " fluktmulighet" men må stå i situasjonen. Klaustrofobiske følelser. Hatt det sånn i mange mange år. Selv det å stå bom fast i bilkø kan trigge det. Altså ikke til daglig eller ukentlig bruk. Men er blitt veldig usikker på det og prøve det nå.
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
[quote=Anonym bruker;3688803]Litt interessert i å vite hvorfor du fikk rivotril for angst, og ikke sobril, vival/valium/stesolid eller xanor? Alle de tre skulle jo dekke behovet vesentlig bedre, og uten potensielt grusomme bivirkninger. Sjelden man får utskrevet oxynorm for hodepine liksom.[/QUOTE


Valium har jeg prøvd. Tåler mye av det. Det biter nesten ikke på meg. Xanor har jeg prøvd for mange år siden. Det var ok så lenge du holder deg til anbefalt dose. Vet ærlig talt ikke hvorfor Rivotril kom på bordet før feks xanor. Men dette er ikke til daglig bruk.
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Litt interessert i å vite hvorfor du fikk rivotril for angst, og ikke sobril, vival/valium/stesolid eller xanor? Alle de tre skulle jo dekke behovet vesentlig bedre, og uten potensielt grusomme bivirkninger. Sjelden man får utskrevet oxynorm for hodepine liksom.
Vis hele sitatet...
Hvorfor er Rivotril så mye verre en Xanor og Valium i terapeutiske doser?
Bivirkninger?
Tipper man?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor er Rivotril så mye verre en Xanor og Valium i terapeutiske doser?
Bivirkninger?
Tipper man?
Vis hele sitatet...
Har sett folk med "terapeutiske" doser og disse er ofte langt mere påvirka sammenligna med folk i terapeutiske doser på valium.
Selv synes jeg rivotril funker best ca 12-15t etter inntak, da har man en fin afterglow og framstår ikke griserusa.
Hør her kamerat, jeg skal prøve og forklare så godt som mulig. Siden du spørr enda har du ikke fått svar på det du lurer på. My bad!

Rivotril og Xanor er like sterke. Rivotril og Xanor er ti(10x) ganger så sterk som Valium, Rivotril varer MINST 3 GANGER så lenge som Xanor!

Her i Norge har vi også Vival som er det samme som Valium så og si. Disse kommer i 2mg tabeletter, det gjør også Rivotril, som sagt er Rivotril 10GANGER så sterk som Valium/Vival, bare for å sammenlinge. Man tar IKKE ti tabletter med Vival 2mg når man sliter med angst, man tar 1 om man ikke har tolleranse. Rivotril derimot, når du tar EN stk 2mg tabelett er det så og si det samme som 10stk 2mg Vival.. Allerede her er det en ganske stor dose med Benzo, uten tolleranse er det uforsvalig mye å¨ta bare som angstmedisin.

Rivotril kommer også i 0,5mg i Norge som tilsvarer ca 1 stk 5mg Valium/Vival. Xanor kommer i størrelse helt ned i 0.125mg og 0.25mg, dette ER en terapautisk dose, ikke 2mg eller mer, selv om Xanor levers i 2mg.. 2mg Xanor kan deles i 4, samme som en 2mg Rivotril og det er en grunn til dette, di er begge to jævlig potente/sterke! En 2mg Rivotril/Xanor er for folk med tolleranse, mest sannsynlig mennesker som har tatt benzo over flere år og som fortsatt medisineres. ELLER som kjøper illegalt for å ruse seg ELLER di har en idioit av en lege.

Rivotril er egentlig en epilepsimedisin og tuller derfor litt mere med hodet enn andre benzo. Har personlig sett mennesker UTEN epilepsi som har fått eleptisk anfall av veldig høye doser Rivotril. Om du fortsatt er usikker, foreslår jeg at du leser på felleskatalogen eller sjekker respekterke kilder for info. Jeg er ikke lege, men jeg har lang erfaring og derfor utaller jeg meg om ting som egentlig er utenfor mitt fagfelt.

