Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  88 11072
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,

Jeg har sett at det er noen tråder om dette fra før, men finner ikke svar på nøyaktig det jeg lurer på.

Dersom man i desperate tider velger å bruke amfetamin som slankemiddel, som for eksempel til en fitness-konkurranse, hvordan kan hverdagen fungere da? Av erfaringer vet jeg at det kan gå alt fra 8-24 timer etter inntatt linje, men med stort bruk, før man får sove. Er det sånn at om man tar én linje rundt 11-12 på formiddagen så vil man kunne sove som normalt og ha en nogen lunde normal hverdag?

Trenger ikke å høre noen moralpreken. Lurer faktisk bare på hvordan folk kan innta stoffet og likevel fungere til daglig
Tenkte faktisk at denne tråden handlet om en 150kg person som var desperat, og hadde kanskje ikke vært så far fetched (hmmm hjerteproblemer kanskje). Men du skal bruke amfetamin før en fitness-konkurranse? Dette ender ikke bra. Du kan sikkert få det til å funke, men kommer du til å klare å slutte?
Jævlig dårlig idé. En av de dårligste jeg har hørt faktisk.

Om du ikke har viljestyrken til å sulte deg litt for å få en fitnesskonkurranseverdig kropp burde du finne deg en annen hobby.
Dessuten har amfetamin en tendens til å gi tørr og uren hud + en distinkt kroppslukt som stinker kjemikalsk og jævlig. Om du inntar legeamfetamin (ADHD-medisin) slipper du lukten til en viss grad, men ikke helt.

Hva er vitsen i å jukse for å bli tynnere når du ender opp med kviser, tørr hud og fæl odør fra kroppen din?
For ikke å snakke om avhengighetspotensialet.

Du ba om å slippe moralprekner, men jeg ga deg visst faen meg en allikevel. Vel vel.
Sist endret av krystallkongen; 7. mai 2020 kl. 12:25.
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det er ikke til en fitness-konkurranse, det var kun et eksempel.. kunne sagt bryllup for den saks skyld. Jeg lurte i grunn bare på hvordan man klarer å ha en hverdag om man bruker det som slankemiddel
Hvis du først skal gjennomføre dette prosjektet MÅ du skaffe deg Metamina eller Elvanse som er amfetaminpreparater som fåes på apoteket. Mulig å skaffe på gata eller av venner som har ADHD.

Dosér så lavt som mulig, for den appetittdempende effekten får du selv på ganske lave doser amfetamin.

Tar du Metamina (Dexamfetamin) bør du ta siste dose senest 7-8 timer før du skal sove for å kunne sovne uten problemer.

Tar du Elvanse bør du kun ta dosen din på morgenen da dette preparatet fort varer i 10-12+ timer.

Kjøper du gatemakka er det sannsynligvis metamfetamin i varene og da vil sunne søvnrutiner bli utrolig problematisk å opprettholde. Gatespeed bør du med andre ord ikke ofre en tanke. Bare drit i det.

Når alt dette er sagt - Det står mye mer respekt av å klare å kvitte seg med de ekstra kiloene uten hjelpemidler. Da lærer du mye om deg selv i tillegg.

Og jeg kan nesten garantere deg at humørboosten, motivasjonsboosten og kongefølelsen amfetamin gir kommer til å sørge for at du finner andre grunner til å bruke stoffet når du har nådd målvekten din
Sist endret av krystallkongen; 7. mai 2020 kl. 12:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tusen takk for svar
Blir vanskelig å sove de første dagene, men toleranse er noe du får kjapt og som hjelper på søvn for de fleste. Det samme gjelder også for matlysten forsåvidt. Etter et par uker med daglig inntak er det null problem å verken sove eller spise for meg.
Ha seroquel tilgjengelig så får du sove. Dette får du enkelt hos fastlegen din.
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har gjort dette noen mnd tidligere og funker helt flott, bruker ca 5 gram på 14 fager med god kvalitet..
Starter med dropp på ca 100-150 mg på morgen .. Justerer ca kl 11 og siste gang kl 13-14 med ei stripe.. Sovner på kvelden fint og kan spise lett utover dagen..
Gjorde dette i 2 mnd i strekk, fikk da litt uren hud og jævla pistrete hår (ble på en måte tynnet ut) har en meget fysisk jobb så skle av meg mange kilo og sluttet brått etter ca 3 mnd uten problem..
Kvetapin fikk jeg på slutten og det gjorde at jeg sovnet enda lettere på kvelden
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Får man stygg hud av Aduvanz også? Jeg skal ikke ned i vekt da. Hilsen person med Aduvanz på resept
Psykedelisk bakverk
For min del hjelper så lite som en kvart (!!) 5mg attentin, altså kun 1,25 mg dexamf på både konsentrasjon og for å minske matlyst. Ved daglig bruk øker toleransen veldig fort, og var på 20 mg for ønsket effekt etter kort tid.
EC-stack, som da betyr ephedrine og koffein, vil jeg anbefale fremfor å ta amfetamin.

