Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1488
Anonym bruker
"Slank Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er midt i en testo kur nå (dianabol) også skal jeg inn på avrusning og behanding for benzo ganske så snart... Det jeg lurer på er om det vises på urinprøver? Og er det noe mulighet for og smugle det inn til behandlingsenteret? Sjekker de alt når jeg skal inn? Vet at det ikke er det smarteste men kjipt og kutte ut midt i kuren
En oral dianabol-only kur er ikke en "testo kur" og er en ekstremt dårlig idé, du slår av egenproduksjonen din av testosteron for ingenting. Dianabol gir nesten mest vannballongeffekt av alle steroider, den øker glykogenlagrene i musklene betraktelig og det ser ut som er blitt jævlig muskuløs, men det er utelukkende kosmetisk og forsvinner når du slutter. Uten injisert testosteron som base kombinert med dianabol over lenger tid får du null gains.

Jeg ville droppet skiten nå og startet når du har livet på plass.
Så "testosteron" kuren din består av "dianabol" only?

Eneste fordel jeg finner ved dette er vel at den har kort halveringstid.
Anonym bruker
"Slank Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har det jeg trenger av bol, dia, pct og noen piller til som jeg selvfølgelig glemte navnet på nå
Så kuren består ikke bare av dianabol.

Men er 2 uker inn og har ish 2-3 uker igjen før jeg er ferdig og er litt småkjipt og «miste» de to ukene da det akkurat begynner og hjelpe://

Men så da burde jeg bare slutte nå eller prøve og smugle inn hvis det funker
2 uker inn og 2-3 uker igjen? Høres ut som en pillekur uten testosteron som base med null gains uansett. Ingen kjører oralkurer lenger, det er gammelt tull som har ødelagt liv. Alle som "kurer" generelt ender med enten å slutte å trene etter pct eller å injisere for resten av livet.

Blir du tatt ligger du veldig mye dårligere til, bare dropp det nå og hopp rett på igjen etter behandlingen så slipper du større problemer. Med testosteron.
Sist endret av Åsburgerbro; 22. juni 2020 kl. 22:58.
Anonym bruker
"Slank Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Okey da tror jeg legger den ifra meg og venter til senere, takker for tips
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Okey da tror jeg legger den ifra meg og venter til senere, takker for tips
Vis hele sitatet...
Godt å høre!