Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  243 19509
Jeg behøver vel ikke engang å gå inn i detalj på hvor bra Fallout 3 var Landskapet, følelsen av å overleve, gladheten i å klare mål, brutalheten med vold og våpen osv. Kort sagt, er det vel ett av de tre beste spillene jeg noen gang har spilt! Nå er et nytt Fallout like rundt hjørnet, nemlig New Vegas


http://www.spill.no/media/images/articles/big/723444634030686492019488.jpg


Spillet kommer til PC, 360 og PS3. Det skal med informasjonen så langt komme i September - November - Desember 2010.

Noen som ser frem til det? Blir et garantert kjøp for meg på datoen, med eller uten penger

Her er en artikkel på hvordan spillet vil bli fra gamer.no:
http://www.gamer.no/artikler/46809/s...out-new-vegas/

En del bilder fra gamereactor.no:
http://www.gamereactor.no/spill/7496...ut:+New+Vegas/

Info fra fallout wikia:
http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout:_New_Vegas

Debut trailer i 720p:
http://www.youtube.com/watch?v=epFupigyIN8

Liten gameplay video:
http://www.youtube.com/watch?v=YkbsI16HmF0

ACHTUNG GEFAHR: Kan inneholde minor spoilers
Sist endret av Totskalle; 8. juni 2010 kl. 18:40.
På tide å spare litt
Ser bra ut. Garantert kjøp for min del.
Etter å ha lastet ned fallout 3 + alle 5 DLC´s og spilt meg ihjel til level 31, kommer jeg til å KJØPE New Vegas.
Bedre tidsfordriv skal man lete lenge etter.
Gleder meg sykt!
Var vell lite gameplay vi fikk sett, men det så skikkelig morro ut :-)
Mangler bare 1 achievement i Fallout 3. Det sier litt om hvor mye jeg elsker dette spillet. Blir kjøp her også =)
Skal forhåndsbestilles, gjorde det samme med fo3
aaah, hvor mange timer jeg har spasert rundt i the capital wasteland, knerta raiders, hørt på galaxy news radio og generelt, nytt den post-apokalyptiske verden' i fallout3
Hmm, holder tidvis på med min andre gjennomspilling av Fallout 3. Denne gnagen er jeg en skikkelig slemming og dreper alt jeg kommer over. Megaton leverte et skikkelig smell, dog de fleste innbyggerne var allerede veldig døde.

Så dette gleder jeg meg selvfølgelig til!
Sist endret av meitemark; 8. juni 2010 kl. 22:05.
Still am.
Totskalle's Avatar
Trådstarter
Sitat av meitemark Vis innlegg
Hmm, holder tidvis på med min andre gjennomspilling av Fallout 3. Denne gnagen er jeg en skikkelig slemming og dreper alt jeg kommer over. Megaton leverte et skikkelig smell, dog de fleste innbyggerne var allerede veldig døde.

Så dette gleder jeg meg selvfølgelig til!
Vis hele sitatet...
Hah Sånn gjorde jeg det en av mange ganger jeg gikk gjennom spillet og. Drepte og stjal masse og gjorde missionsa der for så å sprenge bort hele skitten
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Hah Sånn gjorde jeg det en av mange ganger jeg gikk gjennom spillet og. Drepte og stjal masse og gjorde missionsa der for så å sprenge bort hele skitten
Vis hele sitatet...
Fy faen det er så godt det, når en står på terrassen til Tenpenny og blåser av hele dritten Megaton er ikke noe å ha uansett.

Gleder meg virkelig til dette, det skal kjøpes
Oh yeah! Skal prøve å få kloa i en CE denne gangen, fikk aldri kjøpt det av Fallout3. Ikke like kule leker denne gangen, men bøkene må man ha!
Still am.
Totskalle's Avatar
Trådstarter
Hadde først F3 på PC, så så jeg en game of the year edition til Ps3 (og det er den eneste jeg har sett i butikk!) så måtte ha den også Herlig spill ass, håper ikke New Vegas skuffer, da er det en mulighet for at jeg blir sur...
Sitat av Cyberblack Vis innlegg
Mangler bare 1 achievement i Fallout 3. Det sier litt om hvor mye jeg elsker dette spillet. Blir kjøp her også =)
Vis hele sitatet...
Jeg mangler ingen :P.

Gleder meg selv veldig mye til New Vegas, har spillt fallout helt siden det første spillet kom ut, å ingen av dem har skuffet meg enda.

Bortsett fra det så har jeg hørt rykter på nette om at New Vegas ikke blir den store slagern, men det gjør den neste fallout som kommer etter New Vegas.
Still am.
Totskalle's Avatar
Trådstarter
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Jeg mangler ingen :P.

Gleder meg selv veldig mye til New Vegas, har spillt fallout helt siden det første spillet kom ut, å ingen av dem har skuffet meg enda.