Ta 25mg ephedrine + 200mg, 3 ganger daglig med ca.4-6t mellomrom. Unngå å ta siste for seint, kan ødelegge nattesøvnen.

Når du først begynner, start på lavere dose, la oss si f eks 16mg-8mg-8mg (100mg koffein til hver) pr dag første uken, så 24mg-16mg-16mg (200mg koffein til hver) andre uken før du trapper opp til full dose som ds er 24mg×3 med 200mg koffein per dag.

Husk å få i deg nok væske, kalium og næringsstoffer. Ikke tren høy intensive intervalløkter i perioden etter du har tatt en dose, farlig for hjerte. Helt rolig løping går fint. Den første tiden så vil blodtrykket ditt være høyere enn vanlog, men det vil stabilisere seg etter du har gått på det en stund. Man trenger ikke å cycle, fordi fettforbrenningseffekten er bevist gjennom forskning til å være der selv etter 6 måneder på cycle, men den sulthemmende-effekten vil forsvinne etter en stund.
Ikke gjør dette om du har noen som helst hjerteproblemer eller noe lignende.


Glemte å nevne at du vil prøve å få tak i ren ephedrine, ikke noe ephedra-tull. Dette vil da selges som ephedrine HCL og er det du er på jakt etter, fordi det er tryggere fordi man kan dosere presist. Ephedrine HCL får du i pilleform, da enten i 8mg piller eller 25mg. Merket jeg bruker heter Kaizen og kommer forseglet, noe som er viktig.
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja jeg fikk ikke svar på om man får stygg hud av Aduvanz. Forlanger det ikke. Men jeg får litt vondt av dere som vil oppsøke ting dere ikke vet hva er... skal ikke blande meg egentlig. Men hvorfor ikke bare gjøre ting uten misbruk av slike ting. Jeg føler meg nesten selv som en misbruker. Ta piller for å vekk tankekjør liksom..
R.i.p 23.04.2021
Det virker bra det og fjerner matlysten. Brukte et par striper daglig i 2mnd periode og tilslutt gikk jeg fra 98kg ned til 68kg.fortsate og miste vekt mange uker etter jeg sluttet med amfen .men som noen sier over her ,du får kviser og dårlig hud i ansiktet og du lukter drit etterhvert. De første 3 til 4 dagene sover du ræva men toleransen kicker in fort. Om jeg anbefaler denne måten? NEI! Illern for kroppen din i lengden. Prøv og få i gang en rutine på fasting, venne kroppen seg til og bli mindre sulten og bruk lenger tid på og spise maten. Mye du burte prøve ut før du tenker på amf.
Sist endret av Tarm; 7. mai 2020 kl. 13:38.
Har prøvd efedrin før, i hovedsak for å kunne trene bedre med lavkalori-diett. Fungerte i grunn greit, men efedrin er ikke det letteste å få tak i, hehe.

