Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 16763
Noen som veit hvordan jeg kan få tak i knallskudd a lá "Tigerskott"? Evt. andre produkter som smeller skikkelig?
Sitat av BetaCam Vis innlegg
Noen som veit hvordan jeg kan få tak i knallskudd a lá "Tigerskott"? Evt. andre produkter som smeller skikkelig?
Vis hele sitatet...
Litt vanskelig å anbefale noe helt konkret, men jeg anbefaler deg å sjekke ut theoflerer på youtube, finn den pyrotekniske artikkelen som svarer til dine krav og så googler du navnet på artikkelen etterpå for å finne en egnet nettbutikk.

Her blir det testet kinaputter og salutter i hundretalls fra land over hele Europa så det blir lettere å veie kinaputtene opp mot hverandre.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
Takk for hjelpa Knask :-)
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan er det med å få dem tilsendt i posten? Noen med erfaringer?

Eventuelt hva risikerer man om det blir stopet?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan er det med å få dem tilsendt i posten? Noen med erfaringer?

Eventuelt hva risikerer man om det blir stopet?
Vis hele sitatet...

Eksplosiver bruker å være vanskelig å få inn i landet.

Er du heldig, får du tilsendt en bot. Er du uheldig så får du PST på døren og risikerer fengsel i opptil 6 år. Litt avhengig av hvor grovt det er snakk om =)
Jeg har kjøpt flere ganger fra pyrogate.eu , de har et relativt bredt utvalg av det du etterspør. Tidligere har jeg fått bestillt bla "cobra 7" og "cobra 8" derifra, men ser det har blitt fjernet fra flere nettsteder så har sikkert blitt ulovlig å selge. Sistnevnte er ladet med 100 gram krutt så her bør man i såfall være forsiktig. Bestilte bare til Sverige å hentet det der.
▼ ... over et år senere ... ▼
Lurer på det samme. Er tigerskott, puma scott og det der umulig å få tak i lenger? Leste noe om at Sverige har forbudt det. Og hvis man vil importere en boks med tigerscott liknende så kal det vanke saftige bøter eller verre?
Skaff dere fenghetter, mye morsommere.
Brukte før å demontere fyrverkeri ala batteri o.l. Å ta ut den delen som smeller å teipe på lunta der! (å være sikker på å bruke de untene som ikke er de rask antennelige,men de som tar noen sekunder, å så har man kinaputter som smeller LANGT mer enn eøde gode gamle tigerskottene! ;p klart er ikke bare smell,det er som oftest med lys og heftig brannfarlige "splinter" som spruter når de smeller.. har mange liggende enda frab orige nyttårrsaften! ..