Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1869
Jeg har fått ødelagt powerknappen på min Htc desire. Da denne også fungerer som standby-knapp har jeg litt trøbbel. Jeg får skrudd den av og på ved å koble til strømkilden, eller ta ut batteriet. Som dere skjønner er dette slitsomt. Finnes det en måte å få flyttet standby-knappen til midtknappen? (Den runde)
Hei.

Ja dette kan du løse ved å laste ned f.eks. GOTO lockscreen eller Widgetlocker lockscreen som du finner på Android Marked. da kan du velge å bruke en annen knapp. f.eks. menyknappen.
Sist endret av Fuzzybossen; 4. mai 2011 kl. 20:13.
Ettersom dette ikke er en garantisak? Så kan du kjøpe en slik en: http://cgi.ebay.com/OEM-HTC-DESIRE-O...ht_2182wt_1141 og bytte selv hvis du er litt teknisk flink.
Edit: Glemte selvsagt at du må kunne skru den av igjen og. Dette går ikke med de alternativene jeg ga deg. Disse kan kun brukes til å slå på telefonen med. Muligens "Power controller" Har ikke testet denne, men denne skal du kunne slå av telefonen til Standby med, men koster 17,48,-