5 gram på 14 dager? Antar at du kanskje er litt større enn meg? Jeg veier 45 kilo, så jeg ville vel klart meg på kanskje halvparten?
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Tarm Vis innlegg
Det virker bra det og fjerner matlysten. Brukte et par striper daglig i 2mnd periode og tilslutt gikk jeg fra 98kg ned til 68kg.fortsate og miste vekt mange uker etter jeg sluttet med amfen .men som noen sier over her ,du får kviser og dårlig hud i ansiktet og du lukter drit etterhvert. De første 3 til 4 dagene sover du ræva men toleransen kicker in fort. Om jeg anbefaler denne måten? NEI! Illern for kroppen din i lengden. Prøv og få i gang en rutine på fasting, venne kroppen seg til og bli mindre sulten og bruk lenger tid på og spise maten. Mye du burte prøve ut før du tenker på amf.
Vis hele sitatet...
Men snakker du bare om gateamfetamin nå? Eller gjelder dette oss som bruker apotek-amf mot andre ting enn slanking også?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja jeg fikk ikke svar på om man får stygg hud av Aduvanz. Forlanger det ikke. Men jeg får litt vondt av dere som vil oppsøke ting dere ikke vet hva er... skal ikke blande meg egentlig. Men hvorfor ikke bare gjøre ting uten misbruk av slike ting. Jeg føler meg nesten selv som en misbruker. Ta piller for å vekk tankekjør liksom..
Vis hele sitatet...
For min del gir alt av amfetamin enten det er gatespeed eller apotekvare uren hud, fet hud og kviser.
Jeg tror det er fordi man svetter mer når man er påvirket.
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
For min del gir alt av amfetamin enten det er gatespeed eller apotekvare uren hud, fet hud og kviser.
Jeg tror det er fordi man svetter mer når man er påvirket.
Vis hele sitatet...
Ok. Kanskje mer individuelt? Jeg svetter ikke. Trener og trener , men jeg har aldri opplevd svetting.
Gjelder det samme for Ritalin da kanskje? Jeg fikk ikke noe av det
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ok. Kanskje mer individuelt? Jeg svetter ikke. Trener og trener , men jeg har aldri opplevd svetting.
Gjelder det samme for Ritalin da kanskje? Jeg fikk ikke noe av det
Vis hele sitatet...
Mulig det er individuelt ja Noen som tar amfetamin får jo også oppheng i å pille seg i trynet og andre steder og får små nupper i ansiktet.
Om du ikke har vært plaget av det til nå kan du gå ut i fra at du er en av de heldige som ikke får kjip hud av amf og ritalin
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Mulig det er individuelt ja Noen som tar amfetamin får jo også oppheng i å pille seg i trynet og andre steder og får små nupper i ansiktet.
Om du ikke har vært plaget av det til nå kan du gå ut i fra at du er en av de heldige som ikke får kjip hud av amf og ritalin
Vis hele sitatet...
Haha jeg har hatt oppheng i å klemme ut disse sorte små prikkene. Har ikke hatt store, men så fort jeg ser noen så klemmer jeg dem. Også før medisinen. Men begynte skikkelig etter Ritalin. Hadde kviser lenge etterpå pga dem. Men når jeg tok hudpleie og sluttet med klemming så forsvant det.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei du får ikke sove, klarer ikke spise, er konstant rastløs i hodet men helt blir helt utkjørt og råtten i kroppen. Amf er det værste dritten som fins
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Alexa1111 Vis innlegg
Jeg veier 45 kilo, så jeg ville vel klart meg på kanskje halvparten?
Vis hele sitatet...
Burde du virkelig ha det som mål å gå ned i vekt?
Hvis du føler det, har du kanskje kroppsdysmorfi?

Med mindre du er ca 1,50 høy, da er det visstnok innenfor normalvekt.
Fokuser på å leve sunt med et variert kosthold, ikke hva vekta sier.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ok. Kanskje mer individuelt? Jeg svetter ikke. Trener og trener , men jeg har aldri opplevd svetting.
Gjelder det samme for Ritalin da kanskje? Jeg fikk ikke noe av det
Vis hele sitatet...
Hvis du ikke svetter så ville jeg droppa hele opplegget og fått meg sjekka hos lege først. Du kommer til å dø av overoppheting, er utrolig at det ikke har skjedd ennå
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Hvis du ikke svetter så ville jeg droppa hele opplegget og fått meg sjekka hos lege først. Du kommer til å dø av overoppheting, er utrolig at det ikke har skjedd ennå
Vis hele sitatet...
Hva?! Jeg renner ikke svette. Men joa jeg svetter. Som i at det blir fuktig under armer og kan lukte. Men jeg er ikke slik som renner
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Det mest effektive sulte- og slankemidlet jeg vet om. De som klager over at folk bruker medikamenter for å nå målene sine, virker alltid latterlige naive på meg. Det er er en ekstrem sosial konkurranse for enkelte der ute, der de ønsker å slå og være bedre enn andre på mange nivåer. Man må ha en veldig begrenset sosial erfaring hvis man ikke har erfaring med slike miljøer. Der handler det om å komme over målstreken og nå målene sine, ikke å utføre ting på en måte som andre "liker".