Det er ikke så mye verre i terpautiske doser, men her tar mange feil og mener 2mg er en terapautisk dose, det er det ikke for noen uten tolleranse, jeg har prøvd å utdype meg over. En halv eller en hel 0,5mg Rivotril, er en terapautisk dose(Jeg er ikke lege) men det varer i 2-3-4dager. Så å redosere dagen etterpå er bare tull og følger til akkumulasjon så det holder.

Ja det er bivirkninger, men virkingen i seg selv blir ille i store doser.

Man tripper på den måten at selv under høy dosering, kan man FØLE at man IKKE er rusa, dette er en klassiker? og gjør fort at man tar MYE mer enn det som er meningen.
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor er Rivotril så mye verre en Xanor og Valium i terapeutiske doser?
Bivirkninger?
Tipper man?
Vis hele sitatet...
[quote=Anonym bruker;3688806]
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Litt interessert i å vite hvorfor du fikk rivotril for angst, og ikke sobril, vival/valium/stesolid eller xanor? Alle de tre skulle jo dekke behovet vesentlig bedre, og uten potensielt grusomme bivirkninger. Sjelden man får utskrevet oxynorm for hodepine liksom.[/QUOTE


Valium har jeg prøvd. Tåler mye av det. Det biter nesten ikke på meg. Xanor har jeg prøvd for mange år siden. Det var ok så lenge du holder deg til anbefalt dose. Vet ærlig talt ikke hvorfor Rivotril kom på bordet før feks xanor. Men dette er ikke til daglig bruk.
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ment til bruk som du nevner: flyreiser, flyplasser og også møter (panikkangst) Der jeg ikke har noen " fluktmulighet" men må stå i situasjonen. Klaustrofobiske følelser. Hatt det sånn i mange mange år. Selv det å stå bom fast i bilkø kan trigge det. Altså ikke til daglig eller ukentlig bruk. Men er blitt veldig usikker på det og prøve det nå.
Vis hele sitatet...
Sitat av Tarm Vis innlegg
Hva er best?hva er du ute etter?personlig er rivotril noe dritt. Får hukkomelsestap og gjør mye faen. Xanax kan jeg hive inpå15 om dagen og føle meg like fresh dagen derpå. Styr unna rivotril.
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Litt interessert i å vite hvorfor du fikk rivotril for angst, og ikke sobril, vival/valium/stesolid eller xanor? Alle de tre skulle jo dekke behovet vesentlig bedre, og uten potensielt grusomme bivirkninger. Sjelden man får utskrevet oxynorm for hodepine liksom.
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har fått i dag Rivotril pga angstlidelser. Er det sånn at "alle" blir fucka i hodet av det selv i Terapautiske doser?
Vis hele sitatet...
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Har sett folk med "terapeutiske" doser og disse er ofte langt mere påvirka sammenligna med folk i terapeutiske doser på valium.
Selv synes jeg rivotril funker best ca 12-15t etter inntak, da har man en fin afterglow og framstår ikke griserusa.
Vis hele sitatet...
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Hør her kamerat, jeg skal prøve og forklare så godt som mulig. Siden du spørr enda har du ikke fått svar på det du lurer på. My bad!

Rivotril og Xanor er like sterke. Rivotril og Xanor er ti(10x) ganger så sterk som Valium, Rivotril varer MINST 3 GANGER så lenge som Xanor!

Her i Norge har vi også Vival som er det samme som Valium så og si. Disse kommer i 2mg tabeletter, det gjør også Rivotril, som sagt er Rivotril 10GANGER så sterk som Valium/Vival, bare for å sammenlinge. Man tar IKKE ti tabletter med Vival 2mg når man sliter med angst, man tar 1 om man ikke har tolleranse. Rivotril derimot, når du tar EN stk 2mg tabelett er det så og si det samme som 10stk 2mg Vival.. Allerede her er det en ganske stor dose med Benzo, uten tolleranse er det uforsvalig mye å¨ta bare som angstmedisin.

