Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  43 11802
Hei, jeg har ønsket å ta en tattoo hvor det står; "Made In Norway", helt til for litt siden hadde jeg tenkt å ta den under foten, men hørte at det var mye nerver der og slikt...(er det sant?)

men det jeg lurte på var om dere hadde noen forslag til alternative plasser for en slik tattoo?
I alle tatto studior du går inn i er Made in Norway et alternativ du altid ser på veggen, kjedelig å ha en tattis kanskje hundrevis av folk har. Just saying.....
Kjempe kreativt
Hva er vitsen å ta en tatovering under foten? Er det ikke mening at noen skal se den? Da synes jeg poenget med tatovering er helt borte. Greit nok at den ikke skal synes hele tiden, og at den bør kunne gjemmes. Men under foten!?

Nei, kjør på med en voldsom en over brystkassa eller glem det.

Forøvrig en veldig lite kreativ tatovering du tenker på.
Sist endret av staM; 2. juni 2010 kl. 22:52.
Fotbladene dine utsettes for utrolig mye slitasje, og en slik tatovering vil bli veldig stygg og brokete, veldig kjapt.
Sitat av JoeyGold Vis innlegg
Hei, jeg har ønsket å ta en tattoo hvor det står; "Made In Norway", helt til for litt siden hadde jeg tenkt å ta den under foten, men hørte at det var mye nerver der og slikt...(er det sant?)

men det jeg lurte på var om dere hadde noen forslag til alternative plasser for en slik tattoo?
Vis hele sitatet...
sikker på at du er lagt i Norge da?

edit: du må jo ha den på inerarmen.
Sist endret av random40348; 2. juni 2010 kl. 22:58.
Skaff deg en slik tattovering bak øret! Det blir kjempetøft!
"Made in mom" i pannen er nice Vedder pannen min på at det er ingen som har den!
Sist endret av SemiColon; 2. juni 2010 kl. 23:13.
Sitat av SemiColon Vis innlegg
"Made in mom" i pannen er nice Vedder pannen min på at det er ingen som har den!
Vis hele sitatet...
Vil nok tro det er det du Men kanskje ikke i pannen.
Sist endret av Waffaz; 2. juni 2010 kl. 23:16.
Ja, under foten er grisevondt! Det er et sted jeg ikke vil anbefale å stikke noe som helst av nåler.
Ville heller valgt et annet sted, ankelen feks.
Eller hvis du er Star-Wars Geek: "Made In Hoth". Get it? Siden første scenen (på planetetn hoth) i episode fem er spilt inn i Norge. Jeg er egentlig ikke noe fan av star wars, tro det eller ei :P
Sitat av moret Vis innlegg
Ja, under foten er grisevondt! Det er et sted jeg ikke vil anbefale å stikke noe som helst av nåler.
Ville heller valgt et annet sted, ankelen feks.
Vis hele sitatet...
Du har helt rett i at å tatovere noe under foten er først og fremst svært smertefullt, men tatoveringen vil også bli svært ufin etter relativt kort tid (mye slitasje på undersiden av føttene), men å anbefalle ankelen er vel heller ikke helt heldig for en kar som ikke har tatovert før. Ankelen er ihvertfall ikke en behagelig plass å tatovere seg heller, selv om det kanskje er bedre enn under foten.
Dersom du tar en tattovering under foten vil det ikke ha noe å si at det er et helvete å ta den på grunn av alle nervene. Det som har noe å si er at du går på føttene dine med mindre du sitter i rullestol. Når man går på tattoveringen forsvinner den.

Forøvrig reagerer jeg litt på at alle skal kommentere tattoveringers originalitet. Tattoveringer er av opphav ment som et tegn på tilhørighet, og i alle land brukes like tattoveringer for å statuere en mening, en tilhørighet eller et brorskap o.l. Hvis jeg ønsker å tattovere tribals og piggtråd rundt håndleddet er det fordi jeg synes Barbed Wire og 17-årige gutter som tattoverer seg på Ibiza er fett.
"Made in mom 'n' dads bed, mabye?"

