Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1078
jeg har noen frø ca 80 stykk, lurer bare på hvor mange jeg trenger for 1 plante
har hørt 15-20 stykk er det sant?
Et frø = en plante
Har hørt flere som spør meg om det, og sier de har hørt at det er flere frø som trengs for å dyrke en plante. Kan ikke skjønne hvor disse merkelige ryktene kommer fra.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Det er derimot ofte sånn at rundt 50% av plantene blir hanner, noe som ofte ikke er ønskelig.

Men hvordan noen kan tro at man trenger flere enn ett frø for å få én plante kan jeg ikke fatte og begripe. Noen må ha sovet i O-fagstimene på skolen :-P
hvor har du fått tak i frøene? blir de ikke stoppa i tollen viss man prøver å få de sendt med posten?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Tollen stopper ikke alt... Frø er små og luktfrie.

Men jeg må få informere om at linking til nettsider som selger ulovlige stoffer eller produkter, derav også cannabisfrø - er strengt forbudt på forumet.
Har bestillt 2 ganger fra Nederland og ble tatt i tollen siste gangen.

Mindre sjangs for å bli stoppet i tollen bestiller du fra England eller Canada.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hva var konsekvensene av at du ble tatt skolmen?
Det ble brudd på matloven. 2-3000 i bot. Jeg innrømmet allt på stedet.

Er ikke helt sikker på hva boten ble på siden den kom sammen med en annen bot og.
Du får et skremmendes brev i posten om at frøene dine er stoppet og du må komme ned på politistasjon\toll. Men det driter du i og gjøre. Vist det skulle bli noe utover det, nekter du på at du vet noe som helst om dette. Vist du bestilte med kort kan de linke frøene til deg. Men sannsynligheten for at de gjør det er liten. Vist jeg sender 100 gram cola til kongehuset så blir ikke kongen eller noen andre arrestert for det. Er ikke ulovlig og ta imot posten din.