Bortsett fra det så har jeg hørt rykter på nette om at New Vegas ikke blir den store slagern, men det gjør den neste fallout som kommer etter New Vegas.
Vis hele sitatet...
Har du noen linker til noe info på det som kommer etter New Vegas? Ante meg faktisk deverre at det ikke er lagt like mye arbeid i New vegas som det er i 3'ern
Det er ingen informasjon om et eventuelt Fallout-spill etter New Vegas, og det vil jo selvsagt være mye mindre arbeid å lage et spill basert på Fallout 3 sin spillmotor enn å utvikle en helt ny spillmotor, masse konseptkunst og en førstepersonstolkning av et isometrisk spillkonsept. Fallout: New Vegas blir jo faktisk utviklet av flere av de samme menneskene som stod bak blant annet Fallout 2, da også legendariske Chris Avellone, så jeg ser ikke hvorfor det skulle være noe verre enn det tidvise venstrehåndsarbeidet til Bethesda.
Sist endret av Franklin; 9. juni 2010 kl. 16:59.
Gleder meg skikkelig til dette. Håper på samme mulighet til modding som det er i Fallout 3.
Har spilt gjennom Fallout 3 flere ganger, både desarmert atombomba og fått sett soppskyen etter tilintetgjørelsen av Megaton.

Som GothQueen angrer jeg på at jeg ikke brukte penger på en CE av spillet, så av New Vegas skal jeg ha tak i det!
Gleder meg som en unge til dette spillet. Fallout serien er noe av det beste som er lagd til PC spør du meg.
Håper de legger til flere side missions og enda flere muligheter i forhold til hovedhistorien. (Eksempel fra F3; Megaton bomba. Du kunne enten sprenge den eller la være, hvorfor ikke ha et tredje valg eller tilogmed et fjerde?)
Still am.
Totskalle's Avatar
Trådstarter
Altså har noen opplevd en bedre spillsekvens enn første synet av The Capital Wasteland utenfor Vault 101?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av meitemark Vis innlegg
Hmm, holder tidvis på med min andre gjennomspilling av Fallout 3. Denne gnagen er jeg en skikkelig slemming og dreper alt jeg kommer over. Megaton leverte et skikkelig smell, dog de fleste innbyggerne var allerede veldig døde.

Så dette gleder jeg meg selvfølgelig til!
Vis hele sitatet...
Lawful Neutral? MY ASS!

Jepp, kommer nok til å teste dette selv. Kommer an på hvor mye jeg har å finne på ellers.
Sitat av robhol Vis innlegg
Lawful Neutral? MY ASS!
Vis hele sitatet...
Det er på forumet her jeg er Lawful Neutral. Hvordan jeg oppfører meg i dataspill er noe helt annet, selv om jeg stort sett er ganske snill der også (sånn med generelt unntak ang skytespill).
Er det sluppet noen bilder av kartet e.l?
Still am.
Totskalle's Avatar
Trådstarter
Sitat av Roundsound Vis innlegg
Er det sluppet noen bilder av kartet e.l?
Vis hele sitatet...
Rimelig sikker på at svaret er nei
Da var collectors edition forhåndsbestilt!
Still am.
Totskalle's Avatar
Trådstarter
det blir jo helt sjukt igjen nå Mafia2, black ops, medal, vegas, turismo blir mye spiling til kulda ser jeg
Sitat av Totskalle Vis innlegg
det blir jo helt sjukt igjen nå Mafia2, black ops, medal, vegas, turismo blir mye spiling til kulda ser jeg
Vis hele sitatet...
Så blir vel 4 av de utsatt grunnet "tekniske problemer" og dårlig ledelse........

Januar 2012 kommer mafia, Januar 2012.
Sitat av Henrik-Vanger Vis innlegg
Så blir vel 4 av de utsatt grunnet "tekniske problemer" og dårlig ledelse........

Januar 2012 kommer mafia, Januar 2012.
Vis hele sitatet...
Haha. Jævli lenge mafia 2 skulle bli utsatt da. Føler jeg har hørt releasen er rett rundt hjørne i langt over 1 år.
Mafia 2 har vært omtrent ferdigstilt siden i vår, og det er kun strategiske anliggende (BioShock 2 og Red Dead Redemption) som har ført til at utgivelsen ble flyttet til i høst.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Forhåndsbestilte F:NW Collectors edition igår på Gamestop. Kostet 700 kr, med 100 kr ekstra i depositum.
Fallout rules!
Still am.
Totskalle's Avatar
Trådstarter
Jeg fikk fallout3 feeling her om dagen, gleder meg sjukt til new vegas
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Da er det ikke mange dagene til fredag, hvor spillet blir utgitt. Så jeg tenkte det ikke var en dum ide å vekke tråden her.
Jeg gleder meg som en unge etter at jeg fyrte opp Fallout 3 og installere noen mods.
Det har kommet mye nytt materiale på youtube og det blir utgitt i morgen (tirsdag) i USA.
Gleder meg! Har allerede pre-loaded spillet (fra steam), og klar til å spille så fort det slippes ut!

