Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1608
Anonym bruker
"Tolerant Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, har nylig blitt veldig fan av mdma, syre og sopp. Syren mikrodoserer jeg ihvertfall en gang i uka nå, de to andre sparer jeg til spesielle stunder (minst 3mnd)

Har vel merka at de dagene jeg mikrodoserer er litt ekstra, og lurer på hvilke rusmidler som kan være positivt bidragende uten at det merkes av andre på byen? MDMA har jeg forstått ikke er en en god ide pga større pupiller. Evt andre som har erfaringer her?

Har ikke planer om å putte cola eller speed i meg, men 2cb er vel kanskje en god kandidat?

Setter pris på andre folks erfaringer her Som pekepinn er beg mer glad i å bli "stimulert" enn å bli "dopet ned". Hadde nok bare tatt én øl eller to for å blende inn.
En liten dose MDMA, eller 2CB passer nok best til settingen du beskriver, begge er stimulerende også.
Problemet blir at både sentralstimulerende og psykadelika utvider pupillene, så om det er et stort problem er jeg tom for ideer.
Sist endret av Passiv; 7. desember 2020 kl. 09:46.
Å crossfade fungerer fjell for meg, men jeg anbefaler sativa da man heller oppfører seg brisen enn slapp og uoppmerksom som man kan bli av indica. Det er slik det er for meg.
Anonym bruker
"Tolerant Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Passiv Vis innlegg
En liten dose MDMA, eller 2CB passer nok best til settingen du beskriver, begge er stimulerende også.
Problemet blir at både sentralstimulerende og psykadelika utvider pupillene, så om det er et stort problem er jeg tom for ideer.
Vis hele sitatet...
Gjelder dette i små doser også? Når jeg har mikrodosert syre har jeg helt normale pupiller.

Mulig jeg bare går for 15-20 ug syre, er egt en perfekt tilstand
Lita stripe pepper funker fjell. Ingen som merker noe, pupillene blir ikke noe større og formen blir kontrollerbar og føler seg mere edru.
Min erfaring vell å merke.
Hvis psykedelika er uaktuelt pga pupiller og stimulanter er uaktuelt pga. moral så er du stuck med alkoholen. Selv liker jeg effekten jeg kan få av 5-10 fleinsopp med alkohol, ekstra positiv, lattermild og sosial. Amfetamin gjør at jeg blir litt over andres vibber og blir slitsom ved mindre jeg bruker all energien min på å tøyle meg selv. Kokain er gull, men helsemessig dårlig og dyrt. Min løsning har bare vært å drikke et par pils og akseptere at ikke alt kan perfeksjoneres!
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Lita stripe pepper funker fjell. Ingen som merker noe, pupillene blir ikke noe større og formen blir kontrollerbar og føler seg mere edru.
Min erfaring vell å merke.
Vis hele sitatet...
This^

Sånn dagene mine ser ut nå. Helt om dagen slått ut om natten haha. Så lenge man tar lite nok til å ikke snakke hull i hodet på folk og får i seg mat og søvn samt store deler med saft igjennom dagen fungerer det kjempe bra
Aldri prøvd 2cb i noen mindre doser enn at jeg får ganske heftige synshalliser. Hadde nok klart å holde maska om jeg måtte, men kan ikke se for meg at det hadde vært noe kult å dra på lønningspils med jobben og late som ikke alle har tryner som morpher med mønstre og forskjellig antall øyne. Utenom intense visuals og ganske drøy kvalme under come-up har jeg ikke opplevd noen særlig effekt på «formen». Altså ingen eufori eller økt interesse for ting.

Jeh hadde gått for et par cheeky nøkler med coke på lønningspilsen og så heller møtt boysa og sniffet resten av halvgrammern/grammet mitt med dem. Anbefaler å ikke gjøre dette ofte, men jeg syns det er digg en gang iblant.

Hvis dette er helt uaktuelt hadde jeg gått for en bitteliten dropper med mdma. 40mg ellerno. Hvis du absolutt må ta noe og det ikke er blow haha.