Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  136 11865
Ordløs! Spillet er så vanvittig bra! Noe helt eget i spillverdenen! Hvis noen er hypp på litt hunting i skogen i Free Roam så er det bare å ta kontakt
DHL streiker nå, transportbyrå, sikkert derfor det ikke har kommet i alle butikker
hva synes dere som har kjøpt spillet om multiplayer ??
er pga multiplayer jeg vurderer å skaffe meg det , så lurte på om det er så bra som det virker ? ^^
/elsk
Fantastisk spel!
Frihet, action, ville dyr
Bountyhunting av ein farlig fyr
Ta tog, køyre kjerre, ri på hest
Duell, eg vant, eg er best.
Sitat av bragilicious Vis innlegg
hva synes dere som har kjøpt spillet om multiplayer ??
er pga multiplayer jeg vurderer å skaffe meg det , så lurte på om det er så bra som det virker ? ^^
Vis hele sitatet...
Multiplayer på RDD er en sterk smakssak, såpass at jeg vil anbefale deg å la vær å kjøpe det med mindre du har prøvd det hos en kamerat elns. Noen er kjempefornøyde, men for min del kunne ikke skuffelsen vært større.

Som jeg nevnte over så er autoaimen så intenst overdrevet at det ødelegger hele spillet for min del, særlig når man to stk. rir i 1000km/t mot hverandre og man dreper folk med en perfekt fulltreffer. Eller når man står på en åpen plass og trykker inn "aim-knappen" med en gang man ser noen og dreper dem på 2 sec.

Om du liker dette så kjøp det, hvis ikke så vent på pc versjonen og håp at det ikke inneholder autoaim.

Jeg kommer til å spille singleplayer til jeg blir lei og levere det inn til gamestop.
Sist endret av random13798; 23. mai 2010 kl. 20:39.
Sitat av Monkey_drone Vis innlegg
Multiplayer på RDD er en sterk smakssak, såpass at jeg vil anbefale deg å la vær å kjøpe det med mindre du har prøvd det hos en kamerat elns. Noen er kjempefornøyde, men for min del kunne ikke skuffelsen vært større.

Som jeg nevnte over så er autoaimen så intenst overdrevet at det ødelegger hele spillet for min del, særlig når man to stk. rir i 1000km/t mot hverandre og man dreper folk med en perfekt fulltreffer. Eller når man står på en åpen plass og trykker inn "aim-knappen" med en gang man ser noen og dreper dem på 2 sec.

Om du liker dette så kjøp det, hvis ikke så vent på pc versjonen og håp at det ikke inneholder autoaim.

Jeg kommer til å spille singleplayer til jeg blir lei og levere det inn til gamestop.
Vis hele sitatet...
Kanskje verdt å nevne at man kan VELGE om man vil spille med de som har autoaim eller ikke? <_<
Sitat av Monkey_drone Vis innlegg
Multiplayer på RDD er en sterk smakssak, såpass at jeg vil anbefale deg å la vær å kjøpe det med mindre du har prøvd det hos en kamerat elns. Noen er kjempefornøyde, men for min del kunne ikke skuffelsen vært større.

Som jeg nevnte over så er autoaimen så intenst overdrevet at det ødelegger hele spillet for min del, særlig når man to stk. rir i 1000km/t mot hverandre og man dreper folk med en perfekt fulltreffer. Eller når man står på en åpen plass og trykker inn "aim-knappen" med en gang man ser noen og dreper dem på 2 sec.

Om du liker dette så kjøp det, hvis ikke så vent på pc versjonen og håp at det ikke inneholder autoaim.

