Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  64 11921
Heisann er en kar som skal flytte på leilighet snart og den har to soverom så jeg skal finne en leieboer. Ser for meg at det blir lettest å "get along" med andre karer. Er interessert i å høre erfaringer og evt ideer
Uten at jeg har erfaring med det, så er jeg sikker på at du ville kommet bedre overens med andre gutter enn jenter. De har alltid en måte å skape drama eller problemer for deg. På en annen side, hvis du er heldig vasker hun leiligheten deres støtt

Annet pluss med å ikke dele leilighet med en jente er at de liker å bruke lang tid på badet, og du må vente en time på å få brukt badet når du bare har behov for å bruke det i underkant av ett minutt. - Med to bad er jo ikke dette et problem men.
regner med at du har sett filmen fatso så du kan prinsippet mus i hus
Atomic radiation
Underlaid atom's Avatar
Går bra med mindre den andre helt tilbake stående
Person er langt viktigere enn kjønn. Med mindre du er helt sosialt tilbakestående og tenker at du må pule alle kvinnfolk du måtte dele hus med såklart.
Enig med deg i det du skriver om person kontra kjønn. Det er bare det at jeg skal finne noen jeg ikke kjenner og har vært borti psyko damer, dramadamer, luredamer og når det gjelder ryddighet e det enten eller ingen mellomting! Kanskje en eldre mer moden frue i sine 30 år hadde vært noe. Jeg er 25
Høres litt ut som du prøver og få deg dame på den måten, når en tenker over det så kan det faktisk være jævlig effektivt.
Lykke til
Sist endret av 1nameless; 3. juli 2013 kl. 13:29.
Det finnes nok av psyko, late, kjipe karer også...
Og å dele med ei jente kan jo ha sine fordeler. Selv om du ikke prøver deg på henne så vil hun jo gjerne ha venninner som kommer på besøk...

Selv om erfaringene stort sett stammer fra kollektiv med flere enn to personer så har de fleste jeg kjenner vært mer fornøyd med å bo sammen med personer av begge kjønn enn med bare ett. Vi gutta er jo litt rare sånn, har du ei jente i huset vil du plutselig bli litt flinkere til å ta din del av oppvask og husvask...

Min anbefaling vil uansett være å bruke litt tid på dette, hvis du kan. Finn ut for deg selv hva slags person du ønsker å bo med - trener du, liker du å feste, må du opp klokken 5 på hverdager? Sørg for å få snakket med de som er aktuelle, og sjekk om du kan bruke bekjentskaper til å finne noen.
Hmm, er i utgangspunktet ikke ut etter å finne ei dame. Er ute etter et fungerende og greit samboerskap samme hvilket kjønn det er. Slik det er nå ser det ut til at det er litt av en kabal som må gå opp og litt flaks bør legges til. Uansett, takk for tips. Skal tenke meg godt om :-)
Har 2 ekstra rom i huset som jeg leier ut. Har funnet ut at det er gutter som er greiest å komme overens med.
Før de kan du kjefte på litt ekstra uten bekymre deg over hvordan de føler.

Er faktisk mange jenter som er faktisk mer rotete en gutter og de skaper oftest mer drama som nevnt over.
Litt artig å komme hjem etter en 12 timers for å ha 20 damer inne hos deg som har "babyshower" eller ka faen det heter, da vet du ikke helt hvor du skal gjøre av deg.

Vist du ligger med henne og dere blir uvenner, så kan stemninga bli litt spesiell. Ei berta om leide hos meg meinte vi hadde et forhold etter en one-nighter i fylla (hadde aldri vært noe før det eller etter), så ho nekta å betale leie siden vi var "kjærester".

Har hatt 12 forskjellige personer over 4 års periode boende hos meg. 4 jenter og 8 gutter. Dette er ifra alderen 18-27 år. Alle uten barn og husdyr.

