Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1845
Hei(Sorry overskriften) skrev litt fort. Hvor mye arimidex trenger jeg å bruke i uken på 250 mg testosteron enanthate en gang i uken?

Har tre spørsmål; Hvor mye arimidex trenger jeg å bruke i uka på 250 mg testosteron enanthate en gang i uka?

Burde jeg jeg ta hver 5 dag mtp bedre flyt, eller går det fint å ta hver 7 dag?

Har tatt 1 kur før med testosteron enanthate, men da brukte jeg ikke arimidex i det hele tatt mtp at jeg ikke fikk symptomer på gyno, men tenkte jeg skulle gjøre det denne gangen her, for å helgardere meg. Setter alltid i låret siden jeg føler meg tryggest på det.

Hvem teknikker er best å bruke? Jeg pleier å bruke lange-fingeren fra kneet og navigere meg med tommelen ca at jeg treffer midt på muskelen.

Mvh
Sist endret av anonym113509; 25. februar 2020 kl. 22:38. Grunn: Skrivefeil i overskriften på tråden
Dersom du ikke har noen symptomer på høyt estrogen burde du ikke bruke det.
Hvor mye du aromatiserer til østrogen er genetisk og hvor høy fett% du har. Noen trenger ingen AI på 250, noen trenger mye. Personlig ligger jeg på rundt 12% kroppsfett men jeg har fortsatt ekstrem aromatisering og må bruke den kraftigste hemmeren(letrozole) for å i det hele tatt få bukt på østrogenet.

Svaret er at du må prøve deg frem, les deg opp på lave og høye østrogen-symptomer, det beste hadde vært om du tok privat blodprøve hos fürst.
Typiske eksempler på:
Lavt østrogen: Tørr hud/lepper, følelsen av dehydrering, null libido, erektil dysfunksjon, nattsvette, svekket appetitt, letargi, kløe i hodebunn
Høyt østrogen: Kviser, null libido, vannretensjon, olja hud, søvnløshet, sukkersug, kløe i brystkassa, høyt blodtrykk


Du skriver testosteron enanthate en gang i uka, da vil hormonblodnivået ditt gå i berg-og-dalbane, anbefaler å minst kjøre hver 3.5 dag. Arimidex har en halveringstid på 2 dager, da er optimalt å sette test annenhver dag også for å ha mer kontroll.

Å stikke i låret ville jeg unngått som pesten, det er et nerveminefelt og det er fort gjort å bli lammet i et par dager, selv om du stikker på det rette stedet. Det beste er å stikke i "ventroglute", som er muskelen som stikker ut når du står oppe og løfter et ben sideveis. Ville holdt meg til den og glute hadde jeg vært deg.

Kan jeg spørre hvorfor du kun kjører 250mg test når du har hatt en kur før? Vil du gå fremover anbefaler jeg å prøve noe nytt sammen med test.
Sist endret av Åsburgerbro; 25. februar 2020 kl. 22:59.
Sitat av Åsburgerbro Vis innlegg
Hvor mye du aromatiserer til østrogen er genetisk og hvor høy fett% du har. Noen trenger ingen AI på 250, noen trenger mye. Personlig ligger jeg på rundt 12% kroppsfett men jeg har fortsatt ekstrem aromatisering og må bruke den kraftigste hemmeren(letrozole) for å i det hele tatt få bukt på østrogenet.

Svaret er at du må prøve deg frem, les deg opp på lave og høye østrogen-symptomer, det beste hadde vært om du tok privat blodprøve hos fürst.
Typiske eksempler på:
Lavt østrogen: Tørr hud/lepper, følelsen av dehydrering, null libido, erektil dysfunksjon, nattsvette, svekket appetitt, letargi, kløe i hodebunn
Høyt østrogen: Kviser, null libido, vannretensjon, olja hud, søvnløshet, sukkersug, kløe i brystkassa, høyt blodtrykk


Du skriver testosteron enanthate en gang i uka, da vil hormonblodnivået ditt gå i berg-og-dalbane, anbefaler å minst kjøre hver 3.5 dag. Arimidex har en halveringstid på 2 dager, da er optimalt å sette test annenhver dag også for å ha mer kontroll.

Å stikke i låret ville jeg unngått som pesten, det er et nerveminefelt og det er fort gjort å bli lammet i et par dager, selv om du stikker på det rette stedet. Det beste er å stikke i "ventroglute", som er muskelen som stikker ut når du står oppe og løfter et ben sideveis. Ville holdt meg til den og glute hadde jeg vært deg.

Kan jeg spørre hvorfor du kun kjører 250mg test når du har hatt en kur før? Vil du gå fremover anbefaler jeg å prøve noe nytt sammen med test.
Vis hele sitatet...
Forrige gang kjørte jeg 250 mg hver femte dag uten AI. Har opplevd symptomer som kløende nipler en gang, men da tok jeg 250 mg den ene dagen og 250 den andre dagen - veit at det var dumt, men lærte av den feilen. Holder jeg meg til 250 mg hver femte dag, så går det helt fint. Denne gangen her tenkte jeg skulle helgardere meg litt og ta 0,5 mg AI annen hver dag og 250 mg testo e hver femte dag.

