Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2337
Hei folkens!

Jeg satt i går kveld å filosoferte litt på hvordan Elma hadde vært til iPhone..
Og eventuellt hvorfor ingen med skills har laget dette enda? En 6kr applikasjon som jeg tror hadde blitt ganske populær, må da være aktuellt å lage for noen?

Det er vel ikke akkurat noen mening med denne tråden, men vil gjerne høre hva andre folk tror om dette?

Er det kanskje noen som vil ta det på seg?
Jeg kan tenke meg det hvertfall hadde vært kult på iPad, kanskje litt lite plass på en iPod, ikke vet jeg.
Når Elma kommer til iPad skal jeg vurdere å kjøpe en iPad som mitt første Apple-produkt:P
Sitat av OlavGal Vis innlegg
Jeg kan tenke meg det hvertfall hadde vært kult på iPad, kanskje litt lite plass på en iPod, ikke vet jeg.
Vis hele sitatet...
IMO synes jeg "iPad-spill" har en bra nedskalering når det gjelder å funke på iPhone.. Så jeg håper dette kommer snart!
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Med myriaden av programmer i App Store (>300k i skrivende stund) ville det overrasket meg om ingen har laget en etterligning. Jeg tipper Balázs Rózsa ikke blir helt fornøyd om noen lager en port eller versjon uten hans tillatelse, dog finnes det en port til Nintendo DS. Du kan jo sende ham en epost og spørre om det finnes.
Sitat av Jonta Vis innlegg
Med myriaden av programmer i App Store (>300k i skrivende stund) ville det overrasket meg om ingen har laget en etterligning. Jeg tipper Balázs Rózsa ikke blir helt fornøyd om noen lager en port eller versjon uten hans tillatelse, dog finnes det en port til Nintendo DS. Du kan jo sende ham en epost og spørre om det finnes.
Vis hele sitatet...
Du sier noe her.. Men det tror jeg hadde vært en suksess uten like på AppStore.. Sendte han en mail der jeg spurte om noen diverse ting
▼ ... flere år senere ... ▼
*bump*

http://www.elastomania.com/index_ios.html

Må kanskje vurdere iPhone neste gang likevel..
Testet ut iOS versjonen nå! Var veldig gøy, men føler at fysikken ikke er helt lik
zeth....! Takk for bump!

Var ikke helt likt, men godt nostalgispill!
Sist endret av iduamit; 18. november 2014 kl. 00:28.
Stemmer! Jeg fikk jo epost av han for en stund siden!

Jeg har iløpet av ventetiden blitt en Android-gutt, men håper det funker som ren nostalgi?

Et spørsmål: Er lydene like?