Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1282
Ved å legge cola på en kniv og brenne under, så kan jeg innhalere røyken. Men er det som ligger igjen brukanes til no, eller er det bare avfall?
Nei. Ubrukelig. Og såvidt jeg har forstått, er det ingen rus i røyken fra vanlig kokain heller. Den må ha blitt gjort om til crack på et eller annet vis. Bruk google.
Sist endret av Splooge999; 13. februar 2021 kl. 03:53.
Er det freebase cola du har da eller? Fordi å røyke vanlig "coke" funker ikke særlig bra Men tvilsomt dette kan brukes til noe mere, ville bare sniffet resten du har igjen istedet for å sløse det
Anonym bruker
"Fregnete Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk en del cola her om dagen og selger sa den kunne røykes, sniffes eller injiseres (Det vil vel kanskje si at det er freebase?)
Hva er egentlig forskjellen på freebase og ikke freebase?
Lukter lite, men smeller som faen og trenger ikke store linjer heller.. 15-20mg er mer enn nok for minst 1 time.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fikk en del cola her om dagen og selger sa den kunne røykes, sniffes eller injiseres (Det vil vel kanskje si at det er freebase?)
Hva er egentlig forskjellen på freebase og ikke freebase?
Lukter lite, men smeller som faen og trenger ikke store linjer heller.. 15-20mg er mer enn nok for minst 1 time.
Vis hele sitatet...
Jeg vil ikke tro det er freebase. Freebase er ikke vannløselig og snorte freebase er nok ganske bortkastet i forhold til hcl form. Og om det ikke er løselig i vann så kan jeg ikke tenke meg at det kan skytes, ihvertfall ikke med bare vann. Kokain og freebase er samme stoff bare i forskjellig form. Det man kaller kokain er i salt form (kokain hcl) som gjør det vannløselig, men blir ødelagt av varme. Freebase/crack er kokain i fri form som tåler varme, noe som gjør det røykelig, men løses ikke opp i vann, noe som gjør det lite attraktivt å snorte (om det har effekt i nesa i det heletatt).

Du kan jo prøve å putte litt i vann da å se om det løser seg opp eller ikke. Det jeg tror er at du har fått vanlig kokain, men dealer sier du kan gjøre alt mulig med den for at det skal høres mer attraktivt ut eller mer "spesielt"

Du kan forresten røyke vanlig kokain også. Det er bortkasta som faen, men det gir en svak effekt.
Sist endret av Alge; 13. februar 2021 kl. 05:41.
Anonym bruker
"Klein Isbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Røyk det på sølvfolie med sølvfoliesugerør. Akkurat som smexxxisene gjør
Anonym bruker
"Fregnete Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Alge Vis innlegg
Jeg vil ikke tro det er freebase. Freebase er ikke vannløselig og snorte freebase er nok ganske bortkastet i forhold til hcl form.
Vis hele sitatet...
Takk for svar, ja det er nok mest sannsynlig "vanlig" coke da.
Begynner fort å hoste om jeg tar en litt for stor linje, men føles ut som noe av det bedre jeg har testa ut i år.
Bare omdann kokainen til freebase. Det tar Max 2 minutter. Les på google og prøv deg frem.