Jeg kommer til å spille singleplayer til jeg blir lei og levere det inn til gamestop.
Vis hele sitatet...
Ja fy faen, lever inn dette makkverket som kun byr på den mest fullkomne sandkasseopplevelsen noensinne og en historiedel som enkelt lar deg klokke 30 timer uten nedturer fordi flerspillerdelen er en smakssak!
Shady Banana
Quix's Avatar
Er det noen som vet hvordan jeg finner den outfitten som er nummer 10 eller 11, er ikke helt sikker, den med lang frakk og hatt. Ikke den Dustcoat outfitten.
Det er vel Legend of the West outfit'en. Du må ha level 10 i alle ambient challenges.
ganske artig spill, men må si at jeg synes at det er en SMULE for mye ridning...
Sitat av The Nameless Vis innlegg
ganske artig spill, men må si at jeg synes at det er en SMULE for mye ridning...
Vis hele sitatet...
bruker veldig mye den "camp" tingen du har under kits. Bare trykk på kartet hvor du vil, sett opp camp, og vips kan du dra dit på 2 sec
Jeg har ikke en eneste venn på xbox live, er det noen som spiller en del online og kunne tenke seg så sende meg gamertaggen sin?
Multiplayer er forsåvidt fucka inntil rockstar får fiksa de helvettes serverene.
"removed from online due to connection issues" også en evig loadingscreen? Not fun :/
Skal kjøpe spillet idag, men har funnet ut at butikken bare selger limited edition av spillet. Er det noe spesielt med denne utgaven?
Sitat av ToxtethTerror9 Vis innlegg
Skal kjøpe spillet idag, men har funnet ut at butikken bare selger limited edition av spillet. Er det noe spesielt med denne utgaven?
Vis hele sitatet...

Kode

* Extra’s (Downloadable Content)
* Soundtrack
* Black Stallion (Horse)
* Gunpack (More Weapons)
* Extra outfits
* Extra minigames for money, outfits and weapons
Nå har jeg googlet det for deg, vil du oversette selv?
De hadde ikke spille pga streik, men blir noen med på en nFF "klan"?
Takk staM!

Åja Low, e definitivt down på den, hadde vært morsomt
Sist endret av ToxtethTerror9; 25. mai 2010 kl. 16:12.
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Noen som spiller på PS3? Legg til meg hvis dere vil herje online.
PSN ID: Bravehammer_
Jeg har Limited edition, og skal liksom kunne anskaffe Deadly Assassin outfit. Men scrap 3 går ut på å drepe eller fange en kæll som skal komme på et wanted poster. Mo Van Barr eller hva han heter, posteret komme rjo aldri Men har lest at noen får det, mens de fleste ikke får det. Jeg tok alle wanted postersa i Armadillo til det begynte å bli bare sånne spørsmåltegnsfolk, ingen Van Barr.

Sitat av lazor Vis innlegg
Hei. Jeg har kjøpt meg RDR limited edition. Å nå kommer det morsomme. Hvor er den koden som jeg kan unlocke war horse henn da? Jeg lest igjennom boka å "leita" over alt på spill esken. Koden er ikke med tror jeg, om det er et ark som er inni så har jeg ikke fått det
Vis hele sitatet...
I limited skal det være vanlig håndbok, kart og et ark med kode
Ta å sett på Tracking på Assassin-outfiten så skal han dukke opp tror jeg.
Shady Banana
Quix's Avatar
Sitat av Low Vis innlegg
De hadde ikke spille pga streik, men blir noen med på en nFF "klan"?
Vis hele sitatet...
Er med på nFF clan jeg^^ PS3 eller 360? Hvis det er snakk om 360 er det bare å legge til Powlair så er jeg med.
Sitat av Bravehammer Vis innlegg
Ærlig talt...

Keira Knightley > Gaming
Vis hele sitatet...
Veldig off-topic, men...

Keira Knightley.. Ingen pupper, lår eller rumpe. Hun er sikkert en hyggelig jente, og har visselig et pent ansikt, men basert på det visuelle, bortsett fra dét, what's to like?
Shady Banana
Quix's Avatar
Sitat av xtapolapocetl Vis innlegg
Veldig off-topic, men...

Keira Knightley.. Ingen pupper, lår eller rumpe. Hun er sikkert en hyggelig jente, og har visselig et pent ansikt, men basert på det visuelle, bortsett fra dét, what's to like?
Vis hele sitatet...
Og nesten Sixpack. Skal ikke ha dame med sixpack.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Skjønner ikke hvorfor han ikke bare safet og sa Megan Fox!?
Nettopp kjøpt limited edition, gleder meg til å spille.
OM noen vil spille online ved en anledning, add: Volch0k
Sitat av Volch0k Vis innlegg
Nettopp kjøpt limited edition, gleder meg til å spille.
OM noen vil spille online ved en anledning, add: Volch0k
Vis hele sitatet...
Jeg får spillet i et par dager.
GT : GSMintal
Freak Trooper
Joey's Avatar
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Jeg har Limited edition, og skal liksom kunne anskaffe Deadly Assassin outfit. Men scrap 3 går ut på å drepe eller fange en kæll som skal komme på et wanted poster. Mo Van Barr eller hva han heter, posteret komme rjo aldri Men har lest at noen får det, mens de fleste ikke får det. Jeg tok alle wanted postersa i Armadillo til det begynte å bli bare sånne spørsmåltegnsfolk, ingen Van Barr.



