Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1419
Hva merker du når du tar det?
Bruker selv 2-3mg hver natt (de man får kjøpt på apoteket), prøvde fra noe helsekost butikk de funket ikke mye. Kjenner at føttene blir tunge (ala å drikke mye Cosylan), kroppen blir slapp og vil generelt sove. Men når jeg kombinerer BioMelationin og alkohol så sover jeg fort som fy. Type at man bare flipper en switch. Har ganske intense drømmer i samme slengen, men det er bare kos når man har en kjedelig og grå tilværelse.

Jamnt over noe som hjelper meg å erstatte alkohol som sovemedisin. Også er det latterlig mye billigere enn alkohol.
Funker de dagene jeg tror jeg kommer til å slite med å sovne, en del mer heftige drømmer, men funker greit til sitt formål en gang iblant
Jeg sovner inn vesentlig inn mye fortere, og får helt VILLE drømmer til det punktet at jeg kan styre drømmen(e) hver natt, noe som har blitt en ting jeg gleder meg til.
Jeg blir ikke direkte trøtt, men blir helt giddalaus så det blir mye enklere å roe seg ned og sovne.

Dette på 1mg.

På 2mg må jeg aktivt kjempe for å ikke sovne, så dette drar sterkt.

Hvor lurt det er å ta dette hver kveld over lengre tid derimot er jeg skeptisk på.
Bruker circadin 2mg (melatonin) hver kveld.. Funker som et ekstra hjelpemiddel for å sovne for meg.. Men må fortsatt ta forhåndsregler som feks ikke mobilbruk 1 time før sengetid, ikke drikke koffein på kvelden osv osv
Samme her, demper lyset før jeg legger meg, unngår kaffe og mobil før jeg legger meg.