Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2807
Hei!
Når jeg var mindre, spilte jeg og vennene mine CS på lan, og vi hadde skaffet en norsk radio mod/ sound pack.
Nå, en del år etterpå, har vi lyst på litt norsk cs-nostalgi, men ingen av oss har lydfilene lenger. Jeg lurte på om noen har de lydfilene som vi hadde, og er villige til å dele dem. Ganske sikker på at alle lydene var erstattet. Ganske sikker på at det var cs condition zero, men kan ha vært cs 1.6 også.

Noen eksempler;
Fire in the hole! - Brann i hølet!
Enemy spotted - Jeg ser en kavring
(Husker ikke commanden) - Beskytt Michael Jackson!
Help! - Jeg trenger hjælp, for faen!


Takk på forhånd!
Mvh Duriem
Hei!

Husker jeg hadde de lydene for lenge siden. Må ha vært i 2004/2005 elns.

Har søkt litt rundt og finner egentlig bare to tråder om dette enmnet. Ene er en tråd her på Freak og en annen er en tråd på Battlefeield.no. Er kanskje verdt et forsøk å lese gjennom de trådene, men alle linker jeg fånt som linka til filene var utgått. Var dog noen som snakket om at de hadde lastet det opp på GAMEBANANA, men for å lese den tråden jeg fant der må man være en registrert bruker.

Lykke til...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg kan gjerne lage disse lydene om det er mp3filer?wav? Ta kontakt på melding.
Sitat av GladeHarlem Vis innlegg
Jeg kan gjerne lage disse lydene om det er mp3filer?wav? Ta kontakt på melding.
Vis hele sitatet...
Takk for tilbudet, men ellers takk. Poenget med å spille det er at vi allerede hadde norske stemmer og sitater, og vi er ute etter å spille med akkurat de samme lydene. =)
▼ ... flere år senere ... ▼
Jeg vil ha!! Kom på dette nettopp etter en 12-14 år, og det er særdeles få nettsteder som nevner denne, spread it before it disappears!
Skrur på notifications her inne nå, gjerne send melding.
Sitat av tacocat Vis innlegg
Jeg vil ha!! Kom på dette nettopp etter en 12-14 år, og det er særdeles få nettsteder som nevner denne, spread it before it disappears!
Skrur på notifications her inne nå, gjerne send melding.
Vis hele sitatet...
Det var i alle fall en spiller med kallenavnet "G0RiLLa" eller noe i den duren som lagde lydene i sin tid. Mulig de kan finnes blant gamle nerds som enda henger på Quakenet - om det måtte være noen..
Har faktisk ikke hørt dem før, men ville vært morsomt om noen hadde klart å finne dem