Gir bare et tips: Snakk med personene som skal leie. Hør va de liker og hva de driver på om fritiden siden de vil tilbringe mye tid rundt deg. Hør om de har arbeid ect. Har selv hatt mange som skulle leie uten arbeid eller penger, samt de som ikke har råd til leia men lika vel tar ei helg på byen..
Velg med omhu for deg selv.
Lag en leilighetskontrakt!
Sheldon style!

Jeg ville også gjort som Snørrungen sier... Bli litt kjent med dem før de får leiligheten... Pass på at de har penger til å betale, og sånn generelle ting som er viktig for deg.
Noen som har opplevd å feilaktig bli anklaget for voldtekt i slike relasjoner? Vanskelig å bevise sin uskyld om man blir anklaget for det? Bare en bekymring luftet av en kompis
Det er sikkert vanskelig å bevise sin uskyld, men du er jo uskyldig til det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger ikke hos deg.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Positivt med mannfolk:
- Mye mindre intriger. Er det noe galt så sier dem det som oftest rett ut.
- Mye mindre rot! Tro det eller ei.
- Du har hylleplass på badet til tannkremen og deodoranten din.
- Du har noen å spille playstation med.
- Du har noen å game med.
- Du har noen som deler din sære mannfolkhumor

Negativt:
- Det kan bli litt ungkarsbule med bare karer. Et stearinlys i vinduskarmen og duk på bordet er faktisk ganske ok.
- Mannfolk generelt bryr seg heller lite om det er 4 måneder siden gulvet ble støvsugd.
- Du har ingen kvinnfolk å hvile øynene på.

Veeldig generelt dette, men snakker av erfaring. Å bo med mannfolk i bofellesskap er best.
Sist endret av Bombasa; 3. juli 2013 kl. 16:28.
Takk for innlegget ditt bombasa. Etter litt fram og tilbake kan det se ut som målgruppa ni består av asiatiske damer, treningsinteresserte karer, middagskokende husmødre a la ingrid hespelid og kaffedrikkende sivil-ingeniører. Er dog åpen for mange typer folk. Da det som blir et problem for meg er manglende betaling, rot, narkobruk osv
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Kjønn? Meh.

- Volum (høy musikk eller headset?)
- Ryddighet
- Introvert/ekstrovert («Du er aldri på stua! Liker du meg ikke?»)
- Renslighet (har kjørt ukentlig vask med vaskeliste de fleste stedene jeg har bodd. Om det nå var med 3 eller 8 stk.)
- Ev. dyr/planter og allergier mht. disse.

Er dere kompatible på disse bør det funke bra. Ønsker du å gå mer detaljert funker en hel del spørsmål fra datingsider.

For å finne ut om du er kompatibel: Forhør deg med folk vedkommende bor med nå for tiden. Er badet ryddig? Eller påstår hun bare at det er det?
Broren min har flytta til en leilighet for et år siden og han flyttet med fettern våres. de stortrives vet ikke om det er en mulighet for deg men de har det ganske greit.

Men ja du må jo også se på ting som Jonta skrev over meg her.
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Sitat av Bjønnfaen Vis innlegg
Person er langt viktigere enn kjønn. Med mindre du er helt sosialt tilbakestående og tenker at du må pule alle kvinnfolk du måtte dele hus med såklart.
Vis hele sitatet...
Nå skaper fort kjønn litt av personen også
Aldri flytt inn med jenter, med mindre det er kjæresten din.

Jenter har rykte for å rydde og vaske, dette er totalt feil.
Kvinner rydder og vasker, ikke jenter.
Jenter slenger fra seg alt overalt fordi de aldri har energi, sikkert på grunn av hormonubalanse av prevensjonsmiddel.

Og alt det jævla dramaet de trenger.
Jenter er avhengig av emosjonelle berg og dal baner.
En gutt derimot stortrives i homeostase tilstand/forhold.

