Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  37 2572
Så en plass på forumet at Opera hadde SMS funksjon.
11 sms for 10 kroner eller.no

Håper alle vet at du kan sende 25 gratis SMS fra mother.no
Du må seff registrere deg, men det er jo ikke no pes.

NB! Kan til tider være sinsykt ustabil!!
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Alle vet vel om netcoms SMS tjenester på nett, har vel vært nevnt i utallige tråder...
Bruker everyday.com jeg, syns den er bra, der får man 10 SMS pr. dag, hvis du trenger flere er det bare til å registrere flere brukere Den har iallefall ikke vært noe ustabil på lenge.
Better than thou.
Men der er det reklame og det står vel ikke at meldingen kommer fra ditt nummer?
nFF Marshall
morten's Avatar
everyday.com er no herk, sendte 10 meldinger, ingen(!) kom frem. Jeg ser frem til den dagen meldingene eventuelt koster 10-20 øre per stk. Det blir najs
Ja, greit nok at det står "everyday.com" bak meldingen, og at det ikke kommer fra ditt nummer, men det er mye mer stabilt og raskerer enn mother.no.
Testet nettop mother.no, sendte en melding til meg selv, og den kom fram hele 3 ganger I tilegg var siden jævlig treige.
Men men... Folk må jo få bruke det de liker best

morten, du må huske å ha +47 foran nummerene du sender til på everyday.
et var en genial side for en stund siden, sms1980.no.

Der fikk du sende så mange du ville med ditt eget nr. helt gratis.

Men den la de seff ned...=( iaff sms tjenesten...

et tips for at mother/planIT ikke skal være så ustabilt, er å logge deg inn på mother OG planIT samtidig, og ha begge åpne. Da går alt mye raskere. Skal iallefall gjøre det.

Sist endret av Preben; 24. mai 2002 kl. 12:08.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
På eurobate.com, kan du registerer deg, og betale 10kr. Da kan du sende tyve sms'er med ditt nr som avsender. Kjapp og stabilt (faktisk)
Opprinnelig postet av Ond^Sofa
På eurobate.com, kan du registerer deg, og betale 10kr. Da kan du sende tyve sms'er med ditt nr som avsender. Kjapp og stabilt (faktisk)
Vis hele sitatet...
men dog ikke gratis :/
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Det er så lite man får gratis her i verden :=)
Har du brukt opp mother-sms'ene dine, og vil fremdeles sende med ditt nr som avsender, uten reklame, vil jeg påstå at eurobate er det beste alternativet. 50 øre pr sms.

Btw, Tele 2 har også en sms kampanje nå, 50 øre pr sms ut september eller no.
Better than thou.
Hvem faen sender mer enn 25 sms om dagen uansett? Jeg sender kanskje 5 i uka eller no.
fjortiser sender over 25 SMS'er til dagen
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Jeg sender til tider iaffal 30-40 non ganger. Avstandsforhold er harde saker
Nei det er ikke reklame der, + det st*r at det fra deg med ditt nummer..
men bruk heller http://planit.netcom.no
Den er basert p* samme brukere som mother. planit er ihvertfall stabilt.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
planit er jo tatt opp flere ganger i denne threaden.. Og det er alt annet en stabilt
nFF Marshall
morten's Avatar
morten, du må huske å ha +47 foran nummerene du sender til på everyday.
Vis hele sitatet...
OHHH! hehe, kanskje det hjelper neste gang jeg prøver da. Takker for tipset
Better than thou.
Opprinnelig postet av Miracelix
Nei det er ikke reklame der, + det st*r at det fra deg med ditt nummer..
men bruk heller http://planit.netcom.no
Den er basert p* samme brukere som mother. planit er ihvertfall stabilt.
Vis hele sitatet...
Jeg prata om everyday.com. Vet det ikke er reklame på netcom.
nFF Marshall
morten's Avatar
Everyday spammer jo av og til. Og det er forbanna irriterende.
Opprinnelig postet av Carlo
Hvem faen sender mer enn 25 sms om dagen uansett? Jeg sender kanskje 5 i uka eller no.
Vis hele sitatet...
hmm, jeg sender faktisk masse sms, men uansett.. bruker ikke internet till det.. et billigere alternativ en og ringe utlandet og babble i x antall timer..
Opprinnelig postet av Ond^Sofa
planit er jo tatt opp flere ganger i denne threaden.. Og det er alt annet en stabilt
Vis hele sitatet...
derfor skal du logge deg inn på planit OG mother. Det skal visstnok funke...
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Opprinnelig postet av morten
everyday.com er no herk, sendte 10 meldinger, ingen(!) kom frem. Jeg ser frem til den dagen meldingene eventuelt koster 10-20 øre per stk. Det blir najs
Vis hele sitatet...
<urealistisk>Jeg ser frem til den dagen de blir gratis</urealistisk>
Jeg har hatt problemer med mother.com 2 utav rundt 300 ganger...

