Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1657
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Litt kort spørsmål, men jeg lurer på om noen av dere merker at dere blir påvirket av å lese om rus? La oss si at du er glad i makka, så går du inn her og leser og leser mer om makka - lar du deg påvirke? Lar er vel feil ord, merker du ikke cravings? Har selv tatt pauser for å slippe det trykket, men nå etter en stund merker jeg ikke crave, holder meg bare unna emner som handler om rus.
R.i.p 23.04.2021
Nei
Nei, absolutt ikke.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Kun Research Chemicals delen
I følge modsa på freak er det vel snarere rusbruken min som påvirker forumet, ikke omvendt!
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Interessant, er det verdt en tanke å gjøre det slik at en kan ''velge ut'' enkelte kategorier? Slik som de gjør på KG?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Interessant, er det verdt en tanke å gjøre det slik at en kan ''velge ut'' enkelte kategorier? Slik som de gjør på KG?
Vis hele sitatet...
Er (eller var) allerede mulig å skjule rusdelen helt, sånn om problemet ligger der.
Sist endret av Flaffersen; 8. mars 2021 kl. 20:20.
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
''Foreløpig gjelder dette bare for forsiden.''
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
''Foreløpig gjelder dette bare for forsiden.''
Vis hele sitatet...
Aah, ja det gir mening.
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis jeg får cravings kan jeg sitte å lese i timesvis om det, så går det over. Vil si det har nedsatt inntaket mitt lol
Nei, men skjønner det hvis det er tilfelle for deg. Da er det bedre å slutte å lese på den delen av forumet
Ja, men på en bra måte tho. Men savner det litt mer etter historier om det, men føler mindre bruk for rus etter tips og advarsler og skrekkhistorier her.
Nå er jeg ikke avhengig av noen tunge rusmidler, så jeg vet ikke om tråder om speed eller heroin kan fungere som triggere for de som er det. Men jeg vet ihvertfall at jeg kan takke freakforum for at jeg har lært meg å identifisere, dosere og innta substanser som LSD, MDMA og cannabis på en trygg og ansvarlig måte de gangene jeg ønsket å teste dem ut for første gang. Ikke minst, har jeg lært at stoffer som heroin, ghb, benzodiazepiner o.l. er ting jeg rett og slett skal takke kategorisk nei til hvis jeg får tilbud om det.

Freakforum har ihvertfall påvirket rusbruken min, og det er jeg veldig glad for. For jeg vet at jeg hadde testet ut disse førstnevnte stoffene uansett om jeg visste om freakforum eller ikke.
Sist endret av Juicekongen; 9. mars 2021 kl. 00:26.
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg føler motsatt etter å ha lest tråder her.Virker som det stukes over en lav sko,ikke helt min kopp med te.
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg blir motivert av å lese skikkelige stuke, narkis og fuckups tråder. Motivert til å ikke miste kontrollen og holde meg unna rus som egentlig gjør deg til et monster. Det er triggende å lese om rusbruk, men er mangen verdifulle lekser å lære her.
BRAND ∞ STRONG
For 12-13 år siden når Research Chemicals vokste frem som en greie
og før posten fikk kastet seg rundt å strammet inn rutinene sine, så brukte jeg
den delen av forumet for tips/info. Mest for diverse Amfetamin etterligninger.

Jeg ville nok gjort det uansett. Tror ikke forumet økte forbruket mitt, men gjorde
vel muligens at jeg tok "riktigere" valg, hvis det er mulig å si det om Research Chemicals i det hele tatt.
Nei, det har ikke påvirket noe, det det har bidratt til er at jeg har lært å ta info med en knippe salt, men jeg har fått mange spørsmål fra folk som spør om sikkerhet, og det er ikke alt jeg kan svare på. Da har jeg henvendt meg her. Spørsmål som "kan man blande cola og mdma?" Det lærte jeg her at bør ungåes om mulig. Kommer det svar med utelukkende "kjør på" så forblir jeg avventende til flere kommer på banen med enten bekreftende svar på de første eller at mer restriktive meninger kommer før jeg tar infoen videre.
Sist endret av Mokkasinen; 9. mars 2021 kl. 10:11.
Jeg ruser meg mindre og liker å lese om andres opplevelser .