En kompis er mye bedre, er du ute etter en dame så har du en god wingman ;-)
Sist endret av TylerDurden; 3. juli 2013 kl. 19:12. Grunn: Dyac
Med et kvinnfolk er jo alltid muligheten for sex eller et forhold til stede , men hvis du ikke tenker på sånne ting, så tror jeg det handler mer om personlighet kanskje enn kjønn. Finn en person du tror du kommer til å kommer overens med, og som kan bli vennen din. Hvis du tror det er lettere å komme overens med en annen fyr, så er kanskje det det beste valget.
Av personlig erfaring kan jeg si at det er lett å få følelser for ei jente som du ser hver eneste dag. Det endte først opp til sengs, så blei det slutt, så blei det sjalusi og bare awkward. Bor med en kompis nå, og det er helt konge.
Min erfaring etter å ha bodd med random (da gutter for det meste) i kollektiv, er bare helt forjævelig. Men dette var riktignok random møkk, folk som man egentlig generelt bare unngår.

Nå nylig bodde jeg med en dataspillende same, ikke veldig gøy. Anbefaler å ha jenter i kiollektivet eller helst noe som 50-50 per kjønn, trass muligheten for drama. Blir veldig sosialt hvis det er 50-50, og fort mye festing hvis dere er ca 18-25.Selvsagt ikke alltid fordel at det er _for_ mye festing, særlig om du har kommet et sted for å studere. Likevel - min erfaring er at det _kan_ bli vel så mye drama og drittslenging med møkka-gutter i huset.

Så, mus i hus er bare fordel spør dere meg! Rensligere, mer orden, mer styring på ting, pluss andre fordeler^^.

................
@snørrungen; lurer bare, er du i samme alder som de du har leid til?
Sist endret av aeon_illuminate; 3. juli 2013 kl. 23:09.
Har bodd i 3 kollektiv:

1. 3 jenter
2. 3 gutter
3. 4 jenter

Etter de erfaringene vil eg påstå at det har ingenting å si om hvilket kjønn personen har, det er personaliteten som er det avgjørende. Jenter kan være like rotete som guttene (om ikke værre) osv osv.
Jau. Takk for engasjemang og tankevekkende innlegg fra både gutter og jenter. Har nå fått litt mer nyansert og beriket syn på situasjonen. Mange gode ideer og innspill. Da er det bare å printe ut dating spørsmål og sette igang :-P
Dersom du går for mannfolk, så er et lite tips å gå for en kis som har avtjent førstegangstjenesten. De har som oftest litt rutiner i livet, og vet at man må rydde opp etter seg selv osv.
del med ei jente , mye bedre å ha ei jente som husvenn enn en gutt . mye lettere å være i lag med, bare ikke få føleser .
Tss, er faktisk ikke så ille å dele leilighet med ei jente/dame, jeg er 21 så vet ikke om gutter ser på det som jente eller dame. Meennee nå skal det sies at jeg bor med min samboer da, så kanskje det er annerledes en å bo med ei jente en ikke har noe forhold med.
Men jeg kan beskrives som....
- Jeg vasker hele huset 2 ganger i uka. (Elsker og vaske)
- Lager middag vær dag.
- Vasker klær og henger opp klær vær dag.
- Stryker alt fra skjorter til sengetøy.
- Tar meg av handlingen.
- Samboeren bruker lenger tid på badet en meg.
- Jeg roter aldri. (Hater rot)
- Jeg gamer pc, xbox, Playstation, Game Boy, Nintendo DS +++
- Jeg er med samboeren på TG!.
- Mikser opp med hjemme laget pizza og muffins når han har besøk! (Elsker og lage mat)
- Samboeren har sitt eget "datarom" med alt fra spill til sofa. (Som jeg også vasker)

Hmm, så ille er det vel ikke å bo med ei jente. ^^

Må heller ikke glemme at jeg er en vaske freak å elsker og ha det ryddig og rent rundt meg da. Er sikkert ikke alle jenter som er slik.
Sist endret av Frktm; 4. juli 2013 kl. 12:24.
Veldig mange kvinner kaster brukte tamponger i søppeldunken på badet i stedet for å skylle faenskapet ned i dass.

