Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 2410
Enkelt spørsmål, noen som vet eller? Hadde vært interessant å vite
Om du er i god tro at det er ekte tipper jeg du blir tatt for det.
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Om du er i god tro at det er ekte tipper jeg du blir tatt for det.
Vis hele sitatet...
Åssen skal de bevise det hvis man planlegger å påstå det er falskt fra første sekund? «Han sa det var falskt»
Blir ikke dette litt som å skyte en med kruttpistol?

Hvordan skal politiet ta deg for å ha kjøpt et gram med mel?
Du får garantert oppmerksomheten dems, men om du kan bli straffet får en zip lock pose med kreatin eller mel tviler eg sterkt på.

Vist eg var deg, ville eg heller bekymra meg om hvilken straff de som kjøper den falske narkotikaen vil gi deg.
Sist endret av Kuami; 6. desember 2020 kl. 20:52. Grunn: Skrivefeil
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Blir ikke dette litt som å skyte en med kruttpistol?

Hvordan skal politiet ta deg for å ha kjøpt et gram med mel?
Vis hele sitatet...
Godt poeng! Greia er at jeg har en kompis som nylig kjøpte noe han trodde skulle være ekte godsaker, men så viste det seg at han bare fikk tyggis og mel, ganske komisk. Men greia er at det var noen som observerte dette, og det har nå blitt anmeldt. Kompisen min er nå sykt stresset og redd for å bli tatt, men det han kjøpte var jo ikke ekte vare engang? Har sagt flere ganger til han at det ikke kommer til å skje noe, og at saken mest sannsynlig blir henlagt. Hva tenker dere?
Sitat av 420master Vis innlegg
Åssen skal de bevise det hvis man planlegger å påstå det er falskt fra første sekund? «Han sa det var falskt»
Vis hele sitatet...
Du kan jo prøve å se, kanskje det funker kanskje ikke.
Sitat av StianSkyttern26 Vis innlegg
Godt poeng! Greia er at jeg har en kompis som nylig kjøpte noe han trodde skulle være ekte godsaker, men så viste det seg at han bare fikk tyggis og mel, ganske komisk. Men greia er at det var noen som observerte dette, og det har nå blitt anmeldt. Kompisen min er nå sykt stresset og redd for å bli tatt, men det han kjøpte var jo ikke ekte vare engang? Har sagt flere ganger til han at det ikke kommer til å skje noe, og at saken mest sannsynlig blir henlagt. Hva tenker dere?
Vis hele sitatet...
Har denne ''noen'' på noen måte en mulighet for å finne ut hva vedkommende heter? Hvordan anmelder du noen du ikke kjenner?
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Har denne ''noen'' på noen måte en mulighet for å finne ut hva vedkommende heter? Hvordan anmelder du noen du ikke kjenner?
Vis hele sitatet...
Hei. Var kanskje litt dårlig formulert av meg, beklager. Det som skjedde var at det ble sett på overvåkningskamera og personene ble identifisert, og en anmeldelse var resultatet. Skikkelig uflaks.
Sitat av StianSkyttern26 Vis innlegg
Godt poeng! Greia er at jeg har en kompis som nylig kjøpte noe han trodde skulle være ekte godsaker, men så viste det seg at han bare fikk tyggis og mel, ganske komisk. Men greia er at det var noen som observerte dette, og det har nå blitt anmeldt. Kompisen min er nå sykt stresset og redd for å bli tatt, men det han kjøpte var jo ikke ekte vare engang? Har sagt flere ganger til han at det ikke kommer til å skje noe, og at saken mest sannsynlig blir henlagt. Hva tenker dere?
Vis hele sitatet...
Hvis saken har blitt anmeldt og politiet skal etterforske så kan man jo kanskje belage seg på razzia, hvem vet? Om man ikke har noe hjemme som er ulovlig så er det ikke mye politiet for gjort.

Men som noe andre her sa, hvem har anmeldt kompisen? Og hvor mye falskt dop snakker vi om?
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Hvis saken har blitt anmeldt og politiet skal etterforske så kan man jo kanskje belage seg på razzia, hvem vet? Om man ikke har noe hjemme som er ulovlig så er det ikke mye politiet for gjort.