Rivotril kommer også i 0,5mg i Norge som tilsvarer ca 1 stk 5mg Valium/Vival. Xanor kommer i størrelse helt ned i 0.125mg og 0.25mg, dette ER en terapautisk dose, ikke 2mg eller mer, selv om Xanor levers i 2mg.. 2mg Xanor kan deles i 4, samme som en 2mg Rivotril og det er en grunn til dette, di er begge to jævlig potente/sterke! En 2mg Rivotril/Xanor er for folk med tolleranse, mest sannsynlig mennesker som har tatt benzo over flere år og som fortsatt medisineres. ELLER som kjøper illegalt for å ruse seg ELLER di har en idioit av en lege.

Rivotril er egentlig en epilepsimedisin og tuller derfor litt mere med hodet enn andre benzo. Har personlig sett mennesker UTEN epilepsi som har fått eleptisk anfall av veldig høye doser Rivotril. Om du fortsatt er usikker, foreslår jeg at du leser på felleskatalogen eller sjekker respekterke kilder for info. Jeg er ikke lege, men jeg har lang erfaring og derfor utaller jeg meg om ting som egentlig er utenfor mitt fagfelt.

Det er ikke så mye verre i terpautiske doser, men her tar mange feil og mener 2mg er en terapautisk dose, det er det ikke for noen uten tolleranse, jeg har prøvd å utdype meg over. En halv eller en hel 0,5mg Rivotril, er en terapautisk dose(Jeg er ikke lege) men det varer i 2-3-4dager. Så å redosere dagen etterpå er bare tull og følger til akkumulasjon så det holder.

Ja det er bivirkninger, men virkingen i seg selv blir ille i store doser.

Man tripper på den måten at selv under høy dosering, kan man FØLE at man IKKE er rusa, dette er en klassiker? og gjør fort at man tar MYE mer enn det som er meningen.
Vis hele sitatet...
Ok. Ser de røde flaggene. Jeg er satt på 0.5 mg. Takk for utfyllende svar. Prøvde en tab i går kveld ved 9 tiden og kjente det var noe sterkere enn en valium, men ble bare roligere/ sedat. Sov ikke noe bedre og kjenner absolutt ikke noe i dag. Men skal ta dette på alvor. Takk igjen 👍🏼
Problemet med rivotril kontra f. eks valium er man kan kjenne seg mere rusa på 10mg valium en 2,5mg rivotril. Iallfall gjør jeg det til tross for at den 2,5mg rivotril funker uhyre mye bedre. 0,5mg er ikke så mye, men brukes det ofte nok så er det nok.
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Problemet med rivotril kontra f. eks valium er man kan kjenne seg mere rusa på 10mg valium en 2,5mg rivotril. Iallfall gjør jeg det til tross for at den 2,5mg rivotril funker uhyre mye bedre. 0,5mg er ikke så mye, men brukes det ofte nok så er det nok.
Vis hele sitatet...
Ja, hvis man ikke kjenner noe på feks 2.5 mg rivotril, så er det jo skummelt. Da tar men gjerne mere. Men O.5 mg rivotril ved behov bør være innafor. Ved behov mener jeg maks et par ganger i uken. Maks! Skal teste det på et møte til uken. Har skikkelig møteangst. Full panikk. Så får vi nå se da. Ta det en time eller to før møtet begynner tenker jeg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, hvis man ikke kjenner noe på feks 2.5 mg rivotril, så er det jo skummelt. Da tar men gjerne mere. Men O.5 mg rivotril ved behov bør være innafor. Ved behov mener jeg maks et par ganger i uken. Maks! Skal teste det på et møte til uken. Har skikkelig møteangst. Full panikk. Så får vi nå se da. Ta det en time eller to før møtet begynner tenker jeg.
Vis hele sitatet...
Hehe et par ganger i uken er nok, jeg tok det 1 gang i uka til å begynne med å endte opp med rusbehandling tilslutt
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Hehe et par ganger i uken er nok, jeg tok det 1 gang i uka til å begynne med å endte opp med rusbehandling tilslutt
Vis hele sitatet...
Huff! Det er nettopp dette som skremmer meg. Plutselig så spiser man mere en foreskrevet pga av at virkestoffet i disse pillene sier til hjernen din at du ikke er påvirket/rusa.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Huff! Det er nettopp dette som skremmer meg. Plutselig så spiser man mere en foreskrevet pga av at virkestoffet i disse pillene sier til hjernen din at du ikke er påvirket/rusa.
Vis hele sitatet...
Hadde en pille periode hvor jeg helt sikkert forventet mer av pillene enn de skulle gjøre. Så hadde jeg ikke jobb atm, på drt verste må jeg ha vært oppe i 40 rivo på en dag. Men noen av de ble røyket på bong, noe ble sniffet og alt ble gjort uten en eneste alkohol enhet innabords.