Den slankende effekten er uten tvil noe som gir amfetamin høy appell i Norge for mange.
Her er det mange som ønsker å faste hele dagen, og da er amf din beste venn som fjerner all sultfølelse.
Holder deg i lett til moderat fysisk aktivitet (bevegelse) hele dagen hvis du vil.
Og den hjelper deg å gjøre det dagesvis i strekk, så du kan omtrent
skrelle av en kvart kilo fett hver dag, for mange, ved at de ikke spiser
og bare holder seg i normal aktvitet.
Det blir det veldig fort resultater av på kroppsfett.
Sist endret av meaculpaUIO; 7. mai 2020 kl. 17:28.
La meg spørre deg om en ting; hvis du ikke har viljestyrke til å gå ned vekt/bli tynnere... Hva i all verden får deg til å tro du har viljestyrke for å slutte med amfetamin? For en eller annen gang har du blitt så tynn at du må slutte
Sitat av 420master Vis innlegg
La meg spørre deg om en ting; hvis du ikke har viljestyrke til å gå ned vekt/bli tynnere... Hva i all verden får deg til å tro du har viljestyrke for å slutte med amfetamin? For en eller annen gang har du blitt så tynn at du må slutte
Vis hele sitatet...
Å slutte er jo så enkelt som å bare gå tom for amfetamin. Mye enklere og ikke sammenlignbart ift. vanskelighetsgrad med å spise sunt hver dag. Å legge om livsstilen sin er knallhardt. Å slutte med makka er noe alle gjør nå og da gjennom å bare bli blakk eller noe. Ganske enkelt.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Å slutte er jo så enkelt som å bare gå tom for amfetamin. Mye enklere og ikke sammenlignbart ift. vanskelighetsgrad med å spise sunt hver dag. Å legge om livsstilen sin er knallhardt. Å slutte med makka er noe alle gjør nå og da gjennom å bare bli blakk eller noe. Ganske enkelt.
Vis hele sitatet...
Hva er det du skriver?! Å slutte med sentralstimulerende rusmidler er noe av det vanskeligste som fins. Nei det er langt i fra sånn at "å slutte med makka nå og da er noe alle gjør gjennom å bli blakk eller noe". Ja de tvinges til å holde ut uten makka i noen dager, kanskje en uke til de blir så desperate at de selger sex eller gjør et brekk for å få råd til mer amfetamin. Noen "slutter" også i tre uker eller til og med en måned eller to, før de faller tilbake igjen. Den måten amfetamin, kokain og andre sentralstimulerende stoffer gjør deg avhengig på er at den tapper hjernen for de naturlige lykke hormonene, dopamin og serotonin. Det er ikke det å bestemme seg for å slutte å kjøpe mer som er vanskelig, men å overleve psykisk uten over lengre tid. Det er depresjon x 1000, hvor de tiltakene som fungerer for å produsere mer serotonin og dopamin som trening eller terapi tar 1000 ganger lengre tid før fungerer nettopp fordi rusmidlene har ødelagt hjernens naturlige evne til å produsere disse stoffene som vi trenger for å ha det bra. Det er villt at du sitter å sier til en jente som allerede er undervektig (45kg) og som åpenbart har alvorlig anoreksi og kroppsdysmorfobi - eller hvem som helst andre samma åssen vekt og psykisk og fysisk helse de har at det er drit lett å slutte med amf.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Får man stygg hud av Aduvanz også? Jeg skal ikke ned i vekt da. Hilsen person med Aduvanz på resept
Vis hele sitatet...

Jeg har brukt Aduvanz i ca 7 mnd og har like fin hud .
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Vil ikke anbefale det som slankemiddel riktignok. Er samtidig bare for at folk skal vite om hvor sinnsykt bra som slankemiddel det er hvis hele livet handler om å være feit eller ikke.

Hvis man blir sittende fast i en sånn situasjon, så kan midlertidig subjektivt sikkert fortone seg som bedre å gå ned i vekt men dessverre å ha blitt pepperavhengig samtidig. Tradeoffs som alltid, publikum.