Bortsett fra det, så kunne jeg heller tenkt meg å dele bolig med en kvinne enn med en mann.
Dette er vel ikke snakk om kjønn, men om person. Som Frktm påpeker her, er det alle slags jenter der ute, akkurat som det er alle slags gutter.
Jeg har bodd sammen med guttekompiser, og har fått beskjed om at jeg er bedre å bo med enn dama deres. Jeg har bodd sammen med jentekompiser, og hatt det supert. Jeg har også bodd med både gutter og jenter som er håpløse.
Det handler om samspill og kommunikasjon, det å bo sammen går ikke av seg selv.
Finn en person du føler at du vil trives med, og som flere har nevnt, ikke prøv deg om det blir en dame
Sitat av Muradi Vis innlegg
Veldig mange kvinner kaster brukte tamponger i søppeldunken på badet i stedet for å skylle faenskapet ned i dass.

Bortsett fra det, så kunne jeg heller tenkt meg å dele bolig med en kvinne enn med en mann.
Vis hele sitatet...
Vill du heller ha en tett do som oser over av brukte tamponger, i stelle for å ha dem i søpla? x)
Frktm : godt poeng, du høres ut som last of a dying breed men kan hende det er flere vaskefetisjister der ute :-)
Sitat av Frktm Vis innlegg
Vill du heller ha en tett do som oser over av brukte tamponger, i stelle for å ha dem i søpla? x)
Vis hele sitatet...
Tror det går fint ann å skylle ned en og en om gangen

Hvis ikke, så får de pakke det inn i noe før de hiver det i søppeldunken. Klarer ikke å se mensen realiterte produkter som har vært i bruk. Tipper kvinner synes f.eks brukt runke-papir er ekkelt.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Tror det går fint ann å skylle ned en og en om gangen

Hvis ikke, så får de pakke det inn i noe før de hiver det i søppeldunken. Klarer ikke å se mensen realiterte produkter som har vært i bruk. Tipper kvinner synes f.eks brukt runke-papir er ekkelt.
Vis hele sitatet...
Haha. Man hiver ikke bind, tamponger, bleier eller Q-tips i dass. Selv ikke en og en. I do burde man forøvrig heller ikke kaste kjøkkenpapir. Årsaken? Jo, disse tingene løser seg ikke særlig enkelt opp i vann, og kan tette rørene. Det kan bli dyrt for deg.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Tror det går fint ann å skylle ned en og en om gangen

Hvis ikke, så får de pakke det inn i noe før de hiver det i søppeldunken. Klarer ikke å se mensen realiterte produkter som har vært i bruk. Tipper kvinner synes f.eks brukt runke-papir er ekkelt.
Vis hele sitatet...
Jaja, for guds skyld du får få deg ei dame som hiver slikt i do, så får du nok fort sansen for jenter som hiver dem i søpla i stedet.

Hm, neei, jeg bryr meg fint lite om det er et brukt "runke-papir" i søpla, siden jeg ikke har til vane å titte og klå oppi søppel bøtta.

Som Caperno sier, det kommer til å bli dyrt til slutt, når alle de tampongene huker seg opp inni avløp's røret ditt etterhvert.