Kan du ha på underarmen..
Sitat av SemiColon Vis innlegg
"Made in mom" i pannen er nice Vedder pannen min på at det er ingen som har den!
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke ta den helt ut?

"Made in mom, by dad."
Sitat av Grimdoc Vis innlegg
Hvorfor ikke ta den helt ut?

"Made in mom, by dad."
Vis hele sitatet...
Gjerne det. Men helst i pannen da, slik at alle ser den, da er du kul!
Den vil, som dynamite sier, forsvinne relativt fort med mindre du tar x antall touch ups, men jeg tror heller det har noe med tykkelsen på huden enn det faktum at man tråkker på den. Forøvrig skal man lete lenge etter noe mer ekkelt patriotisk enn "made in norway", men det er jo bare min mening.
Hadde vært mye morsommere hvis du var fra Taiwan og puttet en strekkode i nakken med "Made In Taiwan" under.

Ellers er "Made In Norway" ganske oppbrukt, sett endel med den tattooen.
Skulle jeg hatt en sånn tattoo skulle der vært i rævsprekken, Eneste måten den blir unik på.
Hvis du absolutt vil ha tattoo under foten. Lappen man får rundt toa på likhus i filmer med navn og dødstidspunkt hadde vært kult
Made in Hoth var faktisk ikke så dum idé egentlig.
Må absolutt vurdere den.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Haha, hva med en typisk "merkelapp" som man finner inni klær et sted på kroppen? Enten bak i nakken, på sida av hofta osv? Det er jo ofte der det står hvor plagget er laget.
Sitat av MFV Vis innlegg
Haha, hva med en typisk "merkelapp" som man finner inni klær et sted på kroppen? Enten bak i nakken, på sida av hofta osv? Det er jo ofte der det står hvor plagget er laget.
Vis hele sitatet...
Må jo da også tatovere en t-skjorte på "vranga"
Sitat av kitarspelern Vis innlegg
Må jo da også tatovere en t-skjorte på "vranga"
Vis hele sitatet...
Jaja, klart!
Sitat av mini_me Vis innlegg
ta en tattoo der det står KÅT i panna di, bare kødder, er ikke noe fan av tattoo's...
Vis hele sitatet...
Da kan du spørre deg selv; Hvorfor i all verden poster jeg her da?
Longtime lurker.
Biggie smalls's Avatar
do it fy faen å teit, men for guds skyld, gjør det
Made in noraway... usj.. Er ganske sikker på at jeg ikke er alene når jeg sier at det er en sykt u-original tatovering. Skaff noe som har en personlig mening, noe som betyr noe for deg. Hvis du får en tatovering bare fordi du har lyst på en så er du rimelig idiot.
Sist endret av Juicekongen; 28. juli 2010 kl. 04:34.
ingen som tar tatovering fordi de ikke har lyst på en.

har faktisk lest hele tråden. Sånn til info så spurte ikke trådstarter om hva folk syns om hva han har lyst til å tatovere, men om det var mulig å gjøre det under foten.
Vil foreslå at du skipper hele greia egentlig
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Made in noraway... usj.. Er ganske sikker på at jeg ikke er alene når jeg sier at det er en sykt u-original tatovering. Skaff noe som har en personlig mening, noe som betyr noe for deg. Hvis du får en tatovering bare fordi du har lyst på en så er du rimelig idiot.
Vis hele sitatet...
1. Made in Norway har (mest sannsynlig) personlig meining fordi han (mest sannsynlig) er laga i Noreg.
2. Å ta ein tattoo som ikkje har meining gjere ikkje ein person til idiot. Det finnes mange som tar tattoo's bare fordi dei har lyst.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Du kan jo ikke vite om foreldrene dine "made" you paa ferie.

