Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1887
Hallais, når eg skal ut å røyke pleier eg å gå til en tursti 10 min unna leiligheten, så stå og røyke mens eg ser begge veier på stien. Er cirka 150m til nærmeste hus men det bryr meg ikke, det som bryr meg er om det kommer folk mens eg går der og de ringer politiet og prøver å holde deg igjen, hva gjør man? Bare dytte de vekk å gå? Om de tar bilde av deg men uten j'en? Ja har jævli noia nå😂
Har du inntrykk av at noen kommer til å foreta en sivil arrestasjon av deg?

Tror de fleste som er ute å går i andre ærend enn å være "neighbourhood watch" vil synes det er ubehagelig og snu selv om de skulle merke noe sånt.. ?

Eller har du ett meget slåbart tryne som burde sivilarresteres så kan det tenkes.

Kanskje oppsøke en plass du føler mer roen på? Så du kan kose deg ?

Glemte å skrive at ingen andre enn politi kan holde deg igjen. Folk kan be deg stå i ro men de har ikke lov til å fysisk holde deg igjen.
Sist endret av Hjelm1; 26. juli 2020 kl. 15:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Rinkebysvorska‘n
Ro ned, du bør ikke ha noia for det der. Hvis noen ser deg røyke en joint i skogen så tviler jeg veldig på at de gidder å kaste bort tid og krefter på å ringe politiet eller ta bilder av deg.

Hadde du stått i en skolegård full av unger så er det ikke helt utenkelig.

Jeg har blitt observert i å mekke/røyke ute hundrevis av ganger, aldri noe problem. Nå er jeg fra Oslo da, så det er muligens litt mer liberalt der, kontra en liten bygd ute på landet.
Ingen som bryr seg bortsett fra de som vet hva det er og er cool med det føler jeg, bare å oppføre seg normalt så er det ingen grunn for at noen skulle stoppet deg eller snakke til deg for den grunn..
Og ja som noen andre skriver her, gå et annet sted som er enda stillere så slipper du å tenke
på det
Sitat av Hjelm1 Vis innlegg
Har du inntrykk av at noen kommer til å foreta en sivil arrestasjon av deg?
Vis hele sitatet...
Den Der er fin!! ( Jamført ; en av postene på dette mangfoldige forumet)
Anonym bruker
"Lett Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Første uka jeg bodde i denne leiligheta ble jeg "tatt" på fersk gjerning med joint i handa. Dette var i et familiestrøk, og det var økonomi ansvarlig ved min tidligere sommerjobb(hvor min far jobber) som kom traskende med kjøtern, han spurte bare hva jeg røyka med et smil om munnen, han har forresten 4 unger også. Trukke du skal bekymre deg så mye for at noen ringer politiet på at du røyker deg en joint i skogen, tror ikke folk tørr engang. I frykt for å bli latterliggjort av politiet haha
Slitsomt å røyke mens man må være på vakt. Når man er i en sånn sinnstilstand når man røyker kan man fort røyke på seg mer paranoia også. Enten finn deg et annet sted du føler deg tryggere eller lær deg å gi faen. De fleste andre folk som måtte gå forbi gir faen i deg og det kommer ikke til å skje at noen holder deg fast og ringer politiet! Politiet hadde ikke rykka ut til det uansett

Mekk en tynnere joint og med rulletobakk ikke tobakk fra sigg, så ryker det ikke like mye og du kan bare gå tur som en vanlig person på stien istedet for å stå stille å se rundt deg og skille deg ut fra vanlige turgåere. Evn kjøp deg vape da er du så å si røyksky-fri og avgir mye mindre lukt også
Du bør hvertfall om du skal fortsette å røyke enten finne en måte/tanke-gang der du greier å gi 'mere F'n' om det skulle komme noen forbigående. Som oftest er det ingen som bryr seg, spotter du en familie med barn for eksempel, så blås gjerne ut å kubb J'n med noe spytt på fingrene utav respekt for kidsa. Er ingen som vil finne på å holde deg igjen.

Hvis ikke dette er en holdning du greier å endre på, så må du rett og slett bare finne deg en ny plass å røyke på der du slipper dette stresset, for skjer det vær gang du røyker kan jeg nesten garantere deg at du kommer til å røyke på deg noia, å det er ikke så gøyt å vandre overalt å være paranoid. Pluss det stresset du har der når du røyker ødelegger jo mye av formen går jeg utifra. Lykke til videre! =)
Skjer ikke at noen holder deg igjen eller bryr seg hehe
I værste fall får du et irritert blikk men de fleste har nok med å tenke på seg selv
Slapp helt av.
Klimafiendtlig troll
Fint at du tar såpass hensyn at du går deg en tur da. Tror nok du får lure blikk/smil, at du blir "holdt igjen" mens politi blir tilkalt høres fjernt ut.
Hahah, trådstarter da

Jeg stod ute under de samme omstendighetene og røyket en feit J for noen år siden - på en ganske godt traversert sti rett bak huset jeg bodde i.
Jeg stod der og dampet som et lokomotiv - det var en skummel og mørk høstkveld og weedrøyken utfoldet seg som hele skyer som fylte stien.
Prøver ikke, men jeg har for (u)vane av å se ganske skummel ut til tider attpåtil - følte meg litt skummel denne kvelden faktisk.
Jaggu kom det ei dame gående på stien i mens jeg stod å røyket - Jeg har aldri sett et kvinnemenneske se mer redd ut i hele mitt liv - hun hastet seg forbi, unngikk konsekvent øyekontakt og når hun omsider gikk rett gjennom og kjente lukta av den store røykskyen som lå i bakkholdangrep og ventet på offeret sitt begynte hun jammen meg å fuckings løpe!
Røyket ferdig, og stod igjen litt på stien bare for å være mer skummel - så aldri noen purk.

Tror du kan konkludere med at det er du som er skummel og sjefen på stien din og at det du risikerer mest dersom du fortsetter er at en eller annen like skummel type spør om å få et trekk.
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
Jeg var litt som TS når jeg var yngre. hadde alltid veldig noia når jeg røyket og det dro livskvaliteten min betraktelig ned. nå tar jeg heller litt stolthet i å bli busta nå som jeg har blitt en del eldre, jeg har jo tross alt ikke gjort noe feil med å røyke en joint liksom. De politi folka som arresterer meg for dette kommer til å bli sett tilbake på med samme syn vi ser tilbake på at politimenn arresterte folk for å være homofile.
Forstår at ts er paranoid her. Så lenge du ikke røyker midt på karl johan tror eg ikke noe kommer til å skje. I realiteten er det nesten ingen som bryr seg om litt weed lukt. Med mindre "den verdenskjente drittsekken" er naboen din går alt fint.