Så etter et par uker endte jeg på fest, ikke av mine lureste øyeblikk på piller må jeg si
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rart du er i livet ennå. Hvordan var det da du stoppet opp med Rivo?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Rart du er i livet ennå. Hvordan var det da du stoppet opp med Rivo?
Vis hele sitatet...
Meg? Helt jævlig faktisk! Det var heller ikke selve avgiftningen som var verst selv om jeg kjente et enormt sug til piller.

Men det tok godt over et år før jeg kjente på en ekte glede igjen. Visste ikke at det var så jævlig og var ikke før i etterkant jeg leste at det var verre å slutte med benzo enn heroin. Jeg har aldri testet heroin. Men utifra disse erfaringene skal jeg ikke teste hest heller
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fy flate. Ikke å anbefale.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fy flate. Ikke å anbefale.
Vis hele sitatet...
Ikke på langt nær! Kan også legge til jeg ofte kjøpte bikkjebein ved siden av!

Men selv han som skaffet meg disse ble overrasket over mengden jeg trykket i meg! Men det var ganske sprøtt. Jeg er veldig rolig av meg til tross ADHD diagnose etc. Men på rivo/bein rus så kjedet jeg meg så jævlig at jeg drod alltid ut for å finne på faenskap! Hærverk, tagging, innbrudd. Det var kun når jeg spiste store doser benzo! Det holdt i en mnd før jeg plutselig fikk en tanke i hodet, akkurat som det var mitt eget ego som sa «Du, dette funker ikke» Det var jeg enig i og handlet heller ikke mer siden. Dette var i 2015! Men det skremmer meg sånn i ettertid hva som hadde skjedd hvis jeg fortsatte med benzo og særlig 2.5 mg rivotril og xanax


Så vidt meg bekjent er vel ikke xanax å få tak i lenger? Eller de er å få tak i men det er etterligninger?

Kjøpte nemlig et glass med xanax for noen mnd siden. Og et bein var nok til å knocke meg greit ut! Aldri kjent rus av 1 før!
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg fikk utskrevet 2.5 mg Rivotril hver kveld av psykiater for alvorlig insomni. Ja, det var alvorlig, og jeg er glad jeg fikk det for jeg fikk endelig sove godt igjen. Problemet var at jeg fikk tilvenning kjapt, og fortsette å ta disse. Jeg flyttet og min nye fastlege fortsatte å skrive ut 2.5 mg etter at jeg bare fortalte at jeg brukte det. Veldig bra fyr for øvrig, uavhengig av dette.

Etter fem år flyttet jeg til ny by IGJEN og min nye fastlege der lagde et sant helvete, plutselig var jeg omtrent innlagt på avrusning (hadde aldri et rusproblem og hadde aldri brukt mer enn foreskrevet; dvs, hadde litt "oppspart" så jeg kunne ta litt ekstra om det var knipe men det var aldri et rusproblem). Denne legen seponerte også på dagen (livsfarlig, han burde ikke vært lege) og jeg fikk ikke tilbake før jeg hadde vært på DPS og fått godkjent, men til gjengjeld tok de førerkortet mitt.

