Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1574
Anonym bruker
"Urolig Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er 190 milegrim for mye sobril?
Tok istad...
Kanskje du burde ha sjekket det før du svelger pillene?
haha, ja "190 milegrim S sobrill" er alt for mye dog ikke dødelig alene.
Sist endret av Alge; 31. juli 2019 kl. 03:33.
Spørs vell på din toleranse og på hva du er ute etter å oppnå. For mye for hva? Jeg regner med du enten får sove godt eller blir så pillevrengt at du steller istand en hel masse pillelok som du husker lite av i ettertid. Eventuelt har du høy toleranse, å da har du vell tatt for mye over tid. Noe som også ikke er bra, da å slutte på påvendt benzo er noe av d værste jeg vet av å slutte på. Lykke til og kos deg ��
Sitat av bewaah Vis innlegg
Spørs vell på din toleranse og på hva du er ute etter å oppnå.
Vis hele sitatet...
Om du må spørre på ett forum om du har tatt for mye og i tillegg klarer å skrive "190 milegrim S sobrill" så har du tatt for mye! :P
Sist endret av Alge; 31. juli 2019 kl. 03:40.
Det er en høy dose ja, du sover godt det neste døgnet
skal ha ganske så god toleranse for at 190mg ikke er for mye, men som Alge sa ikke dødelig alene.
ser frem til å høre fra deg om et døgn el to om du på en el annen måte finner ut at du har posta om det, for tviler sterkt på du kommer til å huske det! xD
Tipper TS har blacka^^
Hvordan gikk det TS?
@Urolig Jette
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er en ekstremt høy dose og du får nok blackout, men det er ikke farlig. Har tatt mer enn det selv når jeg har hatt veldig høy toleranse og har ikke endt i noe annet enn at jeg har sett et par filmer jeg ikke husker noe av etterpå.