I limited skal det være vanlig håndbok, kart og et ark med kode
Vis hele sitatet...
Dukka opp med meg. Var tilfeldigvis innom Armadillo og hugsa å ha sett namnet når eg las postern. Var den siste delen eg mangla til Deadly Assasin outfiten. Jævla kul outfit, men har snart Legend of the West, så den tar over snart!
Prøvd et par sånne Wanted missions, men sliter veldig med å ta de i live...Er det noe spesielle triks? Prøvd å skyte de i foten, men de reiser seg bare opp igjen og fyrer løs...
Sitat av Volch0k Vis innlegg
Prøvd et par sånne Wanted missions, men sliter veldig med å ta de i live...Er det noe spesielle triks? Prøvd å skyte de i foten, men de reiser seg bare opp igjen og fyrer løs...
Vis hele sitatet...
Fang de med lasso fra hesten, gå ned fra hesten og knyt de fast
Sitat av staM Vis innlegg
Fang de med lasso fra hesten, gå ned fra hesten og knyt de fast
Vis hele sitatet...
Hvor kjøper du lasso?
Sitat av Volch0k Vis innlegg
Hvor kjøper du lasso?
Vis hele sitatet...
Du får det fra et av oppdragene av Bonnie.
Den får du i et oppdrag hos Bonnie, husker ikke hvilket, men det er et tidlig oppdrag.
Beklaget, skrev feil. Min PSN er: Volch0k666
Har nå runda det (storyen), og tenkte da at jeg skulle ha det litt artig med koder på en egen fil. Men etter jeg har aktivert kodene, satt dem på ON og startet spillet igjen så slår alle seg av igjen automatisk. Flere som har opplevd dette?
Sitat av Henrik-Vanger Vis innlegg
etter jeg har aktivert kodene, satt dem på ON og startet spillet igjen, så slår alle seg av igjen automatisk! Flere som har opplevd dette?
Vis hele sitatet...
Utifra det du skriver her, tolker jeg det som at du har låst opp kodene, for å så starte et nytt spill på en ny lagringsfil?
Hvis det var det du mente, tror jeg problemet her ligger i det faktum at man kan bare bruke juksekodene på en lagringsfil hvor man har låst dem opp.
Det er ihvertfall slik som jeg har forstått det.

Tenke jeg skulle finne meg en free roam om ikke så veldig lenge. Legg til suggrrhomz på xbox live hvis det er noen som er interessert i følge med.

Verdt å også huske på at 18 juni vil vi få enda en mulighet til å spille med offisielle medlemmer fra Rockstar development team. Hvis vi dreper en av disse, får vi låst opp en helt unik utfordring/tittel! Er den siste sjansen vi får tror jeg! (for xbox. Ps3 brukere får sjansen 3 juni).

Følg med på hjemmesiden deres, og på Facebook. Gametags vil bli lagt ut dagen i forveien før hendelsene.