Meene ja, klart jenter kan pakke inn bindet/oben i et papir før dem legger den i søpla. De fleste jenter med "vett" i hue gjør det om man bor med fler en bare seg selv.
Sist endret av Frktm; 4. juli 2013 kl. 13:02.
Så akkurat Fatso på netflix, annbefaler IKKE deg å flytte inn med en jente.
Sitat av Kaptein Snus Vis innlegg
Frktm : godt poeng, du høres ut som last of a dying breed men kan hende det er flere vaskefetisjister der ute :-)
Vis hele sitatet...
Blir smigret!
Sitat av UngarEffect Vis innlegg
Dersom du går for mannfolk, så er et lite tips å gå for en kis som har avtjent førstegangstjenesten. De har som oftest litt rutiner i livet, og vet at man må rydde opp etter seg selv osv.
Vis hele sitatet...
Er ikke alle som må i bootcamp for å bli vanlige mennesker, dog fint at det funker for de andre.
Sist endret av Picard; 4. juli 2013 kl. 15:24.
Sitat av Picard Vis innlegg
Er ikke alle som må i bootcamp for å bli vanlige mennesker, dog fint at det funker for de andre.
Vis hele sitatet...
Nei det er ikke alle som må ha avtjent førstegangstjenesten for å fungere som normale oppegående mennesker, meget godt poeng og utrolig bra at du presiserte dette.
Et lite tips til, hvis du er student, så prøv å komme i et kollektiv der enten a)dere er ifra samme studieretning, eller b)fin blanding av folk ifra forskjellige studieretninger (blir koselig sånt) . Det er litt kjipt når du sitter der og prøver å bli kjent med folk som alle går på samme linje bortsett ifra deg, de danner ofte egne klikker.
Sitat av Frktm Vis innlegg
Tss, er faktisk ikke så ille å dele leilighet med ei jente/dame, jeg er 21 så vet ikke om gutter ser på det som jente eller dame. Meennee nå skal det sies at jeg bor med min samboer da, så kanskje det er annerledes en å bo med ei jente en ikke har noe forhold med.
Men jeg kan beskrives som....
- Jeg vasker hele huset 2 ganger i uka. (Elsker og vaske)
- Lager middag vær dag.
- Vasker klær og henger opp klær vær dag.
- Stryker kun mine egene sjorter og arbeidsuniformen haha.
- Tar meg av handlingen.
- Samboeren bruker lenger tid på badet en meg.
- Jeg roter aldri. (Hater rot)
- Jeg gamer pc, xbox, Playstation, Game Boy, Nintendo DS +++
- Jeg er med samboeren på TG!.
- Mikser opp med hjemme laget pizza og muffins når han har besøk! (Elsker og lage mat)
- Samboeren har sitt eget "datarom" med alt fra spill til sofa. (Som jeg også vasker)

Hmm, så ille er det vel ikke å bo med ei jente. ^^

Må heller ikke glemme at jeg er en vaske freak å elsker og ha det ryddig og rent rundt meg da. Er sikkert ikke alle jenter som er slik.
Vis hele sitatet...
Dette høres jo ut som meg haha. Bare jeg bor i et hus med 3 1/2 soverom.
Bor ilag med to andre karer, en på 16 og en 21 (er selv 21). Vi alle jobber skift ifra 7-8 til rundt 15-16. alle i 100% arbeid så vi passer godt ilag.
Har jo litt ekstra arbeid med oppusing, vedlikehold og hagestell (må jo se vettig ut rundt veggan).

Men jeg kan beskrives som....
- Jeg vasker et 1-2 rom i uken. Rulerer på hvilke rom (stua, bad, bod, kjellerstua,vaskerom ect.). Tar alle rommene selv siden det er jeg som er utleier og for at det skal bli onkelig. Men ikke soverommene til de andre karene.
- Stua, kjøkken, bad og gang er hele tiden 95% ryddig. Siden vi har en del besøk innom.
- Lager middag vær dag. Blir lett irritert når ting ikke går fort på kjøkkenet siden jeg er utdannet kok. Så står mest for matlaging.
- Vasker klær og henger opp klær vær dag.
- Stryker alt fra skjorter til sengetøy.
- Tar meg av handlingen av og til
- INGEN BRUKER LANG TID PÅ BADET
- Jeg roter aldri. (Hater rot, er jo helt normalt å rydde vekk ting og tang som ikke står på sin plass samt tørke støv.)
- Vi gamer pc og litt playstation.
- Mikser opp med alt ifra lapskaus til 3 rettere samt er ! (Elsker ikke å lage mat, men er desverre utdannet til det.)
- Vi har gamerbule der data og anlegget står. Her står alle for at det skal være ryddig.
- Kvinnfolks besøks ording har vi også. Med jeg får ta med fremmede i helgene (siden jeg er singel og alene i huset de fleste helgene). Mens de andre har kjærestene en eller to dager i ukedagene.
- Er jo sikkert en smule spesiell til å være en kar. Men det blir en deltids hobby bare å styre med huset.


