Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  144 17140
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Det er ikke mye spesielt bak det: Nicket mitt stammer fra da jeg oppdaget sære elektroniske musikksjangre, noen kaller det "Intelligent Dance Music", men jeg liker det gamle begrepet "Braindance": Det er litt pretensiøst å kalle musikk for intelligent, det er ikke alltid mulig å danse til det og noen vil vel stille spørsmål om det i det hele tatt kan kalles musikk..

Men når jeg var rundt 12 år oppdaget jeg Aphex Twin, og sangen
Dodeccaheedro
var en som satt seg litt. Jeg hører enda på slikt men nå for tiden er vel favoritten T69 Collapse, Moving 909 (Plaid remix) og f.eks Autechre - Gantz graf
Vis hele sitatet...
Godt å se en fellow RDJ-connoisseur

Nicket mitt stammer fra da jeg var en tenåring og følte meg passe edgy. Kjente ikke meg selv så bra og følte at jeg ikke visste hva jeg skal gjøre med livet, som alle andre tenåringer. Idag synes jeg at nicket er litt cringe, så jeg forsøkte å kjøre en liten rebrand - googlet stray wanderer, fant et photoshoppet versjon av 'Wanderer above the Sea of Fog" malt av Caspar David Friedrich. Hode og hale til en katt passet utmerket - stray cat, wanderer, kunne ikke passet bedre
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Jeg har lurt på dette lenge. Hva ligger bak brukernavnene deres? Hvorfor heter dere det dere gjør og hva betyr det?
Vis hele sitatet...
Jeg ble nødt til å bytte nick i hui og hast for ca. ti år siden pga. politiet holdt på å rulle opp en sak knyttet til mitt gamle brukernavn.

Jeg var mildt sagt småstressa da jeg var på reisejobb oppe på vestlandet et sted og var smertelig klar over hvor dette bar så jeg prøvde å stikke mest mulig kjepper i hjulene til politiet, men jeg kom ikke på noe bra navn.
Minutter senere ba formannen arbeidslaget vårt å hente litt forskjellig knask på lageret.
Å kalle en hel haug stålkomponenter og greier for knask virket så forbanna fjernt at jeg bestemte meg for å sende ivioynar en PM med forespørsel om navnebytte.
Samboeren hørte på en sang hvor de sang noe om "freak like me" eller lignende og vi hadde kvelden før diskutert navn til vårt kommende barn hvor Ragnar Pedro hadde skilt seg litt ut fra de andre navnene vi fant.
Prøvde først og få registrert meg som noe med inspektør siden jeg jobber med det, men ingen av de jeg kom på og prøvde gikk så det ble bare så random som freakypedro.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor


Registrerte meg her pga interessen for kjemi, sprengstoff og pyroteknikk... Men jeg har knapt spilt noen av BomberMan-spillene.
Liker meg i skyggene
jeg er burger kongen
En personlig vri på Askepotts engelske navn, Cinderella.
Stjal navnet fra Darkthrone vokalisten med en z på slutten
Lommeløkt betyr lommelykt, noe dere helt sikkert forstår.
Kom ikke på noe kult brukernavn når jeg skulle registrere meg, så tenkte at den første tingen jeg ser på skrivebordet mitt får bli brukernavnet. Tilfeldigvis lå det en lommelykt der.
Var i england på liverpool kamp så havna jeg i en diskusjon med en hissig united supporter som kallte meg: Fucking apewanker!
nork, egentlig bare fordi jeg måtte registrere meg i all hast og "nork" var det eneste jeg kom på, 0 betydning som jeg vet om
Jeg vet ikke.
Trengte å lage en wickr konto raskt og dette var første ordet jeg kom på. Senere samme dag lagde jeg en freak konto og ordet var friskt i minne.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Avhengi av Amfetamin og amfetamin bruker og bli kallt Makka så jeg valgte Makkoman > Narko[MAN]
Arex var et scrptspråk i Amiga os.
Avslappa og våken;)
Hasjoman02's Avatar
Sitat av Makkoman Vis innlegg
Avhengi av Amfetamin og amfetamin bruker og bli kallt Makka så jeg valgte Makkoman > Narko[MAN]
Vis hele sitatet...
Neste samme hær
New generation
colakork's Avatar
Colakork fordi jeg hadde dilla på cola når jeg registrerte meg.

Coca cola, hadde ikke testet coke enda


Ramlet over den første piecen til Banksy i det jeg skulle registrere meg, så da ble det vel det navn
Prøvde å finne på et kult nick. Sier folk fortsatt nick?
Fordi jeg er barnslig og umoden og skriver masse rare svar og nesten alle postene jeg starter blir slettet uten at jeg skjønner grunnen en gang.
Digg jakke.
Trenger vel ikke si så mye mer, de som vet de vet.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Bæbæbæ Vis innlegg
Fordi jeg er barnslig og umoden og skriver masse rare svar og nesten alle postene jeg starter blir slettet uten at jeg skjønner grunnen en gang.
Vis hele sitatet...
Fordi at alle andre kommentarfelt og forum tillater fjas og one-linere så vi oss ganske lei på slikt. Om du bare skal tulle og ikke bidra i diskusjonen så er ikke Freak.no den rette plassen for deg. Det står klart i reglene:

Innholdsløse innlegg (haha, lol, smileyface, "bump", etc.)

Innlegg som er skrevet på sms-språk/dialekt, har overdreven bruk av tegnsetting, emoticons og store bokstaver.

Oppfør deg voksent og unngå krangling, både med moderatorer og med andre brukere. Rapporter til crew eller admin hvis det oppstår ubehagelige situasjoner.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Dodecha; 3. mars 2021 kl. 11:54.
Sitat av Bæbæbæ Vis innlegg
Fordi jeg er barnslig og umoden og skriver masse rare svar og nesten alle postene jeg starter blir slettet uten at jeg skjønner grunnen en gang.
Vis hele sitatet...
Til opplysning: Du har i skrivende stund 0 sletta innlegg...
Frostnova fra Mage class i World of Warcraft. Bare at med svamper i stedet for frost
Lame, jeg vet, men det bare ble sånn..
Tearz, en låt fra wu tang clan sitt første album, var min favoritt som liten kid.

Har vel egentlig fulgt meg opp igjennom årene, cs, freak, men i wow så var det tatt, fant faktisk fyren og hadde mange timer med farming mens vi prata dritt.

Betyr tårer og låt handler om død og, fortvilelse og dumskap. fremdeles på spillelista i dag.

83 fordi da er jeg født, tearz uten var opptatt tror jeg, sikkert av meg selv og en fortapt epostadresse.
Sist endret av tearz83; 5. mars 2021 kl. 19:08.
Gamle fronter-brukernavnet mitt + oppned-speilvendte tallene til fødselsåret til Chiba Yuusuke ('68) = maxlar8968
▼ ... over et år senere ... ▼
Maja Og Ibens café.
Fikk for mye uønska meldinger på innboks omg jeg kunne skaffe ditt å datt og jeg skaffer ikke ditt og datt. Da bytta jeg til NokerNok. Og det passe kjempebra tykkjer jeg.
Visste ikke hva jeg skulle lage som brukernavn.. Så på facebook og så en post som hadde Èn deling. Da ble det det
Gosætra

Første sætra jeg fant mye fleinsopp på ble kalt gosætra. Du kan putte go forran alt, gomornings, den gode, den godegode, gogo. Gogogo. Den gode veit du
Kaizen er et Japansk ord og betyr bedre og bedre. Kaizen er blant annet brukt i Lean sammenheng, som er en produksjonsmetode utviklet av Toyota og tatt i bruk av mange store produsenter.
Da jeg var et barn so hadde vi en ganske stor katt som heter Simba

Katten var endel av familien og passet godt på oss når jeg var barn
Jeg åt på noe knask og så på en film mens jeg lagde navnet. Tilfeldigvis sa han ene i filmen noe som jeg ikke likte og da skrev jeg ræv.
Kanskje litt kjedelig men, simpelt.
Sitat av freakypedro Vis innlegg
Samboeren hørte på en sang hvor de sang noe om "freak like me" eller lignende og vi hadde kvelden før diskutert navn til vårt kommende barn hvor Ragnar Pedro hadde skilt seg litt ut fra de andre navnene vi fant.
Prøvde først og få registrert meg som noe med inspektør siden jeg jobber med det, men ingen av de jeg kom på og prøvde gikk så det ble bare så random som freakypedro.
Vis hele sitatet...
Var nok sangen freak on a leash!
Sitat av Lil_epok Vis innlegg
Var nok sangen freak on a leash!
Vis hele sitatet...
Eller madcon - freaky like me!
Første mission på Delta Force: Task Force Dagger.
Fine tider...
Syns druefjes var midt i blinken da jeg på den tiden hadde kvisebyller i trynet
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg er veldig glad i sjokomelk <3
Castaneda fordi jeg likte bøkene hans. Don Juans lære og reisen til Ixtland. Ansett som gammel frikerbibel. Iallefall av de i trippeklubben
Jeg er litt som en psykonaut men også litt mer.

Sitat av Castaneda Vis innlegg
Carlos Castaneda er en forfatter som har skrevet bl annet "Don Juans lære" og "Reisen til Ixtland". God lesning spesielt for de som liker å trippe på hallusinogener
Vis hele sitatet...
Sitat av Castaneda Vis innlegg
Castaneda fordi jeg likte bøkene hans. Don Juans lære og reisen til Ixtland. Ansett som gammel frikerbibel. Iallefall av de i trippeklubben
Vis hele sitatet...
Dette er to separate poster på samme tråd. Søt du var nå
Sist endret av supranaut; 10. november 2022 kl. 23:14.
Jagex valgte brukernavnet mitt. Var vell 7-8 år gammel og skulle opprette Runescape konto rundt tidlig 2000-tallet. Tenkte "Darkslayer" var kult på den tiden og det var jo selfølgelig tatt så kom dette opp som forslag.

Freak er vell stort sett eneste plassen brukernavnet fortsatt er i bruk
Feirer straks 20års jubileum som Freak medlem ... (burde få diplom elns)
Når jeg ble medlem var i glansperioden for å mail-spoofing med telnet (før SPF og slikt).
Hadde det da festlig med å sende mail som så ut til å komme fra Bill Gates til f.eks IT lærere.
Var jo også morsomt med fake mail fra rektor og mye annet.
Jeg heter Tore og liker Oreokjeks, resten kan dere legge sammen selv
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Innlegg med et enkelt ord slettes uten varsel. Det her blir en særdeles kjip tråd om folk bare legger igjen one-linere.
Om du ikke har mer å si om brukernavnet ditt kan du heller la være.
Navnet har jeg fordi jeg før brukte Stesolid for angst. I dag bruker jeg Sobril, men Sobrilhode høres feil ut.

Når folk ser navnet mitt tror alle jeg missbruker benzo, men det har jeg aldri gjort. Tar som avtalt med lege og aldri mer enn jeg har lov til.