Er det et bra slankemiddel?
Ja, kanskje et av de heftigste som brukes i dag
.
Setter man seg opp for en fremtidig miserabel tilstand som potensielt avhengig av ulovlig amfetamin, med alle de ytelser og frynsegoder som DET fører med seg?
Ja
Sist endret av meaculpaUIO; 7. mai 2020 kl. 20:33.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva er det du skriver?! Å slutte med sentralstimulerende rusmidler er noe av det vanskeligste som fins. Nei det er langt i fra sånn at "å slutte med makka nå og da er noe alle gjør gjennom å bli blakk eller noe". Ja de tvinges til å holde ut uten makka i noen dager, kanskje en uke til de blir så desperate at de selger sex eller gjør et brekk for å få råd til mer amfetamin. Noen "slutter" også i tre uker eller til og med en måned eller to, før de faller tilbake igjen. Den måten amfetamin, kokain og andre sentralstimulerende stoffer gjør deg avhengig på er at den tapper hjernen for de naturlige lykke hormonene, dopamin og serotonin. Det er ikke det å bestemme seg for å slutte å kjøpe mer som er vanskelig, men å overleve psykisk uten over lengre tid. Det er depresjon x 1000, hvor de tiltakene som fungerer for å produsere mer serotonin og dopamin som trening eller terapi tar 1000 ganger lengre tid før fungerer nettopp fordi rusmidlene har ødelagt hjernens naturlige evne til å produsere disse stoffene som vi trenger for å ha det bra. Det er villt at du sitter å sier til en jente som allerede er undervektig (45kg) og som åpenbart har alvorlig anoreksi og kroppsdysmorfobi - eller hvem som helst andre samma åssen vekt og psykisk og fysisk helse de har at det er drit lett å slutte med amf.
Vis hele sitatet...
100% BS
R.i.p 23.04.2021
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
100% BS
Vis hele sitatet...
Enig. Jeg kan bruke amfetamin daglig i mange perioder og slutte cold turkey uten problem vær gang,og jeg føler ikke noe behov eller sug for mer. Det som er vanskelig å slutte med er daglig alkohol. Alle er forskjellige,noen takler det dårlig andre ikke.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva er det du skriver?! Å slutte med sentralstimulerende rusmidler er noe av det vanskeligste som fins. Nei det er langt i fra sånn at "å slutte med makka nå og da er noe alle gjør gjennom å bli blakk eller noe". Ja de tvinges til å holde ut uten makka i noen dager, kanskje en uke til de blir så desperate at de selger sex eller gjør et brekk for å få råd til mer amfetamin. Noen "slutter" også i tre uker eller til og med en måned eller to, før de faller tilbake igjen. Den måten amfetamin, kokain og andre sentralstimulerende stoffer gjør deg avhengig på er at den tapper hjernen for de naturlige lykke hormonene, dopamin og serotonin. Det er ikke det å bestemme seg for å slutte å kjøpe mer som er vanskelig, men å overleve psykisk uten over lengre tid. Det er depresjon x 1000, hvor de tiltakene som fungerer for å produsere mer serotonin og dopamin som trening eller terapi tar 1000 ganger lengre tid før fungerer nettopp fordi rusmidlene har ødelagt hjernens naturlige evne til å produsere disse stoffene som vi trenger for å ha det bra. Det er villt at du sitter å sier til en jente som allerede er undervektig (45kg) og som åpenbart har alvorlig anoreksi og kroppsdysmorfobi - eller hvem som helst andre samma åssen vekt og psykisk og fysisk helse de har at det er drit lett å slutte med amf.
Vis hele sitatet...
Som TrippyKing sa - sludder og vrøvl
Tror du at amfetamin alene er kraftig nok? Kanskje du bør kjøre en skikkelig comboløsning? Om du bruker amfetamin, kokain og heroin så gir det sikkert ennå bedre resultat. Og få i deg så mye kaffe og nikotin som mulig også. Da tenker jeg matlysten blir langt mindre. Og du bør ha nok pulver innabords til å stagge sulten helt til du er i mål.

Ta nok amfetamin slik at du ikke orker å ta bussen på morningen og heller jogger etter bussen. Så kan du piffe opp med kola om du føler du trenger samt at du justerer pepper'n fremfor å spise lunch. Er du så overtent at du sliter med søvn når kvelden kommer smeller du i deg heroin. Du kan få dårlig diksjon og litt problemer med knekk i bena men det kan du justere med mer kola og pepper. Før du aner ordet av det er du slank og fin. Mye bedre løsning enn å bruke tid på slankingen. Da må du jo gjøre varige endringer, spise sunnere og kanskje bevege deg mer. Og hvem orker det?
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Tror du at amfetamin alene er kraftig nok? Kanskje du bør kjøre en skikkelig comboløsning? Om du bruker amfetamin, kokain og heroin så gir det sikkert ennå bedre resultat. Og få i deg så mye kaffe og nikotin som mulig også. Da tenker jeg matlysten blir langt mindre. Og du bør ha nok pulver innabords til å stagge sulten helt til du er i mål.

Ta nok amfetamin slik at du ikke orker å ta bussen på morningen og heller jogger etter bussen. Så kan du piffe opp med kola om du føler du trenger samt at du justerer pepper'n fremfor å spise lunch. Er du så overtent at du sliter med søvn når kvelden kommer smeller du i deg heroin. Du kan få dårlig diksjon og litt problemer med knekk i bena men det kan du justere med mer kola og pepper. Før du aner ordet av det er du slank og fin. Mye bedre løsning enn å bruke tid på slankingen. Da må du jo gjøre varige endringer, spise sunnere og kanskje bevege deg mer. Og hvem orker det?
Vis hele sitatet...
Du finnes ikke et snev av morsom og behersker bruk av ironi dårlig. spar deg.
Synes _abc_ var spot on jeg. Amfetamin er et drittstoff og mange av folka som blir slukt av det blir nevrotiske vrak som ikke spiser (men de drikker heldigvis sukkerbrus, takk gud). De vanker også med andre rusmisbrukere og plutselig har de blitt polymisbrukere fordi en smell med både dop og fart er så jævlig digg + man slipper alle amfetaminens negative sider.

