Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1601
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vises ketamine på pisseprøvene hos politiet? Hvis de gjør det, hvor lenge?
Kan bli sett i urinet i cirka to uker
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av percocetfather Vis innlegg
Kan bli sett i urinet i cirka to uker
Vis hele sitatet...
fuck
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
https://www.narkotikatest.no/shop/cm...ingstider.html
vent her står det 3 døgn

https://www.rustelefonen.no/fakta-om...idler/ketamin/
mens her sier det 2-7 døgn

noen som vet hvor lenge det vises på politi sine?
Det at ketamin kan påvises i urin betyr bare at det kan påvises. Hvis du vet hvor prøvene sendes til analyse er det veldig greit å google seg frem til både hva laboratoriene ser etter og hvor lenge de selv anslår at stoffene kan påvises. Legger ved et par lenker fra oslo universitetssykehus som eksempler. 1 2
Hvis man ikke liker svaret man får, så spør man igjen. Next level confirmation bias. Du er fucked kompis (:
Prøvene til politiet er vel som regel en vanlig 5/6panel hurtigtest?
Eller tar jeg feil?
New generation
colakork's Avatar
Jeg tenker at urinprøver blir tatt i en slik frekvens at dem som kan nyte rus av og til skal slippe trøbbel, mens rus-avhengige driter seg ut på det at dem aldri klarer å slutte tidsnok.

Hvis det er snakk om noen par snuff av typisk chill linjer så er du clean på 3døgn.

Har du jaga K-hole etter hole kan det ligge myye lenger. Sånn 1 til 1 og en halv uke.
2-fdck er som ket, men vises ikke

Sjekke for ketamin på vanlig rust 4 dager maks
Sist endret av dnbalex; 20. april 2021 kl. 20:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har et forslag. Hvis prøvene hos politiet er såkalte hurtigtester, som altså kun forteller om du har inntatt benzodiazepiner, uten å spesifisere hvilket benzodiazepin det handler om, så er det kanskje en mulighet for deg å dra til legen og sørge for å få skrevet ut en resept på et annet benzodiazepin, for eksempel Sobril. Da har du gyldig grunn til å slå ut positivt på benzodiazepin.

Hvis prøvene hos politiet blir sendt til laboratorium, så kan du bare glemme forslaget mitt. Ønsker deg lykke til.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg vil samtidig be deg om å være veldig forsiktig med å misbruke den muligheten til å ruse deg. Det er det siste du burde gjøre.
Anonym bruker
"Kvalm Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har et forslag. Hvis prøvene hos politiet er såkalte hurtigtester, som altså kun forteller om du har inntatt benzodiazepiner, uten å spesifisere hvilket benzodiazepin det handler om, så er det kanskje en mulighet for deg å dra til legen og sørge for å få skrevet ut en resept på et annet benzodiazepin, for eksempel Sobril. Da har du gyldig grunn til å slå ut positivt på benzodiazepin.

Hvis prøvene hos politiet blir sendt til laboratorium, så kan du bare glemme forslaget mitt. Ønsker deg lykke til.
Vis hele sitatet...
Ketamin er ikke benzo.
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ketamin er ikke benzo.
Vis hele sitatet...
Beklager! Da har trådstarter svært vondt i ryggen, paracet og ibux hjelper ikke. Paralgin forte må kanskje til.