FrkTm høres ut som en kvinne etter mitt egent hjerte (si ifra vist du blir singel). Blir skuffet når jenter ikke kan lage mat eller rydde (har hatt noen av dem i livet desverre), sikkert fordi jeg forventer litt ekstra av dem en gutter.

Ble en litt for lang tekst med mange skriveleifer men gir faen, har akkurat kommet hjem ifra jobb.

Til TS. Det er uansett om du bor med jenter eller gutter. Det er alt opp til felles interesser, personlighet, ryddighet og evnen til å gjøre opp for seg når måndesleien skal betales. Svært mange her nord som sklir ut på det området desverre (mange NAVere som skal ha husly..).
Sist endret av NorgesStore; 4. juli 2013 kl. 16:44.
Sitat av NorgesStore Vis innlegg
Dette høres jo ut som meg haha. Bare jeg bor i et hus med 3 1/2 soverom.
Bor ilag med to andre karer, en på 16 og en 21 (er selv 21). Vi alle jobber skift ifra 7-8 til rundt 15-16. alle i 100% arbeid så vi passer godt ilag.
Har jo litt ekstra arbeid med oppusing, vedlikehold og hagestell (må jo se vettig ut rundt veggan).

Men jeg kan beskrives som....
- Jeg vasker et 1-2 rom i uken. Rulerer på hvilke rom (stua, bad, bod, kjellerstua,vaskerom ect.). Tar alle rommene selv siden det er jeg som er utleier og for at det skal bli onkelig. Men ikke soverommene til de andre karene.
- Stua, kjøkken, bad og gang er hele tiden 95% ryddig. Siden vi har en del besøk innom.
- Lager middag vær dag. Blir lett irritert når ting ikke går fort på kjøkkenet siden jeg er utdannet kok. Så står mest for matlaging.
- Vasker klær og henger opp klær vær dag.
- Stryker alt fra skjorter til sengetøy.
- Tar meg av handlingen av og til
- INGEN BRUKER LANG TID PÅ BADET
- Jeg roter aldri. (Hater rot, er jo helt normalt å rydde vekk ting og tang som ikke står på sin plass samt tørke støv.)
- Vi gamer pc og litt playstation.
- Mikser opp med alt ifra lapskaus til 3 rettere samt er ! (Elsker ikke å lage mat, men er desverre utdannet til det.)
- Vi har gamerbule der data og anlegget står. Her står alle for at det skal være ryddig.
- Kvinnfolks besøks ording har vi også. Med jeg får ta med fremmede i helgene (siden jeg er singel og alene i huset de fleste helgene). Mens de andre har kjærestene en eller to dager i ukedagene.
- Er jo sikkert en smule spesiell til å være en kar. Men det blir en deltids hobby bare å styre med huset.


FrkTm høres ut som en kvinne etter mitt egent hjerte (si ifra vist du blir singel). Blir skuffet når jenter ikke kan lage mat eller rydde (har hatt noen av dem i livet desverre), sikkert fordi jeg forventer litt ekstra av dem en gutter.

Ble en litt for lang tekst med mange skriveleifer men gir faen, har akkurat kommet hjem ifra jobb.

Til TS. Det er uansett om du bor med jenter eller gutter. Det er alt opp til felles interesser, personlighet, ryddighet og evnen til å gjøre opp for seg når måndesleien skal betales. Svært mange her nord som sklir ut på det området desverre (mange NAVere som skal ha husly..).
Vis hele sitatet...
Flott med gutter som liker og rydde!
Hva med å heller bare ha visning, og så får du begge kjønn på visningen?

Da vil du fort se hvem du treffer tonen med, og kan ta valget da?