Synes heller det er DU som bør begynne å bruke hjernen til å tenke deg om.

Har du ikke viljestyrken til å slanke deg har du faen ikke viljestyrken til å "bare bruke speed til å bli kvitt noen kilo, for så å slutte"!
Sist endret av krystallkongen; 8. mai 2020 kl. 08:57.
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Synes _abc_ var spot on jeg. Amfetamin er et drittstoff og mange av folka som blir slukt av det blir nevrotiske vrak som ikke spiser (men de drikker heldigvis sukkerbrus, takk gud). De vanker også med andre rusmisbrukere og plutselig har de blitt polymisbrukere fordi en smell med både dop og fart er så jævlig digg + man slipper alle amfetaminens negative sider.

Synes heller det er DU som bør begynne å bruke hjernen til å tenke deg om.

Har du ikke viljestyrken til å slanke deg har du faen ikke viljestyrken til å "bare bruke speed til å bli kvitt noen kilo, for så å slutte"!
Vis hele sitatet...
Nå må du gi deg. Han behersket ikke ironi, og var ikke «spot on». Hvordan enn folk velger å slanke seg får være opp til hver enkelt, og da er det fint at det finnes forum hvor man kan spørre og bli bevisst før men begir seg ut på et uventet eventyr. Skjerpings!
Synes innlegget hans var godt og fikk frem et viktig poeng.
På forumer, som du er så glad for, kan du også få input av folk som har personlig erfaring med det meget kraftige sentralstimulerende stoffet du nå lurer på om du skal putte i deg for å slanke deg. Herregud mann. Slank deg som andre normale mennesker. Tren litt mer og/eller spis færre kalorier.

Men for all del, jeg driter i hvordan du blir kvitt kiloene. Jeg prøvde ikke annet enn å banke litt fornuft inn i det runde slanketrengende trynet ditt.

Det finnes idiotiske måter å slanke seg på, og det finnes smarte, sunne og bærekraftige måter å slanke seg på.
På samme måte som det finnes smarte mennesker og idioter.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Tarm Vis innlegg
Enig. Jeg kan bruke amfetamin daglig i mange perioder og slutte cold turkey uten problem vær gang,og jeg føler ikke noe behov eller sug for mer. Det som er vanskelig å slutte med er daglig alkohol. Alle er forskjellige,noen takler det dårlig andre ikke.
Vis hele sitatet...
Se hva du selv skriver da mann. Du slutter "hver gang" og i PERIODER så du faller tydeligvis alltid tilbake igjen du også!

Dere som mener det er bullshit hva jeg skrev får informere dere litt mer om hva som skjer i hjernen og ikke bare i nesa. Er det fuckings mulig å være så blind
Dinitrofenol og Amfetamin kombinert = 2kg garantert nedgang per dag om du vet hva du gjør.
Men livsfarlig og garantert selvmord om du ikke vet absolutt alt det er å vite om DNP.
Brukes hovedsakelig av monsterkroppbyggere som ligger dødelig lavt i fett%.
Sist endret av Åsburgerbro; 8. mai 2020 kl. 17:49.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nå må du gi deg. Han behersket ikke ironi, og var ikke «spot on». Hvordan enn folk velger å slanke seg får være opp til hver enkelt, og da er det fint at det finnes forum hvor man kan spørre og bli bevisst før men begir seg ut på et uventet eventyr. Skjerpings!
Vis hele sitatet...
Litt av problemet her, er at du snakker med junkies som har vært avhengig av den dritten her i 20 år. De klarer ikke å sette seg inn i din situasjon at du skal ta dette i noen dager for å finjustere formen.

De tror selvfølgelig at du vil havne i samme dritten som de bare du lukter på amfetamin.

Tar du relativt små doser, vil du klare å sove samme dag. 1. dag er kanskje unntak om du ikke har noe som helst toleranse. Det er ikke amfetamin i seg selv som er så farlig, men at du glemmer å spise, tenke på hygiene osv som gjør at man lukter og svetter og får gule tenner.

Skal du kombinere det her daglig så gå forsiktig fram. Feks 0,1-0,2g daglig.
Sist endret av Superspurv; 8. mai 2020 kl. 17:57.
Kan du ikke lage en slanke dagbok å la oss følge med på hvordan dette går?

