Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 837
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hjelp! Relativt ny i gamet.. Jeg har hakket opp speeden, men det vil ikke bli ordentlig pulver. Det blir bare sånne flak... er det fordi det må tørke først? Hvor lenge må det eventuelt tørke?
Mulig att speeden er fuktig ja. Kan du beskrive lukten?
Sist endret av Alf; 6. oktober 2020 kl. 00:57.
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Alf Vis innlegg
Mulig att speeden er fuktig ja. Kan du beskrive lukten?
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke luktesans.. helt seriøst. Men den er hvit, kom som en stor klump, den er JÆVLIG sterk (gjør drit vondt i nesa.. mye mer enn vanlig) og smaker like sterkt. Vet det er en del olje i den.. så det må vel være at den må tørke først?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har ikke luktesans.. helt seriøst. Men den er hvit, kom som en stor klump, den er JÆVLIG sterk (gjør drit vondt i nesa.. mye mer enn vanlig) og smaker like sterkt. Vet det er en del olje i den.. så det må vel være at den må tørke først?
Vis hele sitatet...
Hvis det er skikkelige saker du har så er det nåkk ikke olje du ser, det er ether. Hvis du kakker opplegget utover ett speil eller fat skal etheren i utgangspunktet dunste bort etter en times tid.

Speed med mye ether i seg gir en mye mer beroligende effekt en fks rock.blir jævlig stuka av den og lett å grille hodet.
Sist endret av Alf; 6. oktober 2020 kl. 01:08.
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Alf Vis innlegg
Hvis det er skikkelige saker du har så er det nåkk ikke olje du ser, det er ether. Hvis du kakker opplegget utover ett speil eller fat skal etheren i utgangspunktet dunste bort etter en times tid.

Speed med mye ether i seg gir en mye mer beroligende effekt en fks rock.blir jævlig stuka av den og lett å grille hodet.
Vis hele sitatet...

Ja, det er skikkelige saker jeg har fått. Det vet jeg med 100% sikkerhet. Jeg merker også akkurat det du skriver. Mer beroliget enn vanlig, men også jævlig mye mer stuk/oppheng.
Kan du laste opp et bilde, så jeg ser hvilken du har fått?
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Kan du laste opp et bilde, så jeg ser hvilken du har fått?
Vis hele sitatet...
Hvordan gjør jeg det? Ny her inne..
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tror kanskje jeg gjorde det nå, haha. Dårlig lys
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
er det ikke bare å sniffe det ser ikke problemet. Jeg har sniffet speed som er 10 ganger mer fuktig en det der.
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
er det ikke bare å sniffe det ser ikke problemet. Jeg har sniffet speed som er 10 ganger mer fuktig en det der.
Vis hele sitatet...
Jo absolutt. Var selvfølgelig ikke sånn når jeg fikk det og jeg har som sagt hakket det ut. Jeg bare lurte på hva som gjør at det blir sånne flak jeg. Sa aldri at jeg ikke kunne ta det
Er det kjøp fra en visst vendor på DNM som har "shop" i navnet?


Det der er sånn amfetamin *egentlig* ser ut.
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Er det kjøp fra en visst vendor på DNM som har "shop" i navnet?


Det der er sånn amfetamin *egentlig* ser ut.
Vis hele sitatet...
Nei