Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2355
Jeg hadde ligget stille i senga i kanskje 40 minuter da første tegnene på rusen mante seg fram i hjernen min. Jeg kjente at jeg ble veldig glad, oppløftende og flirfull. Alt var morsomt! Jeg hadde en veldig god og varm følelse i hele kroppen, og jeg trodde en vending at dette var alt men tok jo ganske så feil...

1 time etter inntaket av trøfflene kom de første hallisene. Ting ble veldig skarpt, nesten som om de var pollert. Vegger, stoler, senga, dyna, puta, røykeska osv var veldig skarpt og tydelig. Jeg så geometreiske mønstre mane seg fram på veggene og jeg klarte på dette tidspunktet ikke å fokusere på noe, alt var i bevegelse.

Hallisene bygget seg opp veldig mye. Jeg husker at jeg lå med hodet på puta, og jeg hadde hånda mi over puta, slik at den laget en skygge. Når jeg så i skyggen av hånda mi, så så jeg svake hvite prikker og når jeg fokuserte ble det til et univers. Jeg prøvde å komme nærmere universet, og jeg husker at jeg ble trekt inn i skyggen. Fra dette tidspunktet vet jeg ikke om jeg hadde igjen øynene eller om de var oppe, men jeg svevde i allefall over et slags univers, jeg så stjerner, galakser, osv. Etterhvert kom det lilla fargede mønstre overalt og jeg ble sakte men sikkert mere og mere våken og vennene mine snakket til meg. Jeg hørte hva de sa, men klarte ikke å forstå det. Jeg rakk opp tommelen min for og gi et signal om at alt var i skjønneste orden.

Jeg skulle nå ta meg til dassen da jeg måtte pisse noe helt forferdelig. Jeg klarte å sette meg opp, men alt av gjenstander, vegger osv vibrerte veldig kraftig, og alt var veldig skarpt. Jeg tok på meg solbrillene.
Jeg kom etterhvert inn til badet, og jeg fikk til slutt pissa. Flisene på veggen så ut som var i bølger, de for inn og ut fra plassen sin. Veldig fascinerende om jeg får si det.

Nå kommer jeg til den delen av trippen jeg mislikte veldig.

Etter jeg hadde vært på badet tok jeg av meg solbrillene og så meg selv i speilet. Jeg angrer fremdeles på at jeg gjorde det. Når jeg så meg selv i speilet, så ble ansiktet mitt helt vridd om. Øynene ble helt svarte, altså ikke bare store pupiler, men ALT ble svart. Jeg prøvde å blunke å klø meg på øynene, men de var fortsatt svarte. Jeg fikk samlet sinnet mitt, og jeg visste at jeg var på sopprus.

Jeg fikk tullet meg tilbake til senga - med solbrillene på.

Jeg husker at jeg satt oppreist i senga og stirret på taklampa. Jeg så bølger som sonerte ut fra lamper i mange forskjellige farger, alt av gardiner vibrerte og rutene var veldig bølgede. Jeg klarte etterhvert å snakke normalt med vennene mine, men alt var veldig trippy fremdeles.

Jeg hadde fremdeles ingen begrep på tid. Det jeg trodde var 10 minutter var egentlig 2-3 minutter.

Jeg har litt problemer med å beskrive hendelser fra trippen, da ALT er forandret.

Alt i alt er dette en erfaring jeg likte veldig godt. Det er nok en stund til neste gang jeg skal ta noe psykedelisk middel. Jeg ble veldig fornøyd, og jeg sitter igjen med bare gode minner (nesten).

Viss det er skrivefeil, så er det pga dyseleksi, så jeg ser ikke feil like lett som andre!

Artig har spist det en del ganger selv, og de gangene jeg har sett meg i speilet har jeg sett huden min i skikkelig bra "grafikk". Så alle de små hullene der hårene kommer frem, og det gikk streker i mellom alle sammen, hele ansiktet mitt så ut som en stor krussedull egentlig haha
Når jeg ser meg i speilet på sopp, så blir jeg veldig alienaktig. Trenger faktisk ikke å se i speilet heller... Det er nok at jeg ser på armene mine osv.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Fin rapport, skulle gjerne likt og vite dose, fersk/tørket og hvilke type trøffler
15g tørket mexicana

ED: Er usikker på om de var tørket eller ferske. De var litt fuktige når jeg husker tilbake
Sist endret av Sa-chan; 13. september 2011 kl. 23:38.
Har jævli lyst å få testa en slik rus som det der, med hallusinasjonene osv!
Høres skamfett ut!
Hva er enkleste og tryggeste måte å få dette til på?
Sitat av fisk23 Vis innlegg
Har jævli lyst å få testa en slik rus som det der, med hallusinasjonene osv!
Høres skamfett ut!
Hva er enkleste og tryggeste måte å få dette til på?
Vis hele sitatet...
først og fremst, vær klar over at dette kan bli, EKSTREMT skremmende opplevelser.

Det er ikke bare "halliser" men en helt ny verden du ikke kan kontrollere selv. I en slik situasjon, der hele tankesettet ditt er forandret, verden er en annen og du kan ikke kontrollere noe av det som skjer, eller ikke skjer med deg i noen særlig grad - Da er det fort å miste motet og gå fra vettet, for så å gjøre ting du ikke kan "undo" når du har landet.

Moralist som jeg er, glemte jeg å svare på spørsmålet ditt:
Du kan plukke spiss fleinsopp i norsk natur (det kan være vanskelig å skille artene fra hverandre, noen er EKSTREMT giftige! Forøvrig ulovlig å plukke soppen, hvis intensjonen er å ruse seg på den)

Du kan bestille fra nett (dette er ikke mer lovlig enn å plukke soppen) og du kan risikere å bli kalt inn til avhør.

Du kan kjøpe sporer på nett (dette er lovlig. Ja jeg vet, litt høl i hue noen av disse reglene) for å dyrke selv.

Eller du kan selvsagt kjenne noen, eller noen som kjenner noen osv.
Sist endret av random42099; 13. september 2011 kl. 23:56.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Har skjønt at mengde psilocybin/psilocin i trøffler varierer en del, jeg spiste ca. 16g atlantis trøffler i helgen, og kom bare til ca. level 1
Sitat av lex123 Vis innlegg
Har skjønt at mengde psilocybin/psilocin i trøffler varierer en del, jeg spiste ca. 16g atlantis trøffler i helgen, og kom bare til ca. level 1
Vis hele sitatet...
Vet man ikke skal blande rusmidler og dette, men EN joint oppå truffel trippen funker ganske så fett! hverfall for meg, men man skal være forsiktig med det også, da man som regel begyner å tenke ganske mye når man blir fjern + trufflene samtidig kan skape rett og slett kaos i hode ditt (erfaring)

Og du burde prøve å få tak i "MushRocks" elelr "GoldenTeacher" de er heftige :-D
Sist endret av fth; 16. september 2011 kl. 09:20.
På alle tripperapporter jeg leser, begynner alltid bad trippen på badet når dem ser seg selv i speilet..
Sitat av Layzi Vis innlegg
På alle tripperapporter jeg leser, begynner alltid bad trippen på badet når dem ser seg selv i speilet..
Vis hele sitatet...
Hvorfor får man badtrip av å se seg selv i speilet? Jeg har aldri fått det, syns det er utrolig morsomt. Kan se meg selv i speilet i en lang tid under en tripp.
Er det fordi man ikke er fornøyd med seg selv?
Er det skremmende?
Ser man ting man ikke vil se?
Sist endret av fth; 26. september 2011 kl. 15:45.