Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1308
Snur dere dere når dere ligger i solarium? Jeg som har store pupper og litt fett sliter med at ikke aalt blir brunt som ved rundt under armen f.eks.. hva slags teknikker har dere som sliter med det samma?
Har ikke tatt solarium på minst ti år pga hvor helseskadelig det er men alt kan ikke bli brunt. Å løfte armene og legge de over hodet halve tiden du ligger på rygg, og å legge seg på magen 1/3 av tiden er lurt.
Sitat av Adios Vis innlegg
Snur dere dere når dere ligger i solarium? Jeg som har store pupper og litt fett sliter med at ikke aalt blir brunt som ved rundt under armen f.eks.. hva slags teknikker har dere som sliter med det samma?
Vis hele sitatet...
Hmmm. Prøver å se for meg hva du mener inni hodet mitt her. Store pupper sa du, javell javell. Høres svært interessant ut kjenner jeg.

Hvis du ligger en fjerdedel av tiden på magen, en fjerdedel på ene siden, en fjerdedel på andre siden og siste fjerdedelen på andre siden? Så ruller du rundt som en deilig pølse på bensinstasjon. Jeg vil ha grovt brød, takk.
Har kun ligget på ryggen de gangene jeg har tatt sol.
Det er unødvendig å snu seg da det er akkurat samme lamper under som over.
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Har kun ligget på ryggen de gangene jeg har tatt sol.
Det er unødvendig å snu seg da det er akkurat samme lamper under som over.
Vis hele sitatet...
Riktig med lampene, men ulempen av å ligge på ryggen hele soltiden er at du vil få hvite flekker på hvert skulderblad, under rumpeballene og rundt halebeinet som ikke blir brun som resten av huden. Det pga det er her trykket belaster mest fra kroppens vekt på solariumsflaten så man rådes til å snu seg på magen, eller å løfte opp stumpen og skulderbladende fra ligge overflaten 5-10 sekunder med jevne mellomrom under solingen for å slippe forbi blodsirkuleringen på disse trykkpunktene. Hvorfor man ikke får samme effekten av lysrørene på disse trykkpunktene vet jeg ikke men det er et vanlig fenomen som oppstår når man bare ligger i en stilling og som man slipper om man endrer stilling.