Høres skummelt ut i mitt hode men..
Sitat av Åsburgerbro Vis innlegg
Dinitrofenol og Amfetamin kombinert = 2kg garantert nedgang per dag om du vet hva du gjør.
Men livsfarlig og garantert selvmord om du ikke vet absolutt alt det er å vite om DNP.
Brukes hovedsakelig av monsterkroppbyggere som ligger dødelig lavt i fett%.
Vis hele sitatet...
Ikke anbefal sånne livsfarlige kombinasjoner på et forum til og med tenåringer kan lese og få ideér fra, vær så snill.
Plutselig leser en smått chubby 15 år gammel skolejente det du skriver her og får for seg at hun endelig skal bli kvitt de siste kiloene hun er misfornøyd med, ved hjelp av metoden du skrev i innlegget sitt. Da kan det gå jævlig dårlig

Til alle dere som vil slanke dere, her er et tips fra en 175cm høy ung mann som på et tidspunkt (slutten av VGs) veide 91 kilo. Nå veier jeg 65-70kg, det varierer med hva jeg spiser og hvor aktiv jeg er i perioder.

Jeg sluttet å spise junkfood.
Jeg sluttet å drikke brus, saft og energidrikker.
Jeg sluttet å spise sjokolade, chips og annet godteri.

MEN, jeg sørget for å spise mye bra mat som grovt brød med sunt pålegg, sunne middager med mye grønnsaker (poteter, brokkoli, kokte gulrøtter osv) og jeg drakk 1-2 glass helmelk hver dag.

Jeg lagde havregrøt til frokost nesten hver eneste dag - søtet med en stor teskje honning og krydret med kanel. Kutt gjerne opp en banan eller et eple og ha oppi skålen med havregrøt. Dette holder deg mett i mange timer, fort 3-4.

Sørg for å være 300-600 kcal i underskudd hver dag, alt etter hvor sulten du føler deg den dagen. Bønner og grønnsaker metter noe veldig!

Prøv å unngå mat rett før sengetid og legg deg gjerne litt sulten. Da spiser kroppen av fettet sitt gjennom hele natten, noe som er ønskelig om man slanker seg

Vær tålmodig, vekttap tar tid (flere måneder)
Sist endret av krystallkongen; 8. mai 2020 kl. 18:30.
Bra tips, så jeg gir deg KP, men også noe broscience/kjærringråd.

Hvorfor helmelk, eller melk i det hele tatt? Ryktene sier at det er endel østrogen i kumelk, da kuer blir kunstig igangsatt for den melkeproduksjonen de har. Det må være utrolig kjipt å være den chubby gutten (eller jenta) som endellig klarer å gå ned de 10 kilonene hen trenger for sommerkroppen, men så sitter hen igjen med en mild gyno.
Sist endret av Superspurv; 8. mai 2020 kl. 18:42.
Jeg hadde gått på amf sammenhengende i noen måneder når jeg introduserte DNP 200mg daglig.
DNP er ikke et stoff jeg er helt komfortabel med å skrive om, men kan si såpass som at også dette gikk fint så lenge jeg brukte hodet og var forsiktig. Finn god informasjon først og tenk nøye igjennom hva du gjør. Har mye erfaring med både amf og dnp hver for seg, men også faktisk brukt sammen. Gikk ned jævlig mange kilo men som alltid havna jeg på mat binge etter at jeg gikk av amf...
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Bra tips, så jeg gir deg KP, men også noe broscience/kjærringråd.

Hvorfor helmelk, eller melk i det hele tatt? Ryktene sier at det er endel østrogen i kumelk, da kuer blir kunstig igangsatt for den melkeproduksjonen de har. Det må være utrolig kjipt å være den chubby gutten (eller jenta) som endellig klarer å gå ned de 10 kilonene hen trenger for sommerkroppen, men så sitter hen igjen med en mild gyno.
Vis hele sitatet...
Takk for KP, brobeans!
At melk gir gyno tviler jeg på. Har vært en melkekalv hele livet og har ikke fått pupper gitt. Jeg har hørt ryktene though. Velger å ikke bekymre meg før jeg ser en studie som beviser det

Jeg sørger for å drikke melk på grunn av B-vitamin (B12), kalsium og proteiner (har aldri brukket et bein, kanskje fordi jeg får i meg så mye kalsium). Og fordi jeg synes helmelk er mye diggere enn lettmelk.
Synes også havregrøten blir bedre og mer kremete med helmelk kontra lettmelk.