Dette var på et tidspunkt da 2.5 mg var "normal" for meg og ingen merket noe på meg, jeg følte meg ikke ruset, og var ikke annerledes enn jeg er nå eller før, men for å få tilbake førerkort måtte jeg slutte helt og jeg bestemte meg bare for å trappe ned.

Her kommer moralen og advarselen: det er det jævligste jeg har vært med på. Smerter i hele kroppen, spesielt i muskler og ledd, og veldig dårlig humør. Elendig søvn. Skjelvinger og rykninger i alle muskler. Det var rett og slett helt jævlig, men jeg var motivert og kjørte på.

Jeg kuttet 0.5 mg hver gang jeg kom til et smertenivå som var "overkommelig" og etter omtrent 2 måneder var jeg på 0.5 mg og kom ikke videre; jeg fikk tinnitus som plaget vettet av meg og det ble ikke bedre. Jeg fikk en ny lege som ga meg 10 mg diazepam i stedet (da er det lov med førerkort og det er tilsvarende dose) men det hjalp ikke like bra mot tinnitus, så det har jeg ennå.

Nå er dette et par år siden, og jeg føler meg helt lik som jeg gjorde da jeg gikk fast på Rivotril, men den fysiske avhengigheten man får er helt sinnsyk. Jeg er absolutt ikke den som moraliserer eller prøver å skremme folk, jeg har ingen andre virkelig negative opplevelser med andre rusmidler, men pass dere for benzo! En ting er at man blir helt løk om man bruker det sporadisk, uten å merke det selv, men den virkelige faren er om kroppen din venner seg til det nivået av GABA.

Da jeg lå og ville dø i senga med smerter i hele kroppen så jeg videoer på youtube for å få motivasjonen opp, men det meste var voksne folk som gråt i frustrasjon fordi smertene var så jævlige, så jeg sluttet.

Pass dere for benzo! Jeg unner ingen å gå gjennom det der. Sporadisk bruk er greit (men ikke verdt pengene i min bok) men daglig bruk over tid vil du angre på den dagen du skal slutte.
Best av Rivotril og Xanax? Begge deler smeller som faen, Rivotril er litt mer subtilt (føler/tror man).

Og plutselig kommer man til seg selv på ARA etter å ha vandret gatelangs i et par år og rævkjørt psyken sin og alle forholdene man har. Om du slipper å forholde deg til kriminalomsorgen er du unntaket.

Det hadde vært interessant med en svær undersøkelse, internasjonalt, hvor man ser hvor mange alvorlige kriminelle handlinger (vold, drap o.l) som blir begått i rus på kraftige Benzodiazepiner. Misforstå meg rett, de har sine bruksområder som medisiner, men når man begynner å bruke Rivo og bikkjebein "rekreasjonelt" går det helvetes kjapt utforbakke.

Jeg har aldri vært borte i noe som eliminerer konsekvenstenkning, empati og frykt fra personligheten min like effektivt som større doser Xanax og spesielt Rivotril.

Samtlige jeg kjenner som har misbrukt de pillene der har det gått til helvete med og jeg selv skammer meg og angrer fortsatt på ting jeg gjorde for 2-3-4 år siden.

4 narkodommer, oppbevaring, distribuering og bruk. Eller var det 5?
Betinget og ubetinget.
Hver jævla gang jeg ble pågrepet var det i benzorus. På grunn av benzorus blir kanskje mer riktig å si?

Har stjålet fra familie og de nær meg.
Har løyet nok for minst ti liv.
Har så og si bodd i Brugata i mange og lange perioder.
Grøsser når jeg tenker på det.