Men som noe andre her sa, hvem har anmeldt kompisen? Og hvor mye falskt dop snakker vi om?
Vis hele sitatet...
Så mye vet jeg ikke om saken. Regner med at det var selskapet som overvåket stedet muligens. Var vel snakk om to gram med snø.
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det høres ut som en sak som ikke vil bli etterforska med mindre det dreier seg om store mengder. Er det kameraeieren som har identifisert kompisen din, og deretter anmeldt, eller har kameraeieren anmeldt og politiet etterforsket og identifisert?
Hvis det er det siste som har skjedd kan han kanskje forberede seg på razzia men finner de ikke noe der så er ikke overvåkning av overlevering av ukjent stoff som kan være falskt, nok til å få noen dømt.
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Kuami Vis innlegg
Vist eg var deg, ville eg heller bekymra meg om hvilken straff de som kjøper den falske narkotikaen vil gi deg.
Vis hele sitatet...
Hva mener du?
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva mener du?
Vis hele sitatet...
glem det, leste feil
Sitat av StianSkyttern26 Vis innlegg
Hei. Var kanskje litt dårlig formulert av meg, beklager. Det som skjedde var at det ble sett på overvåkningskamera og personene ble identifisert, og en anmeldelse var resultatet. Skikkelig uflaks.
Vis hele sitatet...
aiaiai, den var skikkelig kjip. Håper du oppdaterer oss underveis, for her er jeg faktisk spent på resultatet selv.

Sitat av StianSkyttern26 Vis innlegg
Så mye vet jeg ikke om saken. Regner med at det var selskapet som overvåket stedet muligens. Var vel snakk om to gram med snø.
Vis hele sitatet...
Med snø? Er jeg ikke up-to-the-lingo eller mener du at han faktisk fikk snø istedenfor det han skulle ha?
Sist endret av Jokke; 6. desember 2020 kl. 22:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
aiaiai, den var skikkelig kjip. Håper du oppdaterer oss underveis, for her er jeg faktisk spent på resultatet selv.



Med snø? Er jeg ikke up-to-the-lingo eller mener du at han faktisk fikk snø istedenfor det han skulle ha?
Vis hele sitatet...
Han fikk tyggis og mel når han egentlig skulle få snø, med andre ord kokain
Sitat av Sargasm Vis innlegg
Han fikk tyggis og mel når han egentlig skulle få snø, med andre ord kokain
Vis hele sitatet...
Takk for at du oppklarte den, men tyggis og mel? Jeg har sett mye rart i mitt liv, men aldri kokain som minner om tyggis og mel.
Sist endret av Jokke; 6. desember 2020 kl. 22:50.
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Takk for at du oppklarte den, men tyggis og mel? Jeg har sett mye rart i mitt liv, men aldri kokain som minner om tyggis og mel.
Vis hele sitatet...
Nei, sliter litt med den selv, men må jo være noe ala å få det til å se ut som rocks lagd av pulver. Må innrømme at jeg ikke helt klarer å forestille meg hvordan man skal få prosjektet til å se troverdig ut, selv for et utrent øye
Sitat av Sargasm Vis innlegg
Nei, sliter litt med den selv, men må jo være noe ala å få det til å se ut som rocks lagd av pulver. Må innrømme at jeg ikke helt klarer å forestille meg hvordan man skal få prosjektet til å se troverdig ut, selv for et utrent øye
Vis hele sitatet...
Amen. Du må jo mykne opp den her tyggisen ved å tygge på den, og melet vil jo da igjen størkne det her rotet. Hva er det her for no TS? Jeg lurer også på hvordan det her kjentes ut når vedkommende tok på den posen?

Har han noen gang rørt 'snø'?
Blir du tatt av politiet under en handel, har det ingenting å si om det er falsk eller ekte dop. Straff blir det uansett. Handel i god tro på ekte vare, frikjenner deg ikke om det bare er potetmel.
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er straffbart. Du kan bli dømt for «forsøk på erverv av narkotika». De må da kunne bevise at du trodde det var narkotika. Straffen for forsøk blir litt lavere enn om det faktisk var narkotika.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er straffbart. Du kan bli dømt for «forsøk på erverv av narkotika». De må da kunne bevise at du trodde det var narkotika. Straffen for forsøk blir litt lavere enn om det faktisk var narkotika.
Vis hele sitatet...
Samme gjelder for dem som selger "falsk" narkotika også.

Mannen skrapte murpuss av husveggene og solgte det som heroin til narkomane i Oslo. Nå er 28-åringen tiltalt for bedrageri.
Vis hele sitatet...