Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1664
Heisann, jeg har kjøpt med iphone 4 (hvit!) og kjøpte den på apple store UTEN abonnoment. men kjøper det utenom, Telenor komplett M ...
men fikk vite at jeg ikke får micro simkort før ...ca 10 dager etter jeg har fått telefonen....og som mange, så klarer jeg ikke å la den bare ligge der mens jeg venter på micro simkort, så jeg kan bare klippe i det jeg har, men fikk høre av en kompis at på 3G kunne man bare ha et simkort, så den låste seg til bare det ene, men jeg lurer på om det er på iPhone 4 også?
altså så jeg kan kutte det simkorte jeg har til riktig størrelse, og fortsatt bruke micro simkorte jeg får senere?

jeg prøvde å søke litt, men jeg fant ikke akkurat svar på spørsmålet mitt, så jeg spør her

takk takk
Nei. Du kan bruke det tilklippede til det nye blir aktivert. Når det nye simkortet blir aktivert blir det gamle ugyldig og du må bruke det nye.
Luxis4's Avatar
Trådstarter
83 6
okei takk skal du ha

bare steng tråden
Sist endret av Luxis4; 29. april 2011 kl. 23:43.