Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1233
Som dere sikkert vet så kommer titanfall ut på origins kl 00:00 midnatt i dag, og det hadde vært meget kjekt å ha fått preloadet det til den tiden slik at jeg bare kan hoppe i det et par timer før jeg legger meg.
Men så har jo det selfølgelig dukket opp problemer med preloadingen -.-..
Først så loadet spillet til 50% på en natt, da det plutselig stoppet av en eller annen error og jeg fikk opp en melding som sa at origin burde restartes for å fortsette downloaden. Etter dette virker det som om spillet bare ikke har lyst å laste seg ferdig, for hver gang den rekker sånn 80%(varierer) så kommer erroren igjenn og når jeg starter downloaden så faller den tilbake igjenn til sånn 50-60%.
Jeg har tilv og med vært inne i harddisken som jeg laster den ned på (jeg har 2 500g harddisker) og sett til min forskrekkelse at opp til 10 gigabyte bare forsvinner som om origins prøver å laste det ned på nytt igjenn eller noe sånt..
Akkuratt nå er jeg oppe på 74% igjenn og har sånn 37 gigs av spillet lastet ned.
Fant ingen andre på google som hadde det samme problemet, så jeg tenkte å slenge inn et lite inlegg her for å se om det fantes noen skikkelige smartinger som kunne svare på dette problemet . Hadde vært synd om jeg måtte vente etter spillet kom ut før jeg faktisk kunne spille det...
Hahahahaha. Enda en løk som forventer at Origin og EA vil fikse alt av problemer de opplevde med BF3 og ikke minst Bf4.

Jeg ville ventet med å kjøpe titanfall til høsten, evnt nærmere jul. Da er kanskje alt fikset.
Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
Hahahahaha. Enda en løk som forventer at Origin og EA vil fikse alt av problemer de opplevde med BF3 og ikke minst Bf4.

Jeg ville ventet med å kjøpe titanfall til høsten, evnt nærmere jul. Da er kanskje alt fikset.
Vis hele sitatet...
Å enda en som skal være løk på et forum. Ingen spill blir lansert problemfritt. Sånn er det for alle utviklere og selskaper som gir ut spill.

Vi er flere inne å spiller Titanfall nå og det virker som veldig mange har fått fikset sine problemer.
Du får nesten bare prøve å sjekke noen forumer osv, vet mange fant sine svar der.
Trådstarter
28 1
Må si jeg er skuffet over freaksa altså..
Fant ut problemet selv til slutt, måtte tydeligvis endre harddisk-systemet mitt fra FAT32 til NTFS for at det skulle funke.
Hvis andre har det samme problemet, så brukte jeg denne guiden her:
http://support.microsoft.com/kb/307881
Da var det bare å begynne å installere igjenn og håpe på at jeg får spilt det i kveld

Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
Hahahahaha. Enda en løk som forventer at Origin og EA vil fikse alt av problemer de opplevde med BF3 og ikke minst Bf4.

Jeg ville ventet med å kjøpe titanfall til høsten, evnt nærmere jul. Da er kanskje alt fikset.
Vis hele sitatet...
Forhastede konklusjoner min venn... det var ikke EA sin feil denne gangen, nå var det harddisken min..
Sist endret av catokul; 13. mars 2014 kl. 14:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.