Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2576
Begynner å gå litt lei DNB og ser etter en ny bank.
Fordelen med DNB nå er at jeg har det hvite kortet altså ung-programmet deres og betaler veldig lite, men ønsker å bytte til en bank som tilbyr Applepay.

Har lite krav egentlig men god (!!) mobilapp, enkel nettbank og lave gebyrer/avgifter og Applepay er et stort pluss. Og det skal være mulig å få hjelp om jeg skulle trenge det

Noen som har en anbefaling?
Sbanken. Ingen gebyrer på kortbruk eller regningsbetaling, bra nettbank og enkel app. Er veldig fornøyd med de etter jeg byttet fra gjensidige for 5 år siden.
Sbanken er kun på nett da, du kan ikke dra å ta ut penger hvis du har mistet lommeboken din feks.
Sbanken. Byttet til dem selv av samme grunner som deg.

Disse støtter Apple Pay (Norge)

American Express
Bank of America
BRAbank
Curve
Danske Bank
Entercard
Fana Sparebank
Handelsbanken
iCard
Komplett Bank
Monese
N26
Nordea
OBOS
Paysera
Revolut
Santander Consumer Finance
SAS
Sbanken
SSF
ST1
Storebrand
TransferWise
Zen.com
Sist endret av guttakrutt!; 10. februar 2021 kl. 17:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Munin369 Vis innlegg
Sbanken er kun på nett da, du kan ikke dra å ta ut penger hvis du har mistet lommeboken din feks.
Vis hele sitatet...
Sbanken tilbyr både nødkort og nødkontanter skulle du være så uheldig å miste lommeboken din. Og det koster ingenting ekstra.
Bea
Big Bad Wolf
Bea's Avatar
Samme situasjon som deg, beholdt DNB men ordna et kredittkort hos SBanken som jeg bruker til Apple Pay