Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 869
Heisann.

Kall meg gjerne en blind, men jeg finner ingen e-post eller lignende jeg kan kontakte facebook på, og jeg finner heller ikke det jeg spør om i FAQen demmes.

Er det noen som vet om facebook har en offisiell E-post? (Noe jeg ikke ville anta at de har, da det er over 500 millioner brukere?)
Sist endret av Bruskork1; 14. desember 2012 kl. 12:40.
IT-Konsulent
Bruskork1's Avatar
Trådstarter
Utifra det jeg ser av "kontaktmuligheter" mtp mitt spørsmål, så ville forum vært det beste, men det går ikke under noen av de topcisa heller.

Det er et spørsmål vedr. dødsfall og denne personens facebook-bruker.
Sist endret av Bruskork1; 14. desember 2012 kl. 12:45.
IT-Konsulent
Bruskork1's Avatar
Trådstarter
Er ikke akuratt dèt det handler om, det er spørsmål ang det som er blitt gjort mot den (blandt annet slettet, noe ingen mener at de har bedt om.), derfor jeg ville gjerne skrevet en epost så jeg kan formulere det riktig. Fint at folk ønsker å hjelpe, men jeg trenger ikke hjelp til å finne ting i FAQen demmes, jeg lurer rett og slett på om det er en e-post jeg kan nå dem på eller lignende.
Sist endret av Bruskork1; 14. desember 2012 kl. 12:52.