http://www.rockstargames.com/newswir...-_june.article
Sist endret av martin2090; 28. mai 2010 kl. 22:28. Grunn: Skriveleifer
Ja, jeg å har det problemet med at kodene slår seg av. Jevvli irriterenes
Hm.. bare jeg som synes spillet er litt repeterende og til tider små-kjedelig? Skaffet meg det i dag og er på 27,3 %.
Koden "Invincible" (udødelighet) slår seg av selv etter 1-3min, mens andre ganger har den faktisk holdt seg på "on" men ikke funker skikkelig. Jævlig dritt. Ikke at det er så jævlig fett med koder da men de kan vel funke som de skal hvis det skal være noe vits syns jeg
gentleman #1
ViceR's Avatar
Jeg ble stuck etter at jeg ikke kunne levere inn "pardon letter" i det oppdraget med Seth. :/
Sitat av ViceR Vis innlegg
Jeg ble stuck etter at jeg ikke kunne levere inn "pardon letter" i det oppdraget med Seth. :/
Vis hele sitatet...
lol, åssen da? Hengte det seg opp? Aldri hørt at det skal være noe dritt med det. Men jeg fikk en 50-70 bounty en gang, for så å prøve å få betalt/pardon, men det gikk ikke så viste det seg at bountyn hadde blitt borte av seg sjøl
gentleman #1
ViceR's Avatar
Sitat av Totskalle Vis innlegg
lol, åssen da? Hengte det seg opp? Aldri hørt at det skal være noe dritt med det. Men jeg fikk en 50-70 bounty en gang, for så å prøve å få betalt/pardon, men det gikk ikke så viste det seg at bountyn hadde blitt borte av seg sjøl
Vis hele sitatet...
Det er slik at muligheten til å gi pardon letter og betale bounty er borte. Jeg vet at flere har hatt dette problemet, og at de ikke vet hvordan de skal fikse det.
Sitat av ViceR Vis innlegg
Det er slik at muligheten til å gi pardon letter og betale bounty er borte. Jeg vet at flere har hatt dette problemet, og at de ikke vet hvordan de skal fikse det.
Vis hele sitatet...
Ja sånn ja, man går bort til postmann pat ved desken der og ikke noe går Skjedde med meg og men bountyn ble borte da
Hvis jeg rir fort inn til Blackwater ifra den farmen så vrenger hesten min seg inn på kirkegården også fryser spillet, skjer hver gang hvis ikke jeg tar det rolig eller bruker kjerre.
Også nå for 3 gang i dag så så jeg detta monsteret inni skogen Minner sykt om tåkemonsteret fra LOST, herregud jeg skulle inn i huset mitt i Thieves Landing (for andre gang) og ser detta svære svarte skli bortover inni skogen der Første gangen så jeg det fra den "bjørnehytta" i Tall Trees
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Også nå for 3 gang i dag så så jeg detta monsteret inni skogen Minner sykt om tåkemonsteret fra LOST, herregud jeg skulle inn i huset mitt i Thieves Landing (for andre gang) og ser detta svære svarte skli bortover inni skogen der Første gangen så jeg det fra den "bjørnehytta" i Tall Trees
Vis hele sitatet...
Ja hva faen er det for noe? Har sett det sjøl i thieves landing, det svarte som sklir innover skogen der bak huset.
Det er på størrelse som ca 3 og en halv bjønn men så er det like flatt som grasset så det er litt spesielt
Sist endret av Totskalle; 30. mai 2010 kl. 21:55.
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Det er på størrelse som ca 3 og en halv bjønn men så er det like flatt som grasset så det er litt spesielt
Vis hele sitatet...
Ja da er det det samme, det kommer sånn på kveldinga i thieves landing, men da kun hvis en ha sovet der til kvelden. En kan ikke komme også tru at en skal finne det med en gang
Sitat av Henrik-Vanger Vis innlegg
Ja da er det det samme, det kommer sånn på kveldinga i thieves landing, men da kun hvis en ha sovet der til kvelden. En kan ikke komme også tru at en skal finne det med en gang
Vis hele sitatet...
Jeg satte pumpen som fastdraw og hoppa utti skogen der for å følge etter og finne ut hva det var men det ble jo borte med en gang
De som spiller online på PS3 kan vennligst legge til RickDrivesSil80 for nå er jeg møkklei av å høre på at amerikanere å tyskere prater om kapp.
ser noen klager på autoaim systemet på live og at noen sier man kan velge om man skal spille med dette på ???? kan man velge det eller må man spille sammen me folk som har auto aim ?
Sitat av elirdir Vis innlegg
ser noen klager på autoaim systemet på live og at noen sier man kan velge om man skal spille med dette på ???? kan man velge det eller må man spille sammen me folk som har auto aim ?
Vis hele sitatet...
I free roam har alle den typen "Litt" autoaim, om du sikter nære noen låser den seg.
Om du trykker select, kan du velge om du vil spille matches med eller uten autoaim. Tror de heter hardcore, de som er uten.
Gamertag? ^^