Begge kjønn har sine fordeler og ulemper. Så må nok ene og alene gå på person og ikke kjønn.
Prøv å finne en arbeidsnarkoman vaskedame

Er veldig personavhengig hvordan bofellesskap-løsningen blir, men ut ifra hva jeg har sett/hørt er det som oftest jenter/jenter og gutter/gutter som fungerer optimalt.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Tror det går fint ann å skylle ned en og en om gangen

Hvis ikke, så får de pakke det inn i noe før de hiver det i søppeldunken. Klarer ikke å se mensen realiterte produkter som har vært i bruk. Tipper kvinner synes f.eks brukt runke-papir er ekkelt.
Vis hele sitatet...
Runke er noe gutter velger, jenter kan ikke VELGE å få mensen.
(Runke)papir er lagd for å oppløses i dass.

Jeg respekterer jenter som kaster det i søpla.
Om du noen gang har vært på en tur på et kloakk renseri så skjønner du at tamponere ikke går igjennom filteret.

Om du noen gang får en kjæreste så blir du vant til mensen.
Mensenblod er like rent som alt annet blod, ingen ekstra bakterier der

Om du reiser inn på en offentlig jentedo så er det egene poser til tampongene og bind, de er der av en grunn.



Over til topic om noe jeg glemte å nevne;
Aldri flytt inn ved en venn(ine), behold dem som en venn ikke samboer, du risikerer å bli uvenn med en god venn da dere begge blir offer for hverandres uvaner.
En kompis er mye mer lik deg og dere har sikkert samme (u)vaner og synspunkt, det er mye lettere å komme overens slik, om ikke bli nærmere venner selv om små ting kan irritere.
Det er mye lettere å ha en diskusjon med en av samme kjønne, i følge dama så er alt så mye lettere med en guttevenn, ingen drama, pluss at en gutt har en fantastisk evne til å gi faen og glemme små ting.
Sist endret av TylerDurden; 4. juli 2013 kl. 23:03.
Sitat av misslost Vis innlegg
Prøv å finne en arbeidsnarkoman vaskedame

Er veldig personavhengig hvordan bofellesskap-løsningen blir, men ut ifra hva jeg har sett/hørt er det som oftest jenter/jenter og gutter/gutter som fungerer optimalt.
Vis hele sitatet...
Ååå? Jo forsåvidt, de fleste kollektiv er jenter+jenter /gutter+gutter skal jeg innrømme, og jeg tror jeg ser grunnen(e) til det, men av det jeg har sett av kollektiver (er en del) så funker en slags blanding kjempebra også -som regel. Er seff personavhengig.
Sist endret av aeon_illuminate; 5. juli 2013 kl. 00:01.
Jenta, hvis du er heldig. Så kan ho jo rydde, og hvis dere har kjemo, så erre jo et plus
arbeidsnarkoman vaskedame? :P ja jo, ser jo fordelen i det men dette handler ikke om å utnytte svakheter/styrker til noen andre men om å finne noen man passer bra med og heller vokse som person selv til å mestre slike ting. Hvilken stolthet ligger det i å sitte på ræva mens andre ordner alt forefallende? no style
Sitat av misslost Vis innlegg
Prøv å finne en arbeidsnarkoman vaskedame

Er veldig personavhengig hvordan bofellesskap-løsningen blir, men ut ifra hva jeg har sett/hørt er det som oftest jenter/jenter og gutter/gutter som fungerer optimalt.
Vis hele sitatet...
Du kan jo ha en set-up:

Heng et bilde skeivt, om hun er er arbeidsnarkoman vaskedame / Alt-skal-være-perfekt jente. Så hun rette det opp
Sitat av TylerDurden Vis innlegg

Om du reiser inn på en offentlig jentedo så er det egene poser til tampongene og bind, de er der av en grunn.



Vis hele sitatet...
At du pleier å sniktitte inn på jentedoene var nesten litt to much information
Jeg kunne ikke tenke meg å bo sammen med noen andre. Du får aldri fritid til å slappe av fullstendig. Lei heller noe billigere aleine.