Helt ærlig så tørr jeg ikke å stikke i "ventroglute" før noen viser meg ordentlig hvordan jeg gjør det. Jeg har sett masse youtube videoer, men er redd for å gjøre det feil. Er veldig sjeldent jeg har opplevd smerter når jeg stikker i låret. Synes det er litt sånn små noia å stikke i skinka når det kommer til aspirering osv- har liksom ikke helt kontroll.

Hvorfor jeg kjører 250 mg test i uka når jeg har tatt en kur før?

Jeg har ekstrem respekt for hormonsystemet. Jeg kommer nok til å avansere det litt mer etterhvert, men føler ikke at jeg har helt kunnskapen til det. Føler meg ganske safe på testo e. Har heller ikke lyst til å se så sinnsykt "bola" ut. Driver med både kondisjon og pumper gains så greit å ha litt balanse og ikke overbelaste hjertet med så alt for mye.

Mvh
Anonym bruker
"Ekstravagant Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvilken produsent?
Du Skal ikke brukes med mindre du opplever bivirkninger.
250 mg er en relativt lav dose uansett, 250 mg er i den øvrige dosene de bruker i TRT i statene. hadde du snakket 1200 mg uken hadde dette såklart vært noe annet.
Sist endret av storetårn; 28. februar 2020 kl. 10:56.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvilken produsent?
Vis hele sitatet...
APM, hvis ikke jeg tar helt feil

Sitat av storetårn Vis innlegg
Du Skal ikke brukes med mindre du opplever bivirkninger.
250 mg er en relativt lav dose uansett, 250 mg er i den øvrige dosene de bruker i TRT i statene. hadde du snakket 1200 mg uken hadde dette såklart vært noe annet.
Vis hele sitatet...
Sant, men du? Jeg bare lurer på en ting. Hver gang jeg skal stikke så får jeg døds noia for at jeg skal injisere i blodåre. Hver bidige gang så får jeg noia. Man er hundre prosent safe når man aspirerer og får en luftboble i pumpen? Jeg veit at man er safe da, men liker å høre det fra noen med stor erfaring i tillegg. Noen aspirerer ikke i det hele tatt har jeg hørt - skjønner ikke at dem tørr. Hvor stor er sjansen for å injisere i en blodåre i låret f.eks?

Mvh

Jeg bare lurer på en ting. Hver gang jeg skal stikke så får jeg døds noia for at jeg skal injisere i blodåre. Hver bidige gang så får jeg noia. Man er hundre prosent safe når man aspirerer og får en luftboble i pumpen? Jeg veit at man er safe da, men liker å høre det fra noen med stor erfaring i tillegg. Noen aspirerer ikke i det hele tatt har jeg hørt - skjønner ikke at dem tørr. Hvor stor er sjansen for å injisere i en blodåre i låret f.eks?

Mvh
Sist endret av anonym113509; 29. februar 2020 kl. 14:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det skal ekstremt mye til for å injisere i en blodåre en ikke ser, kanylen du bruker er heller ikke spiss nok, du dytter bare bort blodårer du kommer i kontakt med. Å aspirere ved intramuskulær injeksjon er gammel praksis, helsesektoren anbefaler ikke dette lenger. Skal vedde på at det sitter en eller annen sykepleier å ler av innlegget ditt, det blir jo bommet konstant på blodårer en faktisk ser også. Om du på mirakuløst vis skulle vært uheldig å skyte inn i en blodåre gjør det heller ingenting, du hoster kanskje litt. For lungeemboli må du skyte mye mer enn det sprøyten din har plass til av olje.
Sitat av Åsburgerbro Vis innlegg
Det skal ekstremt mye til for å injisere i en blodåre en ikke ser, kanylen du bruker er heller ikke spiss nok, du dytter bare bort blodårer du kommer i kontakt med. Å aspirere ved intramuskulær injeksjon er gammel praksis, helsesektoren anbefaler ikke dette lenger. Skal vedde på at det sitter en eller annen sykepleier å ler av innlegget ditt, det blir jo bommet konstant på blodårer en faktisk ser også. Om du på mirakuløst vis skulle vært uheldig å skyte inn i en blodåre gjør det heller ingenting, du hoster kanskje litt. For lungeemboli må du skyte mye mer enn det sprøyten din har plass til av olje.
Vis hele sitatet...
Hehe, good to know, buddy. Føler meg faktisk mye mindre engstelig nå, har lest så mye rart. Takk, for utfyllende svar. Håper alle sykepleierene på rikshospitalet sitter å ler i kor, haha.