Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3629
Noen som har erfaring med anafranil? Leste på felleskatalogen, men fant ikke noe spess om rusen bortsett fra at svake og gamle kan fa halliser... Kan man forvente noe rus i heletatt?
Tja en slaks rus får du jo alltid, kommer jo også ann på hvor mange du knipser også..

Har personlig aldri fått noe spesiel rus av antidepresiva før. Kanskje en liten følelse av euphoria(svært liten da) og at man blir jævli skvetten fordi ting skjer så uførventa.. Sån f.eks hver gang jeg fikk en sms så skvatt jeg som faen av lyden..

Gomla en gang et brett med noe antidepresiver på fylla, da var jeg ikke helt go neste dag.. heller svimmel, og i rar form, en anelse "trippa", og igjen skvatt som faen av det meste..

edit; også har jeg bæda par ganger når jeg har fyra mye og spist antidepresiver
Sist endret av ||viper||; 8. mai 2007 kl. 18:36.
Hehe, men har alltid lurt på hva euphoria er? Aldri fått noe forklaring på det der..
Di fleste vil vel førklare det som "A feeling of great happiness or well-being"

men det er vel litt mere til en det ;D
Den norske wikipedia'en har en grei forklaring:

"Eufori er et medisinsk uttrykk som betyr opprømthet, løftet sinnsstemning på grunn av rusmiddel eller visse sykdommer. Ordet kommer opprinnelig fra gresk via latin og er brukt i psykiatrien som beskrivelse av en tilstand av lykke hos mentalt syke pasienter. Det brukes også i overført betydning om nyforelskede og om andre som opplever lykkerus ved store opplevelser."
Hehe, ok takker Hva med rohypnol? Er det bra? Har noen i lomma, men har ikke planer om å bruke.
Fra erowid:

EFFECTS
Rohypnol can cause anterograde amnesia, decreased blood pressure, drowsiness, visual disturbances, dizziness, confusion, gastrointestinal disturbances, and urinary retention. Some people report that it feels similar to alcohol intoxication, but without a hangover.


så renger med du blir ganske "ape" av di der..

Så bra eller ikke kommer vel helt ann på hvilken rus du er ute etter.. Men jeg villa ha gomla begge.. ;D
Sist endret av ||viper||; 8. mai 2007 kl. 18:53.
hehehe.

Men du lærte no hverftfall at erowid er en fin side gjorde du ikke? Den må du sjekke ut. Enormt mye bra info.

www.erowid.com
Rohypnol er vel den ultimate "bad guy" av benzoer, en regelrett klassiker. Oppfordrer ikke til bruk, men ja; du blir ruset av dem.
Anafranil, i likhet med alle andre antidepressiver er IKKE noe å ruse seg på. Skal du ruse deg på medikamenter har du andre og "bedre" alternativer; benzodiazepiner, barbiturater og div. opiat/opioid preparater. Finnes jo også en del sentralstimulerende legemidler.
Funker det å sniffe rohypnol?
Nja, til en viss grad. Flunitrazepam er ikke vannløselig nok til å absorberes bra fra slimhinnen i nesen, så du vil nok få bedre virkning om du legger de under tunga og bare lar de smuldre bort.
Vanlig med matkick på rohypnol?