Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2406
Hei!

Hvordan synes dere det er best å ta MDMA?
Jeg tenkte å droppe det med longpapes(tynnere enn vanlig rizzla) , er dette en god idé?

Takk på forhånd.
Dropp det i et sigarettpapir. Har du ikke dette kan du fint bruke dopapir eller hva enn du har tilgjengelig uten at det er noe problem. Jeg har også hatt gode erfaringer med å ha droppen i et glass appelsinjuice og røre rundt.
spiller ingen rolle hva slags papir du bruker. Sålenge du ikke dropper det i en kondom elns så vil magesyren løse det opp .
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har ikke noen grunn men jeg foretrekker å ta det rett fra fingern til tunga og skylle ned med bringebærsaft. Hverfall noe søtt for det smaker kjemisk æsj.

Alle gangene jeg har droppa i papir så har oppturen kicka på en mye mer ubehagelig måte.
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
knus det opp, sniff halvparten i hvert nesebor <3
Dropp det i papir, samme om det er rizzla, ocb, elements eller whatever, magesyre er ganske så sterkt og løser opp papiret fort.
Pakk det inn, putt den i munnen og svelg med noe drikke også er det bare å vente.

Av egen erfaring ville jeg ikke snortet det, ved mindre du har lyst til å stå å spy av drips eller brekke deg fordi du har drittsmak i halsen i en evighet, men er jo selvfølgelig noen som foretrekker og snorte det også.
Pakket inn 0.2 i rizzla en gang og puttet opp i rumpen på damen hun sa det var digg, men jeg liker svelging pga kicken. Men mange måter, røyking, sniffing, plugging, injisering, og svelging har kun testet svelging og sniffing.
Sist endret av vet_ikke_jeg; 14. februar 2021 kl. 03:08.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg pleier å knuse opp molly’en. 0.1-0.3 avhengig av hva jeg ønsker. Så blander jeg dette med en liten skje Melange. Denne former jeg som et egg og legger litt i fryseren så den blir litt fastere. Så går denne opp i anus/vagina. Herregud for en god rus det gir
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor droppe når du kan legge dete på tunga, ta litt vann i kjeften og så svelge?
Anonym bruker
"Vanskelig Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor droppe når du kan legge dete på tunga, ta litt vann i kjeften og så svelge?
Vis hele sitatet...
Fordi det smaker jævlig, synes du Emma smaker godt så er det ikke Emma eller så er du ikke menneske.
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fordi det smaker jævlig, synes du Emma smaker godt så er det ikke Emma eller så er du ikke menneske.
Vis hele sitatet...
Den smaksopplevelsen varer i 4 sekunder.
Anonym bruker
"Vanskelig Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Den smaksopplevelsen varer i 4 sekunder.
Vis hele sitatet...
De 4 sekundene er mer en nok til at man kan brekke seg og spy og vipps så var det hele bortkasta.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
De 4 sekundene er mer en nok til at man kan brekke seg og spy og vipps så var det hele bortkasta.
Vis hele sitatet...
Heldigvis er det flere inntaksmetoder..

Det er ikke alle som spyr av litt vond smak.
Sist endret av Superspurv; 15. februar 2021 kl. 14:41.
Anonym bruker
"Vanskelig Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Heldigvis er det flere inntaksmetoder..

Det er ikke alle som spyr av litt vond smak.
Vis hele sitatet...
Nettopp derfor folk gjerne tar det i droppere eller kapsler, så de slipper den utrolig fæle smaken.
Neida, det er ikke alle som spyr av litt vond smak, men ville ikke sagt at emma er "litt" vond smak, det smaker mer horribelt, forferdelig bittert og kjemisk.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nettopp derfor folk gjerne tar det i droppere eller kapsler, så de slipper den utrolig fæle smaken.
Neida, det er ikke alle som spyr av litt vond smak, men ville ikke sagt at emma er "litt" vond smak, det smaker mer horribelt, forferdelig bittert og kjemisk.
Vis hele sitatet...

Da kjører du på med pepper i noen år først så merker du ikke den Smaken i det hele tatt
Sist endret av 420master; 15. februar 2021 kl. 16:39.
Anonym bruker
"Vanskelig Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av 420master Vis innlegg
Da kjører du på med pepper i noen år først så merker du ikke den Smaken i det hele tatt
Vis hele sitatet...
Ja, kjempelurt
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, kjempelurt
Vis hele sitatet...
Jeg kan ærlig innrømme at mdma er topp 3 værste smakene jeg har smakt, men jeg forbinder det med noe fantastisk, så jeg har aldri vært i nærheten av å spydd av det. Men jeg har også venner som spyr hver samtelig gang de dropper det.

Trådstarter fikk et tips. Han er velkommen til å prøve ta erfaring av inntaksmetoden. Takk for meg. (: