Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1617
Tenkte jeg skulle lage trå om å slenge dritt om KrF...

Her er mitt bidrag: Det er KrF sin feil at vi ikke har pol (vinmonopolet as vil ha det her) i min komune (Bømlo) og det er deres feil at øl salget stenger klokka ett på lørdager. KrF er ett pensjonist lag med alle som æresmedlem i avholdsforbunde...
Send de på gamlehjemmen
Helt enig med deg! Alle disse "velferdsgreiene" de driver med!!!
Hva tror de at de er? De vil jo fjærne alt det som normale folk synes er tøft, og vil heller legge til de de liker selv! Fy faen for noen folk ass......
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Å poenget med denne tråden skal være? Se hvem som kan skrive mest mulig dritt om krf, eller at vi skulle synes synd på deg for at må stå opp tidlig på lørdagenen får å kjøpe øl, istedet for å kjøpre det dagen før?

Skulle kanskje lagd en tråd som innbyde mere på en diskusjon om krf og deres politikk.
Ja man burde kunne få kjøpt øl hele døgnet hele uka. På bensinstasjoner og i kiosker.
Opprinnelig postet av z0py3r
Å poenget med denne tråden skal være? Se hvem som kan skrive mest mulig dritt om krf, eller at vi skulle synes synd på deg for at må stå opp tidlig på lørdagenen får å kjøpe øl, istedet for å kjøpre det dagen før?

Skulle kanskje lagd en tråd som innbyde mere på en diskusjon om krf og deres politikk.
Vis hele sitatet...
Poenge med tråden er at jeg liker ikke KrF og lurte på om noen andre hadde noe dritt å si + jeg sitter å skal lære vb på skolenmed en innkompetent lærer. Det er jo gøy å få ut litt frustrasjon.
jeg er hvertfall glad jeg ikke bor i bømlo! det kan jo ikke være noe annent sted en i norge at ølsalget stenger klokka ett..

har ikke akkurat så mye posetift å si om krf utenom at valgjerd s. haugland er jævli flink til å synge la det svinge med bobbysocks
Opprinnelig postet av randy

har ikke akkurat så mye posetift å si om krf utenom at valgjerd s. haugland er jævli flink til å synge la det svinge med bobbysocks
Vis hele sitatet...
Flink målt i forhold til andre partimedlemmer, eller i forhold til det faktiske gjennomsnittsmennesket? Jeg må si meg enig i at Krf setter en sperre for friheten. Jeg syntes at det burde være lov til å holde søndagsåpne butikker også. Selv om Krf driver mye pølsesnakk, er det faktisk noen punkter hvor de er bedre enn andre partier. De er interresert i å hjelpe de svake og eldre (Sikkert mye mere, men jeg har ikke satt meg inn i partiprogrammet deres). Jeg har kanskje nevnt det før, men jeg er ikke begeistret for den kristne tro. Så lenge Krf får et godt valgresultat, vil kirke og stat fremdeles være ett, butikker være stengt på søndager, og trakasering av homser være en hjertesak.
har vell egentlig ikke så veldig mye å bidra med, men fy faen som jeg misliker all den frihets inskrekingen som skjer her i Norge! Og dette skal være et fritt land?!
Tenkte at jeg bare måtte skryte av at vi får pol i byen min nå (Lillesand, en fortapt by mellom kr.sand og grimstad). Men, jeg er enig med at krf sin politikk er ikke helt god. Min mening er vertfall at du ALDRI (og da mener jeg ALDRI) blande religion og politikk, det blir bare fjas. Min mening er vertfall at norge ikke mer er et kristent land, derfor bør de ikke basere sin politikk på (i dette tilfellet) kristendommen.
Veleh... Det er bare på lørdager de stenger klokka ett da. Men, jau det er totalt mongis politikk fra krf's side... Nå skal vi i utgangspunktet få pol med selvplukk og gode greier, selv om endelig godkjenning fra kommunestyret ikke foreligger. (Ta i betraktning at 70% av kommunestyret er Krf'ere) Kan ta litt tid...
Sist endret av plumRad; 22. januar 2002 kl. 16:32.
rekylvinyl.no
En god grunn til ikke å stemme på KrF er jo nettopp p.g.a. at de er kristne.

Mener ikke noe slemt om kristene, men ser man på verden i dag, på krigene og annet bråk, så er det så forbanna mange som er blitt startet av de ulike relgionene (veldig inkludert kristendommen).
Grimber har jo skrevet en hel bok om religionskriger... dere kan jo tenke dere hva den handler om...
Eneste jeg har er det som alerede er sagt.

Kristendom + politikk = norge-norge

Lurer på hvem som egentlig stemmer på KrF?
Og hvorfor i helvete gjør de slikt?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Litt pussig å tenke over at Norge har vært i krig to ganger siden 1945, begge ganger med Bondevik i sjefs-stolen. Tilfeldig?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Opprinnelig postet av parapax
Litt pussig å tenke over at Norge har vært i krig to ganger siden 1945, begge ganger med Bondevik i sjefs-stolen. Tilfeldig?
Vis hele sitatet...
Ja...
Opprinnelig postet av RoadKill


Poenge med tråden er at jeg liker ikke KrF og lurte på om noen andre hadde noe dritt å si + jeg sitter å skal lære vb på skolenmed en innkompetent lærer. Det er jo gøy å få ut litt frustrasjon.
Vis hele sitatet...
Lære vb på skolen fra en lærer?
Eller mener du at du skal lære vb til læreren..
Det siste er mest sannsynnelig hvis du går på allmennfag..
Eneste man lærer der er og lage en knapp, og kanskje litt regnskap...

Men tilbake til helvete (krf),
har ingenting imot kristne eller kristent parti, men velger og si at krf er en tabbe som aldri skulle vært begått, hvis dem ikke liker pol og puber, så kan dem sitte hjemme, ikke la det gå utover oss andre!!
Mener også det er krf sin skyld i at kommunen vår dauer ut, ingen puber nesten, og ikke pol, det blir mindre og mindre folk ute for hvert år, ass of 2000 så ble vist denne plassen by, en bedre betegnelse er landsby, men enhver landsby med respekt for seg selv har en drikkebule alle cowboyene kan sammles på om lørdagene, men pga mangel på det så kaller jeg dette en ****** drittplass.
Leste i aftenposten at man vil skille stat og kirke. skjer sannsynligvis ikke før 2010. Følg linken
Har mine tvil på at et skille skjer så fort... Kanskje 20 år fram i tid at det blir en offentlig diskusjon om det, helt til kirka stenger det av og dysser alt ned