Hva annet i innlegget mitt mener du er broscience? Lurer fordi jeg ikke vil være en spreder av slikt og fordi jeg, om du har rett i at det er noe feil i innlegget mitt, kan lære noe
Sist endret av krystallkongen; 8. mai 2020 kl. 20:18.
Kanskje jeg var litt for rask til å skrive, da mye av det er basert på hva DU gjør, og ikke hva som er fasit. Hva som fungerer for deg, vil nødvendigvis ikke fungerer for andre, og motsatt.

Feks, så kan man gå ned i vekt av å spise sjokolade, men da må man være ekstremt oppmerksom på hvor mye man får i seg. Derfor er mengde mye viktigere enn hva slags matvarer man kan spise og ikke. Derfor er det fint som du skrev at man må ligge i underskudd(~500kcal).

Og innlegget du skrev handler mer om en livsstil for å slanke seg. Jeg tror TS er ute etter en quickfix, koste hva det koste vil. Og hvis noen har tips og triks de kan dele så er det vel det hun er ute etter.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har brukt en god del amfetamin løpet av 15 år, men det jeg opplever er at matlysten går ned, men sultfølelsen er verre en verst hvis jeg glemmer å spise. Får et så sykt hult sug sultfølese at jeg blir ubrukelig hvis jeg ikke får mat. Noen fler som opplever slikt? Eller så vil jeg ikke si noe vondt om amf, kan brukes til det meste, men så lenge en ikke missbruker det. Alt med måte! Hadde et år der jeg tok mye kokain dreper både sult og matlyst, gikk ned fra 70 kg til 53 på en sommer, men det tok også knekken på lommeboka :S .
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har brukt en god del amfetamin løpet av 15 år, men det jeg opplever er at matlysten går ned, men sultfølelsen er verre en verst hvis jeg glemmer å spise. Får et så sykt hult sug sultfølese at jeg blir ubrukelig hvis jeg ikke får mat. Noen fler som opplever slikt? Eller så vil jeg ikke si noe vondt om amf, kan brukes til det meste, men så lenge en ikke missbruker det. Alt med måte! Hadde et år der jeg tok mye kokain dreper både sult og matlyst, gikk ned fra 70 kg til 53 på en sommer, men det tok også knekken på lommeboka :S .
Vis hele sitatet...
Veldig inviduelt, for meg er det faktisk motsatt. Med mindre doseringer med pepper så har jeg fortsatt litt mat lyst men kan dog ta en del mer cola å fortsatt ha matlyst
Flink jente
Ingulf's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har brukt en god del amfetamin løpet av 15 år, men det jeg opplever er at matlysten går ned, men sultfølelsen er verre en verst hvis jeg glemmer å spise. Får et så sykt hult sug sultfølese at jeg blir ubrukelig hvis jeg ikke får mat. Noen fler som opplever slikt? Eller så vil jeg ikke si noe vondt om amf, kan brukes til det meste, men så lenge en ikke missbruker det. Alt med måte! Hadde et år der jeg tok mye kokain dreper både sult og matlyst, gikk ned fra 70 kg til 53 på en sommer, men det tok også knekken på lommeboka :S .
Vis hele sitatet...
Jeg får og en veldig hul og akutt sultfølelse, men jeg har ingen problem med å spise eller drikke en smoothie når jeg først blir sulten, og det er vel i underkant av en gang i døgnet. Anbefaler deg å prøve å drikke smoothie eller lignende om du har problemer med å spise 'skikkelig' mat når du er på.
Har hatt perioder der jeg har justert betraktlig oftere og med mye større doser, og da merker jeg at jeg blir "vandt" til denne følelsen og til slutt emrker jeg ikke at jeg er sulten lengre.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Ingulf Vis innlegg
Jeg får og en veldig hul og akutt sultfølelse, men jeg har ingen problem med å spise eller drikke en smoothie når jeg først blir sulten, og det er vel i underkant av en gang i døgnet. Anbefaler deg å prøve å drikke smoothie eller lignende om du har problemer med å spise 'skikkelig' mat når du er på.
Har hatt perioder der jeg har justert betraktlig oftere og med mye større doser, og da merker jeg at jeg blir "vandt" til denne følelsen og til slutt emrker jeg ikke at jeg er sulten lengre.
Vis hele sitatet...
Jeg småpiser så ofte jeg kan, en banan og brødskive her og fiskekake der så ofte jeg husker på og kjenner litt mageromling. Har faktisk på alarm noen ganger som minner meg på å spise "et større måltid" når jeg vet jeg kommer til å være våken en stund. Ofte er det mat en trenger fremfor en ekstra linje hvis en føler seg slapp!

Men er det fraværet av mat eller rett og slett inntaket av amfetamin som gjør at noen går ned i vekt?