Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 707
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har en vape cart med 93% thc olje. Har veldig lite igjen så sliter med å vape det som er igjen. Men jeg har nok til å lage edibles. Jeg lurer på om noen vet hvordan jeg kan få ut olja av carten på best mulig måte uten å miste produkt. Olja er så sykt tykk at den er umulig å helle ut noe…
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
jeg har erfaring med å gni resten av olja i en joint men ikke med mat dessverre.
Rip 8-4-23
Vis det er dem fra M så er det bare og varme opp en nål for og stikke nedi og dra ut lit & lit og evt varme opp cartsen med lighter mens du snurrer rundt.de er av plast ikke glass så viktig og spinne mens man varmer
Sist endret av Sæd; 12. juni 2021 kl. 16:54.
Correct me if I'm wrong, men hvis du først åpner cartridgen og hiver den oppi en kasserolle med smør og setter på lav varme, så vil vel olja bli mer flytende etter hvert som den varmes opp og blande seg med smøret?
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
du er korrekt, Dimergon men da kan det blande seg med "svie" fra coil og bommull.