Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1467
Hei.

Har nettopp startet med "competitive mode" og finner svært skjeldent noen litt serjøse folk å spille med.

Enten springer folk i ihvert sitt lille hjørne og camper gamet ut eller så har de overhode ingen kommunikasjon med hverandre.
kommunikasjon er vel nøkkelen til å lykkes sist jeg sjekket.. ^^
Slike folk kan spille på public servere, fatter ikke hva de gjør på "competitive mode"..


Å de stakkars få som faktisk prøver og være en god lagkamerat lider av ekstreme prate vansker eller eier ikke et eneste engelsk ord, som der igjen gjør det umulig og sammarbeide med de på et moderat nivå.

Kort sagt er jeg bare ute etter noen som spiller mixer i CS GO og setter seg bittelittegranne inn i kampene man spiller.

Nå er jeg på et ganske lavt nivå, så det kan godt hende det som er grunnen til at jeg møter på så mange spesielle spillere.

Spiller 1-20 matcher i uken, varierer veldig utifra hva som skjer om dagene osv.

Har ikke spilt så mye enda, men jeg vet sånn ca utifra hvor mye jeg spilte 1.6 mixer... Det lå på ca 1-20 ganger i uken.

Jøss, dette ble jo nesten en hel bibel og skriveleifarn var iallefall på besøk!

Mvh Hveding.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sjekk ut ESEA og altPUG.
Trådstarter
20 1
ESEA koster penger, sjekker ut altPUG i håp om at det er gratis.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Ble det noe av dette ?