Et godt tips er å si opp alt som heter jobb i nærmeste fremtid.
Har bestilt på Steam. Og lasta ned alt. Men får ikke spilt før kl 1900 på fredag Får håpe på en piratkopi på tirsdag. MÅ bare spille det. Gleder meg til grafikkmods og bedre UI mods, Syns UIen nå er mega stygg. Håper på noe ala dette

http://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=396709
Still am.
Totskalle's Avatar
Trådstarter
Det blir fri på fredag altså. Det må ordnes.
hehe.. Blir sikkert flamet tilbake til steinalderen for å si dette :P men når Bethesda lagde Fo3 ødela de praktisk talt min barndom. Så New Vegas blir nok ikke prøvd.
Nå er det Obsidian som har lagd New Vegas. Så du ser masse F1 og F2 tilfeller. Inkludert Marcus Jeg tror det blir bedre enn Fallout 3. Selvom jeg ikke kan tenke meg at et annet spill er bedre enn Fallout 3 ^^
Sitat av AdmiralSkog Vis innlegg
hehe.. Blir sikkert flamet tilbake til steinalderen for å si dette :P men når Bethesda lagde Fo3 ødela de praktisk talt min barndom. Så New Vegas blir nok ikke prøvd.
Vis hele sitatet...
Hver sin smak
Gleder meg sinsykt mye, har bestilt det fra platekompaniet da de hadde gratis frakt Så nå får jeg bare håpe at de klarer å få der fram til meg på datoen og ikke dagen etter

Så da skal det bli lan Meg og en kompis sitte å game som bare det når det kommer ut ;D

så lit off xD:
Uff alle spill man skal ha kommer ut veldig nært hverandre.
Fallout: New Vegas (Slippes 22/10) Kr.499,-
Call Of Duty: Black Ops (Slippes 09/11) Kr.499,-
Assassin´s Creed: Brotherhood (Slippes 18/11) kr.499,-
TOTAL: Kr.1497,-

Uff, fremtiden ser ikke billig ut :P I tilleg skal kjøpes Medal Of Honor når jeg har råd, hade egentlig bestemt meg for å drite i det. Men da jeg så på spaceworld at man på de jeg så kunne få med BF3 beta key da Må man bare ha xD
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Det blir fri på fredag altså. Det må ordnes.
Vis hele sitatet...
Ja altså vi har jo ikke store valget.

Så kjøper vi Vegas, reiser til sverige og kjøper noen kilo sigaretter. Så røyker vi hardt og spiller vegas. Endelig ei sånn ålreit helg igjen.
Sitat av Space-Time Vis innlegg
Har bestilt på Steam. Og lasta ned alt. Men får ikke spilt før kl 1900 på fredag Får håpe på en piratkopi på tirsdag. MÅ bare spille det. Gleder meg til grafikkmods og bedre UI mods, Syns UIen nå er mega stygg. Håper på noe ala dette

http://www.diskusjon.no/index.php?ap...tach_id=396709
Vis hele sitatet...
Nå laster jeg det ned også ^_^ Dette blir kuult!
Sitat av Cyberblack Vis innlegg
Mangler bare 1 achievement i Fallout 3. Det sier litt om hvor mye jeg elsker dette spillet. Blir kjøp her også =)
Vis hele sitatet...
Tør jeg spør hvilket?

Gleder meg som en unge til New Vegas
Bare noen dager igjen nå!
Sitat av AdmiralSkog Vis innlegg
hehe.. Blir sikkert flamet tilbake til steinalderen for å si dette :P men når Bethesda lagde Fo3 ødela de praktisk talt min barndom. Så New Vegas blir nok ikke prøvd.
Vis hele sitatet...
Aha! Ser man det. Det er faktisk mange utviklere som laget New Vegas, som var med å lagde Fallout 1 og 2 for Black Isle.
De sa faktisk at de ønsket å bringe ''feelingen'' fra de første Fallout spillene til New Vegas, med den nye grafikkmotoren. (samme som i Fallout 3)
Noen som vet om det går å lure Steam til å tro man bor i North America så man får spilt dette jævla spillet?

Irriterer meg maks at spillet alt ligger ute på trackere, men at jeg selv ikke får spilt det som har kjøpt det lovlig.
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Jeg kommer mest sansynelig til å bli flama for dette, men Skidrow er ute med release
Gleder meg jævlig til dette. På meg virker det som om de har tatt veldig mange mods som kom til Fallout 3 og gjort det en del av spillet. F.eks. iron sights. Blir minst like ye mods på dette som på Fallout 3 (og like mange ominstalleringer).
Mods finner dere her: Men det tar nok noen dager før de første kommer ut.

http://www.newvegasnexus.com/
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Sitat av LesPaul Vis innlegg
Jeg kommer mest sansynelig til å bli flama for dette, men Skidrow er ute med release
Vis hele sitatet...
"I love my private tracker!"
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Sitat av daimeno Vis innlegg
"I love my private tracker!"
Vis hele sitatet...
exactly
Steike, jeg gleder meg som en baby. Har brukt et endeløst antall timer på FO3 (og expansions) så dette blir en høydare. Blir en busy spillhøst for meg. Nytt Call of Duty, nytt Fallout, Medal Of Honor kom forrige uke... So little time
Så lenge musikken er like bra som i FO3 så er dette bankers. Det var faktisk det jeg likte mest i FO3. Musikken ga liksom den extra feelingen. Man var i så godt humør hele tiden.