Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1242
Heisann.

I dag kjøpte jeg Far Cry 3 på steam(var salg på en bundle :3).
Når jeg prøver å kjøre det igjennom Steam, åpner Uplay seg. Spillet åpner seg og det står "Far Cry 3". Nesten med en gang kommer det en error som sier "Far Cry 3 has stopped working". Jeg kjører Win 10 preview, så er nok muligens derfor. Jeg har prøvd å kjøre det i kompatibilitetmodus med win8, win7 og Xp service pack 3 uten hell. Det samme skjer også med Far Cry 3 Blood Dragon..

Noen som har noen forslag til hva som kan hjelpe, eller er det rett og slett umulig siden jeg har Win 10 preview?
Tror at det ikke går med windows 10 ja. Kan være vært å re instalere det, men hvis det skjer med blood dragon kan det hende at det ikke hjelper.
Sist endret av Sandertn; 15. november 2014 kl. 19:11.
Trådstarter
85 0
Sitat av Sandertn Vis innlegg
Tror at det ikke går med windows 10 ja. Kan være vært å re instalere det, men hvis det skjer med blood dragon kan det hende at det ikke hjelper.
Vis hele sitatet...
Bortkasta penger da :/