Er jo litt morsomt med everyday.com og da, medregna at mottakeren ikke vet hvem som har sendt den. Jeg kjeda meg og ville lage intriger ei uke, sendte masse drittslengning til en, og når jeg traff ham på skolen sa jeg at sist jeg var hos en annen så jeg at han skrev noe dritt på everyday.com, og "tilfeldigvis" så stemte det jeg hadde sett overens med det han hadde fått i sms'en....
Better than thou.
Små barn, mye moro er det ikke det de sier?
Last ned outlook sms-pluginen fra telenor mobil og send meldinger fra ditt eget nr til samme pris som å sende fra telenor sin web!
▼ ... over en uke senere ... ▼
mother er nå gjort om. kan bare sende noen få i UKA!! 10 stk eller noe, shit ass..no må æ kjøp pæng på korte. :P
skjønte at det ikke kom til å vare for alltid, men hvem bryr seg...25 sms i uka er mer enn nok..


edit:
klipp-lim om priser fra mother.no

mthr_KONTANT
Sende SMS fra mother.no - 50 gratis per måned, deretter pris per mottaker.

Andre NetCom kunder
SMS fra mother.no - 25 gratis per måned, deretter pris per mottaker.

Ikke NetCom kunder
SMS fra mother.no - 10 gratis per måned, deretter pris per mottaker.

Sist endret av m|x; 8. august 2002 kl. 14:52.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
m|x: Det varierer vel sterkt fra person til person? Flere ganger jeg har brukt opp mother sine 25 sms'er pr dag, og gjerne skulle hatt flere.
derfor bruker man http://planit.netcom.no hvor man forsatt kan sende 25 meldinger selv om man ikke har Netcom abb.
Opprinnelig postet av oink
derfor bruker man http://planit.netcom.no hvor man forsatt kan sende 25 meldinger selv om man ikke har Netcom abb.
Vis hele sitatet...

Opprinnelig fra http://planit.netcom.no
Send så mange SMS du vil! Hver måned får du et antall meldinger gratis. Når du ikke har flere gratismeldinger igjen, er prisen per SMS 79 øre.
Vis hele sitatet...
en sa eurobate hadde 20 meldinger for 10 spenn, det er sant. men de har også 5 gratis meldinger per dag, kan jo være greit å bruke hvis planit/mother kontoen er "tom".. du kan velge om det skal komme fra deg eller ikke, og ja det er reklame der.
Hvis jeg leste rett så er det 25 meldinger i MÅNEDEN
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Ja, 25 SMS i måneden. Faen...
I see you, Lord Goldeneyes
Faen for noe jævla dritt da! Finnes det ingen greie alternativer der man slipper å betale (veldig urealistisk, jeg vet)
Jo, det er faktisk veldig simpelt. Du går på en fest med masse ukjente folk, er der en liten stund, og snapper med deg en mobil som ligger på bordet. Vips kan du sende så masse gratis meldinger du bare måtte ønske.

Ingenting er gratis i denne verden min venn, ingenting
kanskje ikke den lureste løsningen over tid da. Enten går kontankortet tomt, eller eieren sperrer abb.¨

Da er du like langt....
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Poenget hans var vel kanskje og illustrere at det ikke finnes noe gratis sms tjeneste?
▼ ... noen uker senere ... ▼
er tross alt en kapitalistisk verden vi lever i så samme hvor mye folk prøver å printe inn at ting er gratis er det noen som må betale for det.
Hos Netcom (mother/planit) så blir det til slutt deres kunder som må betale regningen for de meldingene de hadde gratis og de skjønte vel at det ikke lønte seg i lengden når plutselig alle skulle sende 10-25 gratis meldinger derfra hver dag.
Lokketilbud - hørt om det?
Først gi noe gratis, få masse medlemer for deretter å ta betalt for tjenestene