Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 3719
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I tørka har jeg plutslig fått hånd på noen "Vape pens" av merket Rove. Jeg er sikker på at dette ikke er ekte vare, men ettersom det er tørke for alt annet så er det ikke mye å velge i. Mitt spørsmål er da, har noen erfaring med disse, og har du opplevd noen bivirkninger? Er det farlig å bruke black market vape penner ved moderat forbruk?
Ikke vær så kritisk, du har tatt i mot dop fra kompiser i mange år. Gap opp og ta et trekk. Thc vape pen funker
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Ikke vær så kritisk, du har tatt i mot dop fra kompiser i mange år. Gap opp og ta et trekk. Thc vape pen funker
Vis hele sitatet...
Har allerede tatt ett trekk og to, vil bare være på den sikre siden. Vanligvis kjøper jeg brunt eller grønt, begge som jeg vet hvordan skal se ut, smake, lukte osv. men med denne olja har jeg ingen peiling, og kan være vanskelig å vite om den er forurensa.
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Ikke vær så kritisk, du har tatt i mot dop fra kompiser i mange år. Gap opp og ta et trekk. Thc vape pen funker
Vis hele sitatet...
Jeg vil tørre å påstå at en alltid bør være kritisk til det man får kjøpt på det svarte markedet, spesielt når det gjelder "nye" varer
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har allerede tatt ett trekk og to, vil bare være på den sikre siden. Vanligvis kjøper jeg brunt eller grønt, begge som jeg vet hvordan skal se ut, smake, lukte osv. men med denne olja har jeg ingen peiling, og kan være vanskelig å vite om den er forurensa.
Vis hele sitatet...
Hvis du synes det er vanskelig, hvordan forventer du at noen her skal kunne vite noe mer om produktet du sitter på? Det er en rekke tilfeller fra bl.a. USA om folk som har dødd som følge av å ha vapet cannabis-E-juice, men det skyldes tilsetninger, hva som er i E-juicen du har er umulig for noen her å vite. Forhåpentligvis er E-juicen du har trygg å bruke, men det finner du antagelig ikke ut av før det ev. er for sent. Beste måten å vite at det er safe å bruke, er å lage selv eller kjenne vedkommende som lager E-juicen og vite hva innholdet er.
Sist endret av Veggen; 15. april 2020 kl. 13:56.
Ville holdt meg unna. Som sagt over her så har det vært dødsfall.
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har kommet over samme greiene, har brukt opp 2 stk å syntes rusen virker som den burde være, smak å den pot kløen i halsen stemmer å.
Men er helt overbevist om at de er falske men tror selv innholdet er av god kvalitet.
Legg merke til TROR
Lykke til å kos deg
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har kommet over samme greiene, har brukt opp 2 stk å syntes rusen virker som den burde være, smak å den pot kløen i halsen stemmer å.
Men er helt overbevist om at de er falske men tror selv innholdet er av god kvalitet.
Legg merke til TROR
Lykke til å kos deg
Vis hele sitatet...
Den jeg har er falsk vertfall, den mangler QR-kode på boksen som Rove skal ha og samtidig mangler den lab-resultater på boksen. I tillegg finnes ikke "feature farms" serien til Rove med 1g cartridges.
Kjøpte også en slik Rove pen forrige uke, sour diesel skulle strainen være ifølge pakken, likte hvor stealth den var. Har ingen tidligere erfaring med slike pens, hva er det som gjør at dere tror de falske? Ble veldig positivt overrasket over hvor bra smak og funk det var.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Disse vape dødsfallene i USA er pga det har blitt tilsatt E-Vitaminacetat (Tokoferol acetate): https://www.cdc.gov/tobacco/basic_in...g-disease.html

Jeg husker ikke akkurat hvilken funksjon det skal ha i vape-juicen, kanske noe om viskositeten på væsken.
Det har som sagt blitt funnet i etterligninger av mer kjente merker.
Tror denne blir liggende som en kuriositet då, var ingen qr kode på esken så sikkert fake. Synd for sparket godt den vesken.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Disse vape dødsfallene i USA er pga det har blitt tilsatt E-Vitaminacetat (Tokoferol acetate): https://www.cdc.gov/tobacco/basic_in...g-disease.html

Jeg husker ikke akkurat hvilken funksjon det skal ha i vape-juicen, kanske noe om viskositeten på væsken.
Det har som sagt blitt funnet i etterligninger av mer kjente merker.
Vis hele sitatet...
Det ble brukt for å tynne ut oljen, men det ble også spekulert om det var metallet i tankene og eller atomizeren som kunne være problemet.

Gjøre olje tykkere, ikke tynnere***
Sist endret av Tripstil; 15. april 2020 kl. 18:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Fikk tips om amerikansk produsert «cartridges» er å få i oslo nå, «800mg thc».
En typisk joint vil ofte ikke inneholde så mye mer en 20—40-mg alt avhengig av hvem og hva så klartklart, høresmen likevel ut som grei deal.

