Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1559
Sitter igjen alene en dag igjen, men håper alle dere folkens i norges land (og kanskje andre steder) har et fantastisk godt nyttår . Jeg personlig håper at jeg treffer flere folk så jeg slipper å være ensom igjen, hva er det dere håper på?
Godt nyttår til deg også. Samme situasjon her, men jeg er veldig glad i oasen jeg har bygd meg bak disse veggene. En tid for refleksjon, avslapning og esoteriske vibber. Tilfreds med andre ord.
Jeg startet dette året med ganske store forhåpninger, men siden har det gått nedover. Jeg er relativt ny på freak, men dere virker alle som en skikkelig trivelig gjeng med masse god kunnskap. Skål da folkens! For et godt nyttår
Greit å legge drittåret 2020 bak seg.

Jeg ønsker dere alle et nytt og mye bedre år i 2021. Ta vare på dere selv og de rundt dere.
R.i.p 23.04.2021
Godt nyttår!
Sitat av Tarm Vis innlegg
Godt nyttår!
Vis hele sitatet...
Godt nyttår til deg! Jeg håper 2021 blir et fantastisk bra år for alle oss
Godt nytt år Bismarck
Sist endret av Mr.Gold; 1. januar 2021 kl. 01:28. Grunn: Skrivefeil
Sitat av Mr.Gold Vis innlegg
Godt nytt år Bismarck
Vis hele sitatet...
Jeg ønsker deg et godt nyttår også, jeg tror det går mot lysere tider i år
Det går opp og ned, det er helt sikkert! Vi satser på et bedre 2021. Om du skulle være i samme situasjon neste år er du herved invitert på nyttårs middag hos meg!
Sitat av Mr.Gold Vis innlegg
Det går opp og ned, det er helt sikkert! Vi satser på et bedre 2021. Om du skulle være i samme situasjon neste år er du herved invitert på nyttårs middag hos meg!
Vis hele sitatet...
Det gleder meg stort! I år skal jeg bli kjent med flere folk, og jeg skal ikke sitte alene når julaften og nyttår kommer. I det sist året har jeg jobbet med å gjøre meg selv til en bedre person og jeg har følt på noen oppturer og en stor nedtur på enden av året. Jeg lurer på hvor 2021 vil ta meg, kanskje jeg er samme plassen nete år? Uansett så har jeg håpet oppe, nytt år, nye muligheter.
That is the spirit.. mange av oss har perioder i livet hvor vi er ensomme, men plutselig snur det , om du prøver vil du lykkes det er det ingen tvil om!
Sitat av Bismarck Vis innlegg
Det gleder meg stort! I år skal jeg bli kjent med flere folk, og jeg skal ikke sitte alene når julaften og nyttår kommer. I det sist året har jeg jobbet med å gjøre meg selv til en bedre person og jeg har følt på noen oppturer og en stor nedtur på enden av året. Jeg lurer på hvor 2021 vil ta meg, kanskje jeg er samme plassen nete år? Uansett så har jeg håpet oppe, nytt år, nye muligheter.
Vis hele sitatet...
Gode og konstruktive mål, deler den filosofien med deg. Får se hva tiden bringer men jeg både forventer og håper på mye bra!
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Gode og konstruktive mål, deler den filosofien med deg. Får se hva tiden bringer men jeg både forventer og håper på mye bra!
Vis hele sitatet...
Jeg tror tiden fremmover har masse godt for alle oss selv om noen ikke ser det sånn akkurat nå, 2020 har jo vært en vanskelig tid for mange med tanke på ensomhet. Så om noen sitter alene i dag igjen, så er jeg med dere og tenker på dere.
Sitat av Bismarck Vis innlegg
håpet oppe, nytt år, nye muligheter.
Vis hele sitatet...
Så sant som det er sagt!

Godt nytt år til alle på forumet, skål for fremtiden!
R.i.p 23.04.2021
Sitat av Bismarck Vis innlegg
Godt nyttår til deg! Jeg håper 2021 blir et fantastisk bra år for alle oss
Vis hele sitatet...
Det håper jeg også, ny fresh start for oss alle.2020 var kjempe kaotisk både her og der. Tar imot 2021 med åpne arner
Takk for det. Har et håp om at leiligheten ikke skal gå til helvete, men mtp hvordan skredet i Gjerdrum utvikler seg så har jeg mine tvil om det.
Skål for fremtiden. Satser på at vi kan få en normal sommer 2021
Godt nytt år!

Jeg håper at kroppen min blir bra igjen etter en ryggoperasjon. Det går veldig sakte med både opp- og nedturer.

Ellers håper jeg at dette året blir litt mer «vanlig» enn det forrige. 2020 var nok ekstra ille for de som er litt ensomme fra før.

Håper dere alle når målene deres!
Godt nyttår! Får håpe dette året blir bedre enn karonaåret.
Sist endret av punsjline; 1. januar 2021 kl. 13:48.
Godt nytt år, jeg elsker dere nesten alle, Ok alle da til og med deg Vidarlo.
La oss håpe at dette året blir bedre, jeg vasker og spriter gjerne bare jeg får være litt mer sosial.
Klem fra Betty
Godt nytt år. Jeg skal spare penger, og begynne å ta meg sammen.