Ta: Probably made in Norway!
skabby-gabby-bump

trådstarter bure oppdatere om han tok tatovering.
Jeg så en fyr som hadde skrevet "Made in Norway" med en strekkode under :P Det var ganske rått
Jeg er "Made på hytta i Finland fordi pillene ikke fungerer når du drikker deg sørpings ti dager på rad"
Sitat av LowRider Vis innlegg
2. Å ta ein tattoo som ikkje har meining gjere ikkje ein person til idiot. Det finnes mange som tar tattoo's bare fordi dei har lyst.
Vis hele sitatet...
Om mange gjør noe idiotisk, blir ikke tingen mindre idiotisk av den grunn.
Hvorfor er alle så opphengt i at tatoveringer må ha mening?

Jeg er keen på tattoo fordi jeg synes det er kult, ikke for å prøve å være buddha eller noe slikt....
Sitat av bamsetid Vis innlegg
Hvorfor er alle så opphengt i at tatoveringer må ha mening?

Jeg er keen på tattoo fordi jeg synes det er kult, ikke for å prøve å være buddha eller noe slikt....
Vis hele sitatet...
Det var en tid hvor jeg syntes "Wazaa?!" var en kul ting å si.
Tilsvarende ville jeg nok også ha syntes at det å ha tatovert en AK-47 eller dødningshode på overarmen, ville vært awesome. Heldigvis fikk jeg ikke ta tatovering som 13 åring, og slipper dermed å skjemmes over å ha sånt skvip bærende rundt med meg resten av livet.

Hva jeg prøver å si er at en tatovering er et livslangt merke på kroppen din, som vil komme til minne deg på en tid, en hendelse, en person eller noe lignende.

Så får det være opp til deg hva det skal minne deg om.
Eksempelvis kan en tatovering minne deg om at når du var 17 år, digget du 50 cent, goldchains og bullets fordi du ville være kul.

Personlig er jeg åpen for å ta tatovering, men da skal det være noe som minner meg om en viktig ting i livet mitt, og ikke være en random deathscull.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Har selv en tatovering under foten, da under hælen og litt ned på fotbladet. Tatt bare for fun

Kan garantere at den ikke vil vare lenge, vil vare mindre enn 1 år. Kjenner flere som har gjort dette...

Er forresten ikke så vondt som folk skal ha det til, så til trådstarter: Do it! (kjenner du noen som driver med tattoo er det en bonus hvis du kan få den for 100,- mtp at den ikke varer så lenge er det ikke så kult å punge ut 1500,- for en :P )
Skaff deg en cameltoe. (har faktisk vurdert denne selv)

http://1.bp.blogspot.com/_bQ0SqifjNcg/TL0g6GXxKsI/AAAAAAAAeWc/sjJOEOJDKCY/s1600/funny-tattoo-6.jpg
Sitat av QwertyC Vis innlegg
Har selv en tatovering under foten, da under hælen og litt ned på fotbladet. Tatt bare for fun

Kan garantere at den ikke vil vare lenge, vil vare mindre enn 1 år. Kjenner flere som har gjort dette...

Er forresten ikke så vondt som folk skal ha det til, så til trådstarter: Do it! (kjenner du noen som driver med tattoo er det en bonus hvis du kan få den for 100,- mtp at den ikke varer så lenge er det ikke så kult å punge ut 1500,- for en :P )
Vis hele sitatet...
Problemet er at det er samme jobben for tatovøren om du skal ta det på foten, eller på overarmen. Så tror nok ikke du vil få den billigere.
Sitat av The Rebel Vis innlegg
Hvis du absolutt vil ha tattoo under foten. Lappen man får rundt toa på likhus i filmer med navn og dødstidspunkt hadde vært kult
Vis hele sitatet...
HAHA, det kommet til å kile som bare det, ville heller bedt noen ta det for meg da jeg er død
"Chuck Norris is my ass!"

Ha den på ryggen hvor en pil peker mot baken!
Norsk Storfe rundt brystvorten
Vet du ikke nevnte noe om alternative tattoveringer men hva med denne?
http://www.hahakiri.com/wp-content/uploads/_InsertCoinsInSlot.jpg