Hvis noen kjøper en sånn, ta bilde av den og gi en review
Sist endret av KjemikalieX; 15. april 2020 kl. 19:30. Grunn: Fjernet pris
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Personlig hadde jeg ligget langt unna disse hvertfall. Kan jo inneholde hva som helst i tillegg til virkestoff.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
litt redd da, det er vell hva americanerene dauer av? de thc vapene?

Så kommer nyheten til Norge om at det er på grunn av damp?

Litt skeptisk siden det er "budd i en pinne" og ikke fysisk budd, men skal kjøpe 2 stk tenkte jeg.

Dør jeg så dør jeg.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
litt redd da, det er vell hva americanerene dauer av? de thc vapene?

Så kommer nyheten til Norge om at det er på grunn av damp?

Litt skeptisk siden det er "budd i en pinne" og ikke fysisk budd, men skal kjøpe 2 stk tenkte jeg.

Dør jeg så dør jeg.
Vis hele sitatet...
Har du i det hele tatt lest tråden?

Laboratory data show that vitamin E acetate, an additive in some THC-containing e-cigarette, or vaping, products, is strongly linked to the EVALI outbreak.
Vis hele sitatet...
Det har ingenting med THC å gjøre i det hele tatt, det har med at noen knockoff-versjoner av kjente merker bruker E-Acetat som tilleggstoff i blandingen.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
"Dør jeg så dør jeg"

Ekte skills man. Ikke la purken bestemme over nattings, det er bare helt tragisk.

Vær deg selv, det vi driver med er ikke moralsk galt.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Har du i det hele tatt lest tråden?


Det har ingenting med THC å gjøre i det hele tatt, det har med at noen knockoff-versjoner av kjente merker bruker E-Acetat som tilleggstoff i blandingen.
Vis hele sitatet...
Ja for når man får noe fra en "dealer" så er det jo 100% at det ikke er knockoff?

akk som en dealer vet 100% strainen på bønna si?
Ingen garanti når det ikke er solgt over disk i en lovelig butikk.



Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
"Dør jeg så dør jeg"

Ekte skills man. Ikke la purken bestemme over nattings, det er bare helt tragisk.

Vær deg selv, det vi driver med er ikke moralsk galt.
Vis hele sitatet...

Nja, er 30 år. levd etter "Dør jeg så dør jeg" ganske lenge.

Man vet aldri når det er din tur, bedre å leve så godt man vil.
Sist endret av VitoScaletta; 22. april 2020 kl. 19:57. Grunn: Jaja, da glemte man annonym knappen haha.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Man kan ihvertfall ikke la frykt bestemme livet sitt. en kujon dør 1000 ganger
Da det ikke er mulig å få tak i cannabis olje i Norge untatt på det svarte markedet holder jeg meg unna. Hadde jeg bodd i Nederland derimot, og kunne kjøpt slikt fra lovlige utsalgssteder ville jeg byttet til vape, da det klart er sunnere (så fremst man vet at det ikke er tilsatt dritt).

Men ta dere heller pause nå som cannabis er så dyrt! hvis etterspørselen fortsetter å vokse nå som prisene er så høye så blir de værende der også.

Se på Westworld, det er digital cannabis.

Forresten, jeg har installert kunstig intelligens for å vurdere det jeg skriver slik at moderatorer her ikke klikker i vinkel (jeg regner med at moderatorer her er kunstig intelligens) denne posten er vurdert som informativ og vennlig, er dette korrekt?
Sist endret av Hans Høyhet; 22. april 2020 kl. 20:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av VitoScaletta Vis innlegg
Ja for når man får noe fra en "dealer" så er det jo 100% at det ikke er knockoff?

akk som en dealer vet 100% strainen på bønna si?
Ingen garanti når det ikke er solgt over disk i en lovelig butikk.
Vis hele sitatet...
Det ble spurt om de dør av THC vape, og en påstand at det har noe med dampen å gjøre, det virket ikke som personen hadde lest noe som helst av tråden, litt egeninnsats må gå an å kreve.

Selvfølgelig er det du skriver helt korrekt, men det kom ikke frem i den anonyme posten at dette med undergrunnsmarkedet var relevant, det virket mer som et åpent spørsmål til hele fenomenet om hva folk har dødd av.
Jeg og har nettopp fått tak i en vape pen fra Rove.
Det er uten tvil den beste cannabis jeg noen gang har prøvd
Kall meg gammeldags, men jeg holder meg unna. Var skeptisk til vape før folk døde som fluer borte i statene. Har lite lyst til å bli grønnsak eller dø pga jeg var fysen på et par trekk.
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mange av disse pennene som finnes i Norge akkurat nå er faktisk legit. Produsert i land som nederland/USA o.l. Du kan røyke inne uten at det lukter noe særlig, det er mye lettere og moderere mengden du får i deg i forhold til en joint (kan kan ikke bare skru av en joint etter den er påtent.)

Dessuten så river det mye mindre i lungene, og de er relativt diskré. Skal man kjøpe en vape, så må du være sikker på at dealeren har innpakningen sammen med medfølgende bruksanvisning og merke sånn at du kan lese deg opp på reviews selv. Har ikke selgeren esken, men bare pennen så ville jeg holdt meg unna.