Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3455
Vet at i de fleste land så er insulin reseptfritt. Jeg googler men finner ikke informasjon i norge er det mulig å kjøpe insulin straight fra apoteket?
Tviler på det ikke går under resept. For mye insulin kan drepe et menneske tror jeg.
Not a real gamer
retovio's Avatar
står på apotek1 sine sider at der er reseptbelagt
Hvorfor vil du ha det reseptfritt? Hva kan man liksom bruke insulin til foruten om det man får det på resept for?
Insulin er det mest anabolske hormonet i kroppen og det som forvandler toppen i bodybuilding fra normale personer med muskler til monstre, der har du vel svaret ditt.
Kan man bruke det til bodybuilding uten andre hormoner som testo osv? Hvordan funker det?
Sitat av Alge Vis innlegg
Kan man bruke det til bodybuilding uten andre hormoner som testo osv? Hvordan funker det?
Vis hele sitatet...
Det brukes ofte sammen med vekst/peptider da effekten blir enda større. Bør også brukes sammen med testo og andre AAS.
Sitat av Alge Vis innlegg
Kan man bruke det til bodybuilding uten andre hormoner som testo osv? Hvordan funker det?
Vis hele sitatet...
Insulin uten vekst og AAS gjør deg kun smellfeit.
Sist endret av Åsburgerbro; 30. mai 2020 kl. 20:42.
Sitat av Lurifaks1 Vis innlegg
Tviler på det ikke går under resept. For mye insulin kan drepe et menneske tror jeg.
Vis hele sitatet...
Det kan paracetamol også.. Det i seg selv er ikke hva som gjør at noe blir reseptbelagt..
Sitat av bashfoo Vis innlegg
Det kan paracetamol også.. Det i seg selv er ikke hva som gjør at noe blir reseptbelagt..
Vis hele sitatet...
Det er rimelig enkeltå bruke paracet på en forsvarlig måte, Insulin derimot er mye vanskeligere. En frisk person uten diabetes må få i seg hvis antall karbohydrater per unit Insulin for at dette ikke skal være farlig. kan tenke meg at dette er noe av grunnen til at det er reseptbelagt. Anbefaler TS å ikke gjøre det å gå for Anabola og/eller veksthormoner istedet, da det er lettere å bruke disse på en forsvarlig måte.
Trådstarter
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Det brukes ofte sammen med vekst/peptider da effekten blir enda større. Bør også brukes sammen med testo og andre AAS.
Vis hele sitatet...
Veksthormon og peptider fører til insulin resistanse. Det er derfor du tar insulin for å holde blod sukkeret nede. Du tar det ikke for å bli større
Sitat av lolaper Vis innlegg
Veksthormon og peptider fører til insulin resistanse. Det er derfor du tar insulin for å Du tar det ikke for å bli større
Vis hele sitatet...
Du har rett i at det brukes for å stoppe insulinresistanse, men andre ting som metformin og berberine kan også brukes til dette. De som megadoser insulin blir mye, mye større.
Jeg spurte legen min idag, og du får ikke insulin i Norge uten resept.