Styr unna! Cannabis, edibles, sopp og forsiktig bruk av MDMA er mye morsommere. Og du husker faktisk noe av det i ettertid
Sist endret av krystallkongen; 25. april 2021 kl. 21:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg fikk utskrevet 2.5 mg Rivotril hver kveld av psykiater for alvorlig insomni. Ja, det var alvorlig, og jeg er glad jeg fikk det for jeg fikk endelig sove godt igjen. Problemet var at jeg fikk tilvenning kjapt, og fortsette å ta disse. Jeg flyttet og min nye fastlege fortsatte å skrive ut 2.5 mg etter at jeg bare fortalte at jeg brukte det. Veldig bra fyr for øvrig, uavhengig av dette.

Etter fem år flyttet jeg til ny by IGJEN og min nye fastlege der lagde et sant helvete, plutselig var jeg omtrent innlagt på avrusning (hadde aldri et rusproblem og hadde aldri brukt mer enn foreskrevet; dvs, hadde litt "oppspart" så jeg kunne ta litt ekstra om det var knipe men det var aldri et rusproblem). Denne legen seponerte også på dagen (livsfarlig, han burde ikke vært lege) og jeg fikk ikke tilbake før jeg hadde vært på DPS og fått godkjent, men til gjengjeld tok de førerkortet mitt.

Dette var på et tidspunkt da 2.5 mg var "normal" for meg og ingen merket noe på meg, jeg følte meg ikke ruset, og var ikke annerledes enn jeg er nå eller før, men for å få tilbake førerkort måtte jeg slutte helt og jeg bestemte meg bare for å trappe ned.

Her kommer moralen og advarselen: det er det jævligste jeg har vært med på. Smerter i hele kroppen, spesielt i muskler og ledd, og veldig dårlig humør. Elendig søvn. Skjelvinger og rykninger i alle muskler. Det var rett og slett helt jævlig, men jeg var motivert og kjørte på.

Jeg kuttet 0.5 mg hver gang jeg kom til et smertenivå som var "overkommelig" og etter omtrent 2 måneder var jeg på 0.5 mg og kom ikke videre; jeg fikk tinnitus som plaget vettet av meg og det ble ikke bedre. Jeg fikk en ny lege som ga meg 10 mg diazepam i stedet (da er det lov med førerkort og det er tilsvarende dose) men det hjalp ikke like bra mot tinnitus, så det har jeg ennå.

Nå er dette et par år siden, og jeg føler meg helt lik som jeg gjorde da jeg gikk fast på Rivotril, men den fysiske avhengigheten man får er helt sinnsyk. Jeg er absolutt ikke den som moraliserer eller prøver å skremme folk, jeg har ingen andre virkelig negative opplevelser med andre rusmidler, men pass dere for benzo! En ting er at man blir helt løk om man bruker det sporadisk, uten å merke det selv, men den virkelige faren er om kroppen din venner seg til det nivået av GABA.

Da jeg lå og ville dø i senga med smerter i hele kroppen så jeg videoer på youtube for å få motivasjonen opp, men det meste var voksne folk som gråt i frustrasjon fordi smertene var så jævlige, så jeg sluttet.

Pass dere for benzo! Jeg unner ingen å gå gjennom det der. Sporadisk bruk er greit (men ikke verdt pengene i min bok) men daglig bruk over tid vil du angre på den dagen du skal slutte.
Vis hele sitatet...
Er enig, men å trappe ned 2 mg på 2 måneder er veldig fort
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er enig, men å trappe ned 2 mg på 2 måneder er veldig fort
Vis hele sitatet...
2mg på 2mnd kan gå lettere enn du tror. Jeg trappa ned 15mg xan min. Daglig i 2år ca på 2 uker med diazepam. Abstinensene var overkommelig. Det værste var generelt russug. Er vært 2mnd i behandling nå, og ting blir bedre sakte men sikkert
Å gå av 2mg Xan eller Rivo på 2 måneder er ikke det tyngste du kan gjøre. Gøy blir det ikke, men du lærer muligens litt om deg selv og selvkontrollen din.

