Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2996
Kan man opprette postboks når man er under 18?
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Du trenger jo en egen adresse for den postboksen da? Tenker du ikke vil at postmannen skal legge noe dop i foreldrene dines postkasse
Postboks og postkasse er ikke det samme. Aner ikke, TS, men hvis du får ordna bør du dobbeltsjekke at den fungerer først. Jeg fikk ikke fungerende boks før etter 3 mnd, og i mellomtiden ble dopet mitt redirected til folkeregistrert adresse
Nokså katastrofalt.. Men du kan kontakte posten kundeservice, de er veldig greie og stiller overhodet ingen unødvendige spørsmål etter min erfaring.
Sist endret av TrippyKing; 9. juni 2017 kl. 22:30.
Litt OFF-TOPIC: Det er ikke verdt det ass. For å opprette postboks må du vise gyldig legitimasjon. Greit nok med fake id, men dokumentforfalskning kan gi større konsekvenser enn å bestille noe småtteri på nettet. Kan være nyttig om du er redd for at andre skal åpne pakkene dine hjemme, da.