Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1974
Anonym bruker
"Fiendtlig Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla. Er litt curious på dere som har tatt labprøver og røyker hasj imellomtiden. Som man kan cirka anslå om man bruker hjemmetester for kontroll

Jeg er 23 år, 183 høy og veier 88 kg, trener 4-5 dager i uken.

Jeg pisser en gang i uken og samme dagen jeg pisser, pleier jeg røyke 1g på 3 joints ila kvelden. Da pisser jeg alltid clean 7 dager etter. Forrige helg røyket jeg fredag, lørdag og søndag, og fikk clean på en prøve jeg tok idag med cut-off: 50 ng/ml.

Hva med dere?
Hvor lenge thc kan spores i urin overdrives veldig av politiet. Kjekt for de som må avlevere prøver men allikevel vil røyke hasj. Leverte annenhver uke da jeg var yngre og da sørget jeg bare for å ikke røyke for mange dager i strekk etter prøven. Skeiet ut et par ganger men gikk alltid greit så lenge jeg ikke røyket omtrent en uke før prøve.

Min overbevisning er at 2 mnd bare er piss. Kanskje det stemmer hvis du er smellfeit og røyker dagen lang, men for vanlige folk tar det nok ikke veldig mange dager fra du røyker joint til det ikke kan spores i urinen din lenger. Jeg tipper at hvis du røyker hver dag så kan det spores et par-tre uker kanskje, og hvis du bare røyker en gang iblant så er du sannsynligvis clean etter 3-4 dager.


Kjipt å teste positivt så anbefaler alle å la det gå _minst_ en uke uten smoke før urinprøve, helst lenger.
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Oslomann(26) Vis innlegg
Hvor lenge thc kan spores i urin overdrives veldig av politiet. Kjekt for de som må avlevere prøver men allikevel vil røyke hasj. Leverte annenhver uke da jeg var yngre og da sørget jeg bare for å ikke røyke for mange dager i strekk etter prøven. Skeiet ut et par ganger men gikk alltid greit så lenge jeg ikke røyket omtrent en uke før prøve.

Min overbevisning er at 2 mnd bare er piss. Kanskje det stemmer hvis du er smellfeit og røyker dagen lang, men for vanlige folk tar det nok ikke veldig mange dager fra du røyker joint til det ikke kan spores i urinen din lenger. Jeg tipper at hvis du røyker hver dag så kan det spores et par-tre uker kanskje, og hvis du bare røyker en gang iblant så er du sannsynligvis clean etter 3-4 dager.


Kjipt å teste positivt så anbefaler alle å la det gå _minst_ en uke uten smoke før urinprøve, helst lenger.
Vis hele sitatet...
2 mnd er sikkert piss for deg som ikke har opplevd det selv, men det finnes nok av folk der ute som har testa positivt både 2 og 3 måneder etter siste joint, både skinny og feite.
Det er ikke politiet som undersøker prøvene, det er labratorier som vet og har utstyr som vet nøyaktig hvor mye du har av diverse stoffer i kropppen, disse har ekstremt lang erfaring med hvor lenge ting sitter i, så det er på ingen måte overdrivelse.

Noen er "heldigere" enn andre å har en høyere forbrenning og metabolisme som spiller en stor rolle for hvor fort THC forsvinner fra kroppen, samt at det er en del andre faktorer som kommer inn i bildet.
Men det finnes i bunn og grunn ikke noe fasitsvar på hvor fort det går ut av kroppen fordi alle er forskjellige.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Oslomann(26) Vis innlegg
Hvor lenge thc kan spores i urin overdrives veldig av politiet. Kjekt for de som må avlevere prøver men allikevel vil røyke hasj. Leverte annenhver uke da jeg var yngre og da sørget jeg bare for å ikke røyke for mange dager i strekk etter prøven. Skeiet ut et par ganger men gikk alltid greit så lenge jeg ikke røyket omtrent en uke før prøve.

Min overbevisning er at 2 mnd bare er piss. Kanskje det stemmer hvis du er smellfeit og røyker dagen lang, men for vanlige folk tar det nok ikke veldig mange dager fra du røyker joint til det ikke kan spores i urinen din lenger. Jeg tipper at hvis du røyker hver dag så kan det spores et par-tre uker kanskje, og hvis du bare røyker en gang iblant så er du sannsynligvis clean etter 3-4 dager.


Kjipt å teste positivt så anbefaler alle å la det gå _minst_ en uke uten smoke før urinprøve, helst lenger.
Vis hele sitatet...
Husker jeg var 19år, 65kg, 180cm høy med syk forbrenning.
Satt forsatt igjen over 2mnder.

Kanskje greit å bare holde kjeft når du ikke veit hva du snakker om
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har testet positivt etter 2mnd +
Hadde røykt bortimot daglig over lang tid. Mange år.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Husker jeg var 19år, 65kg, 180cm høy med syk forbrenning.
Satt forsatt igjen over 2mnder.

Kanskje greit å bare holde kjeft når du ikke veit hva du snakker om
Vis hele sitatet...
Hvor ofte røyka du da?
Og til deres forskrekkelse så vil jeg 100% ærlig si at jeg har testa 4 mnd positivt. Da trente jeg nesten hver dag i tilleg, og jeg er ikke lubben en gang. Husker det var veldig irriterende å aldri få bli clean. Det kommer endel faktorer som spiller inn her. Jeg røyka hver dag i flere år i strekk. Er det labtest, mørk morgen urin så kan det spores ganske langt bak tilbake ja. En hurtigtast kan du la vær å røyke en ukes tid og drikke mye vann så klarer du å lure den. Andre ikke.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Hvor ofte røyka du da?
Vis hele sitatet...
Every day

Slapp ut av varetekt etter rundt 2,5-3mnder forsatt positiv.
Så det med høy forbrenning kan jeg ikke si jeg tror 100% på, da jeg jeg fra liten har hatt en helt syk forbrenning.

Kan selvfølgelig ta helt feil, samtidig stemmer det ikke for meg
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Every day

Slapp ut av varetekt etter rundt 2,5-3mnder forsatt positiv.
Så det med høy forbrenning kan jeg ikke si jeg tror 100% på, da jeg jeg fra liten har hatt en helt syk forbrenning.

Kan selvfølgelig ta helt feil, samtidig stemmer det ikke for meg
Vis hele sitatet...
Hvor lenge røyka du hver dag? Det er jo ganske relevant for hvor lenge det sitter i. Røyka 1 gang og pissa rent etter 10 dager, men ved jevnlig bruk sitter det i endel lengre.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Hvor lenge røyka du hver dag? Det er jo ganske relevant for hvor lenge det sitter i. Røyka 1 gang og pissa rent etter 10 dager, men ved jevnlig bruk sitter det i endel lengre.
Vis hele sitatet...
Rundt 1 år tenker jeg. Begynner å bli noen år siden så er ikke helt sikker, men heller i underkant av 1 år en over
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Hvor lenge røyka du hver dag? Det er jo ganske relevant for hvor lenge det sitter i. Røyka 1 gang og pissa rent etter 10 dager, men ved jevnlig bruk sitter det i endel lengre.
Vis hele sitatet...
Rundt 1 år.
Begynner å bli noen år siden.
Heller i underkant av 1år en over
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Røyka hver dag i 5+ år og veide på det tidspunktet 100 kg med en høyde på 177cm. Gikk i overkant av tre måneder før det var ute. I månedene før jeg måtte ta prøve, så røyket jeg kanskje 3-5g med homegrown daglig.