Skaff Diazepam (Valium) som har lang virkningstid, enten illegalt eller gjennom lege.
Ta 20-30mg fordelt i tre omganger (morgen, formiddag og kveld) hvert døgn.
Trapp ned 5mg i uken til du er på 5mg. Det tar maksimalt 5 uker.
Stå på 5mg i enda en uke.
Siste uken tar du 5mg annenhver dag.

Det skal også gå an å bruke Rivotril til nedtrappingen ettersom det har lang virkningstid, men jeg anbefaler Diazepam.

Etter dette bør du anse deg selv som ferdig med nedtrapping og stå i ubehaget, for det er uunngåelig - men det blir betydelig mindre ubehagelig enn å slutte på dagen.
Sist endret av krystallkongen; 26. april 2021 kl. 13:59.
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Best av Rivotril og Xanax? Begge deler smeller som faen, Rivotril er litt mer subtilt (føler/tror man).

Og plutselig kommer man til seg selv på ARA etter å ha vandret gatelangs i et par år og rævkjørt psyken sin og alle forholdene man har. Om du slipper å forholde deg til kriminalomsorgen er du unntaket.

Det hadde vært interessant med en svær undersøkelse, internasjonalt, hvor man ser hvor mange alvorlige kriminelle handlinger (vold, drap o.l) som blir begått i rus på kraftige Benzodiazepiner. Misforstå meg rett, de har sine bruksområder som medisiner, men når man begynner å bruke Rivo og bikkjebein "rekreasjonelt" går det helvetes kjapt utforbakke.

Jeg har aldri vært borte i noe som eliminerer konsekvenstenkning, empati og frykt fra personligheten min like effektivt som større doser Xanax og spesielt Rivotril.

Samtlige jeg kjenner som har misbrukt de pillene der har det gått til helvete med og jeg selv skammer meg og angrer fortsatt på ting jeg gjorde for 2-3-4 år siden.

4 narkodommer, oppbevaring, distribuering og bruk. Eller var det 5?
Betinget og ubetinget.
Hver jævla gang jeg ble pågrepet var det i benzorus. På grunn av benzorus blir kanskje mer riktig å si?

Har stjålet fra familie og de nær meg.
Har løyet nok for minst ti liv.
Har så og si bodd i Brugata i mange og lange perioder.
Grøsser når jeg tenker på det.

Styr unna! Cannabis, edibles, sopp og forsiktig bruk av MDMA er mye morsommere. Og du husker faktisk noe av det i ettertid
Vis hele sitatet...
Jøss! Du har virkelig vært utpå. Hva menes med "Bikkjebein"? Og ikke vet jeg hva Edibles er heller. 🙄
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jøss! Du har virkelig vært utpå. Hva menes med "Bikkjebein"? Og ikke vet jeg hva Edibles er heller. 🙄
Vis hele sitatet...
Bikkjebein = Xanax
Edibles = Spiselige ting med THC.
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bikkjebein = Xanax
Edibles = Spiselige ting med THC.
Vis hele sitatet...
Takk!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Det er bare å finne ut hvordan du bruker rivotril, som er litt spesielt pga sin styrke pr pille og lange onset som får mange til å ta mye større doser enn nødvendig.
Doser 2-3 ganger daglig 1-2mg, jevnt og trutt. Og selvfølgelig: unngå alkohol. skal ikke mer enn 1-2 pils til før jeg begynner å plutselig mislike folk, og samtidig ha fryktløshet nok til å faktisk si det til dem. Det vil si at jeg ikke følger disse rådene selv, nødvendigvis. Men rivotril er uansett et bedre alternativ i et langtidsperspektiv. For å bare bli helt fucka, så funker nok xanor bedre. Fordi det har kortere onset, som ofte er synonymt med økt følelse av rus og andre såkalte "bivirkninger"